دانلود فیلم وبینار نقش خارق العاده میانقاب در تامین مقاومت و ایستایی لرزه ای

دانلود فیلم وبینار نقش خارق العاده میانقاب در تامین مقاومت و ایستایی لرزه ای
به بهانه زلزله کرمانشاه: نقش خارق العاده میانقاب در تامین مقاومت و ایستایی لرزه ای

 زمین‌لرزه ۱۳۹۶ ایران- عراق به بزرگی ۷٫۳ در مقیاس بزرگای گشتاوری شامگاه یکشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۶ حوالی ساعت ۲۱ تا ۲۱:۴۸ در نزدیکی ازگله، استان کرمانشاه در نزدیکی مرز ایران و عراق در ۳۲ کیلومتری جنوب غربی شهر حلبچه عراق ایران رخ داد. کانون زمین‌لرزه، ۵ کیلومتری شهر ازگله کرمانشاه بود و زلزله‌نگاری آمریکا کانون این زلزله را ۳۲ کیلومتری حومه شهر عراقی حلبچه اعلام کرد. بسیاری از هموطنان ما در این حادثه علاوه بر آسیب‌های جانی، خانه و سرپناه خود را از دست دادند. عدم رعایت اصول اولیه مهندسی در بسیاری از خانه‌ها و نیز عدم مقاوم‌سازی ساختمان‌ها باعث این خسارت‌های جبران‌ناپذیر شد. اکنون برآن شدیم با ارائه وبینار نگاهی علمی به نقش میانقاب در پایداری ساختمان‌ها در زلزله کرمانشاه، بتوانیم کمکی باشیم برای جلوگیری از خسارت‌های زلزله‌هایی که ممکن است در ایران رخ دهد.

موسسه ۸۰۸ به مناسبت سالروز زلزله کرمانشاه و به جهت یادبود این زلزله و بررسی تجربه‌های حاصل از این زلزله برگزار می‌کند:

مدرس: پروفسور حسن مقدم

نحوه تهیه پستی فیلم ورکشاپ: از طریق این صفحه، این فیلم را خریداری کنید.

توجه ۱: فیلم این وبینار ۳۰ هزار تومان است که برای کاربران VIP سایت با ۱۰٪ تخفیف قابل سفارش است (توضیحات نحوه تبدیل پروفایلتان به VIP).

توجه ۲: شرکت‌کنندگانی که در زمان پخش از وبینار به صورت زنده از آن استفاده کرده‌اند، می‌توانند فیلم وبینار را هم به صورت رایگان بعد از برگزاری از طریق ایمیل دریافت کنند.

مقاله: مقدمه ای بر وبینار نگاهی علمی به نقش میانقاب در پایداری ساختمان‌ها در زلزله کرمانشاهاین مقاله در راستای وبینار «به بهانه زلزله کرمانشاه: نقش خارق العاده میانقاب در تامین مقاومت و ایستایی لرزه ای» که در تاریخ ۲۱ آبان ۹۷ برگزار شد، توسط جناب پروفسور مقدم تهیه و برای انتشار در وبسایت ۸۰۸ ارسال شد.

مطالب مرتبط:

فیلم مصاحبه رادیو ۸۰۸ با جناب پروفسور مقدم در خصوص درس‌های حاصل از زلزله کرمانشاه که در زمستان ۹۶ ضبط شده بود، به پیوست قابل مشاهده است: (مشاهده فیلم از گالری)

 

لینک دانلود

برای مشاهده کامل این محتوا می بایست مبلغ مورد نیاز را از اعتبار خود پرداخت کنید

نوع فایل دریافتی :
لینک دانلود
اعتبار مورد نیاز : 30,000 تومان
با 10 درصد تخفیف برای کاربران VIP: 30,000 تومان
پرداخت 30,000 تومان و مشاهده محتوا
سوالات مرتبط
عکس کاربر
140پاسخ
خمش تیر بلند در عرض
سلام . میخواستم فرمول و علت خم نشدن تیر بلند از عرض رو بپرسم. مثال: چرا خطکش نازک معمولی از عرض نازکش سریع با فشار بسیار کمی خم میشه ولی در عرض بیشترش اصلا خم نمیشه
عکس کاربر
0پاسخ
مشاوره در زمینه ساختن ماکت و سازه مذهبی
سلام.می خوایم برای ایام فاطمیه یه موکب تقریباً بزرگ درست کنیم و در کنارش یه سری از مکان ها و حادثه ها رو با کمترین هزینه و طبیعی بودن به تصویر بکشیم.کسی می تونه مشاوره بده در این زمینه ؟
عکس کاربر
0پاسخ
راهنمایی درخصوص کسب درامد
سلام.من دانشجوی ترم 7 عمران هستم.و شدیدا نیازدارم که درآمدشخصی داشته باشم اتوکد واکسل و ورد و طراحی فاز1 پلان معماری هم تا حدودی آشنا هستم.چه توصیه ای دارید که بتونم کارپیداکنم چه مهارتهایی یادبگیرم که درکمترین زمان بشه حداقل درامدی داشته باشم مثلا درکمتر از 3 ماه اینکه درسم داره تمام میشه وصفرهستم و شدیدا نیاز ب درامددارم منو ترسونده واسترس بدی بهم واردکرده گیجم ونمیدونم چکارکنم ازکجا شروع کنم حتی شده ماهی1تومنم دربیارم خوبه برای شروع
ورود به بخش پرسش و پاسخ
  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .