پیغام خطا

Notice: Trying to get property of non-object در taxonomy_term_page() (خط 733 از /home/civilcom/domains/civil808.com/public_html/sites/all/modules/808/custom808/custom808.inc).

دانشگاه علم و فرهنگ

دانشگاه علم و فرهنگ

کارت محتوای دانشگاه

دانشگاه علم و فرهنگ در سومین دهه فعالیت خود و پس از توسعه کمی، نهادینه کردن آموزش‌های کیفی و ترویج پژوهش‌های کاربردی همگام با دانشگاه‌های پیشرفته جهان با هدف تربیت و تأمین بخشی از نیروهای متخصص مورد نیاز جامعه در مسیر کارآفرینی حرکت می‌کند.

جهاددانشگاهي براساس اهداف و وظايف مندرج در اساسنامه مصوب شوراي عالي انقلاب فرهنگي و با مجوز وزارت علوم، تحقيقات و فناوري، فعاليت آموزشي خود را در حوزه آموزش عالي با تأسيس مؤسسه آموزش عالي جهاددانشگاهي در سال 1372 آغاز نمود و پس از فعاليت مستمر وكسب موفقيت‌هاي آموزشي و در پي احراز شرايط لازم، شوراي گسترش آموزش عالي وزارت علوم در جلسه مورخ 1384/11/15با ارتقاي مؤسسه آموزش عالي جهاددانشگاهي (تهران) به دانشگاه علم و فرهنگ موافقت قطعي به عمل آورد. در حال حاضر اين دانشگاه با داشتن تمامي اركان و نهادهاي اجرايي، شوراها و كميته‌هاي مصوب و مذكور در آيين‌نامه مديريت دانشگاه ها و مراكز آموزش عالي، در حوزه‌هاي مختلف آموزشي، پژوهشي، دانشجويي و فرهنگي فعاليت مي‌نمايد.

دانشگاه علم و فرهنگ وابسته به نهاد جهاد دانشگاهی(ACECR) در قالب چهار معاونت «آموزشی»، «پژوهش و فناوری»، «فرهنگی» و «پشتیبانی» و  پنج دانشکده «فنی و مهندسی»، «هنر و معماری»، «علوم انسانی»، «علوم گردشگری» و «علومو فناورى‌هاى نوین زیستى» فعالیت می‌کند و با بیش از 800 عضو هیات علمی و استاد مدعو، به حدود 9000 دانشجو، خدمات علمی، آموزشی و پژوهشی ارائه می‌نماید.

اطلاعات تماس:

وبسایت
نشانی: تهران، بلوار اشرفی اصفهانی، نرسیده به پل اتوبان همت، خیابان شهید قموشی، خیابان بهار

تلفن: ۴۴۲۳۸۱۷۱-۰۲۱

کاربران این دانشگاه

#: 11
سینالطفی
عضو به مدت: 4 سال 5 ماه
#: 10
مرجانه دمیرچلی
عضو به مدت: 1 سال 9 ماه
#: 8
مهران ملک زاده
عضو به مدت: 4 سال 1 هفته
#: 5
محمدرضا قربان حسینی
عضو به مدت: 3 سال 7 ماه
#: 4
عکس‌های بهروز مرّی
بهروز مری
عضو به مدت: 4 سال 11 ماه
#: 1
نسیم محمدنژاد
عضو به مدت: 1 سال 9 ماه
اشتراک در RSS - دانشگاه علم و فرهنگ