انواع ماشین آلات CNC تولید خاموت (مصاحبه اختصاصی ۸۰۸ با شرکت اروم فرید ماشین)

16:03

انواع ماشین آلات CNC تولید خاموت (مصاحبه اختصاصی ۸۰۸ با شرکت اروم فرید ماشین)

مصاحبه اختصاصی موسسه آموزشی-مهندسی ۸۰۸ در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان با مهندس طریقی از مهندسین شرکت اروم فرید ماشین (UFM Group)

یکی از تولیدات اصلی گروه صنعتی اروم فرید ماشین، دستگاه‌های هوشمند و تمام اتوماتیک خاموت‌زن (دستگاه خم‌کن میلگرد و آرماتور) است که در نوع خود در کشور بی‌نظیر است.

امروزه استفاده از میلگرد و خاموت در اسکلت ساختمان جزو لاینفک مصالح در ساخت و ساز و امور عمرانی و بنایی است. در گذشته میلگرد مورد استفاده در ساختمان بصورت دستی شکل داده می‌شد که زمان‌بر و هزینه‌بر بود. گروه صنعتی اروم فرید ماشین با توکل بر خدا و دانش و تجربه داخلی اقدام به تولید دستگاه‌های تمام اتوماتیک خاموت‌زن در کشور کرده که تکنولوژی کاملا بومی را دارا است.

این دستگاه مناسب برای انبوه‌سازان، پروژه‌های سدسازی و … است که در تیراژ بالا و با دقت بسیار بالا و دور ریز نا چیز خاموت‌های مورد نیاز آرماتور و بتن را در کمترین زمان تولید می‌کند و همچنین این دستگاه مناسب جهت سرمایه‌گذاری و تولید خاموت بصورت انبوه و عرضه آن برای شرکت‌های ساختمانی که در مقیاس کوچک اقدام به احداث بنا و تاسیسات ساختمانی می‌کند، مناسب است و به عنوان یک سرمایه‌گذاری خوب می‌توان روی این دستگاه حساب کرد.

همه دستگاه‌های خاموت‌زن تولیدی گروه ماشین‌سازی اروم فرید اتوماتیک بوده و با یک کاربر که صرفا عمل نظارت و کنترل دستگاه را بر عهده خواهد داشت نیاز خواهد داشت.

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره محصولات و فعالیت‌های شرکت مقاوم‌سازی افزیر می‌توانید به این صفحه مراجعه کنید.

 

پکیج استثنایی 808

در دانشنامه 808 بیشتر بخوانید ...