دعوت به عضویت در گروه 808 در تلگرام و بله ، «ویژه روزهای حساس کنونی»

سلام هم بندی

در مدت سه ماه اخیر که اینترنت قطع بود و ما در داخل ایران همگی زندانی بوده ایم به ناچار و برای استمرار تنفس ام گروهی را از یکماه پیش در یکی از اپلیکیشن های داخلی ایجاد کرده ام با نام "راه باریک آزادی" و در آنجا ابتدا شروع به درد و دل با همکاران کردم و سپس راهی برای تبادلات بین شرکت های صنعت ساختمان ایجاد کرده ام.

و در ادامه با وصل شدن به اینترنت بین المللی در تلگرام فرصتی ایجاد شد تا مهندسان ساکن در خارج از کشور نیز بتوانند در تعاملات ایجاد شده در صنعت ساختمان کشور مشارکت داشته باشند 

 ایده گروه از آخرین پروژه ای است که از انتهای سال 98 یعنی قبل از ورود به دوران کرونا بر روی سایت 808 در حال ساخت آن بوده ام. آن زمان به دلایلی نشد که پروژه ادامه پیدا کند. اما امروز در این فلاکت اقتصادی دوران جنگ زده کشورمان، بیش از هر زمان دیگری نیاز به این پروژه برای اتصال خدمات شرکت ها با نیازمندی های دو سمت عرضه و تقاضای صنعت ساختمان است

 نهم اسفند نقطه عطفی بود بر تاریخ معاصر کشورمان. تاریخی که پر است از بی مهری ها و قهر و شکنجه های روجی و روانی که یا عده ای مخالف عقاید رسمی را به زور مهاجرتشان داده اند از وطن و یا عده دیگری که مانده بودند مانده بودند تا بسازند اما به زور حبس و زندان بر دهانشان کوباندند تا امروز کشورمان شعار اقلیت های کف خیابانش "بزن تا خوب میزنی" باشد و شاهد گرفتار شدن در چنین دام چرخه خشونتی باشیم که متاسفانه از کشتار خونین دی ماه 1404 آغاز شده است

 برای رهایی از این چرخه چاره ای جز بحث و گفتگوی متمدنانه در یک فضای آزاد برای گذر به سمت دموکراسی نداریم

بایست از این زندان خود را خارج کنیم

حکومت هم دیگر چاره ای ندارد که حداقل صدای معترضان داخلی خود را به حرف هم شده تحمل کند. این کم خطرترین راه تغییر برای حکومتی است که چشم و گوش خود را به واقعیت اقتصاد مسکن مردم اش میبندد

 همچنین این گروه ها جایی برای تبادل خدمات شرکت ها و ثبت نیازمندی ها به علاوه حفظ شبکه ارتباطی بین همه فعالان صنعت ساختمان چه در داخل و چه خارج کشور است

چنانچه شما به عنوان فرد یا شرکت خدماتی اعم از آموزشی یا اجرایی (طرح و مشاوره) در هر یک از رشته های زیرمجموعه صنعت ساختمان دارید از اینجا میتوانید خدمات خود را تماما رایگان با سایر همکاران خود در این صنعت به اشتراک بگذارید و اگر درخواست خدمات به خصوصی دارید نیز میتوانید از آگهی های تبلیغاتی شرکت های مختلف دیدن و از خدمات آنها برخوردار شوید.

لینک گروه 808 در اپلیکیشن تلگرام

لینک گروه و صفحه یادداشت های تحلیلی اقتصاد مسکن 808 در اپلیکیشن بله

منتظر حضور شما در گروه های فوق برای بحث و گفتگوی آزاد در همه مسائل هستم. از خودتان خوب مراقبت کنید که روزهای سخت تری در پیش روی ایران عزیزمان قرار دارد.

 

ارادتمند

مجتبی اصغری

مدیر شبکه اجتماعی مهندسان صنعت ساختمان 808

--

ضمنا فعلا به دلیل قرار داشتن سرور سایت 808 در خارج از ایران امکان خرید از بخش فروشگاه سایت همچنان بعد از 3 ماه از شروع جنگ فراهم نیست. اما در این مدت میتوانید از سایر 90% خدمات تماما رایگان سایت 808 شامل ساخت پروفایل کاربری و مشاهده بخش گالری و دانشنامه سایت استفاده فرمایید

در این مدت در حال کار شبانه روزی روی پروژه استارتاپی جدید 808 هستم که در آن در گروه و کانال هایی که معرفی کردم اطلاعات مرتبط را قرار داده ام. چنانچه مایل به دریافت جزئیات بیشتری از این پروژه جدید 808 هستید کافیست به همین ایمیل ریپلای بزنید تا خودم اطلاعات مربوطه را که در قالب پروپوزالی از بعد از جنگ 12 روزه سال گذشته تدارک دیده بودم را خدمتتان ارسال کنم

درباره نویسنده
عکس‌های mojtaba808

مجتبی اصغری سرخی

پژوهشگر،محقق و نویسنده حوزه صنعت ساختمان و اقتصاد مسکن
سوالات مرتبط
عکس کاربر
0پاسخ
چاله های دفنی
آیا می‌توان در قسمت پارکینگ ساختمان به علت نبود فضای کافی از چاله های دفنی به عنوان انباری استفاده کرد
عکس کاربر
0پاسخ
پارکینگ مجتمع تجاری
سلام وقت بخیر در مجتمع تجاری طبقه پارکینگ جزو زیربنای مجتمع محسوب میشود ممنون میشوم اگر اطلاعات دقیقی دارین راهنمائی بفرمائید با تشکر از مدیریت سایت
عکس کاربر
79پاسخ
مهندسی بیکارم، چه کنم؟
سلام وقت بخیر خدمت مهندسین و اساتید گرامی بنده 30 سالم هستش ، فارغ التحصیل عمران اجرایی از دانشکده ثامن الحجج مشهد . متاسفانه بنا به شرایط و کم کاری که داشتم تابحال نتونستم بصورت حرفه ای وارد بازار کار بشم، یک مدت هم از کار فاصله گرفتم و کار دیگه ای انجام میدادم. متاسفانه سابقه ی کاری زیادی هم ندارم ، مجموعا یکسال سابقه ی کار دارم که حدود 4 ماهش مربوط به یک شرکت بتن بوده که نمونه میگرفتم فقط و 8 ماهم سرپرست کارگاه و اجرا بودم که اونم مربوط به شرکت بتن و کارهای ترمیمی بوده . بعد از اون دیگه فعالیتی نداشتم . نرم افزاری به شدت ضعیفم ، و بدلیل فاصله ای که مدتی گرفتم خیلی از مباحث و فرمولا و من الحیث المجموع کلا باعث شده صفر صفر باشم و اعتماد به نفس ورود به بازار کار ازم گرفته بشه . حتی چندین جا هم برای مصاحبه رفتم ولی متاسفانه اکثرا بدلیل سابقه کم و .. قبول نمیکنن یا میگن باید رایگان بیای وایسی که برام مقدور نیست . خواستم خواهش کنم اگر امکانش هست بنده رو راهنمایی کنید چه کاری انجام بدم و با این شرایط از کجا شروع کنم تا خودمو برسونم و کم کاری و خلاء که هست رو جبران کنم.
ورود به بخش پرسش و پاسخ
  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .
  • در دانشنامه 808 بیشتر بخوانید ...

    موسسه 808 نماینده موسسات جهانی در ایران