سیستم سقف «گرین وافل» Green Waffle (مصاحبه اختصاصی ۸۰۸ با مجتمع تولیدی صنعتی AS)

11:11

سیستم سقف «گرین وافل» Green Waffle (مصاحبه اختصاصی ۸۰۸ با مجتمع تولیدی صنعتی AS)

مصاحبه اختصاصی موسسه آموزشی-مهندسی ۸۰۸ در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان با مهندس پروین مدیر بخش گرین وافل از گروه صنعتی AS، تولیدکننده و مجری تخصصی سقف وافل

معرفی سیستم سقف «گرین وافل»  Green Waffle

سیستم سقف «گرین وافل»، پس از چندین سال تحقیق و بررسی نیازهای صنعت ساختمان کشور و بررسی سقف‌­های متعارف سنتی و با در نظر گرفتن مفاد آیین نامه‌­های ساختمان پا به عرصه ساخت و ساز کشور گذاشته است. در واقع این نوع سقف بروزآوری روش‌های متداول در حال اجرا با قالب‌هایی به همین نام است که بدون برهم زدن ابزار و روش‌های موجود و تحمیل هزینه‌های سنگین با اصلاح الگوی مصرف مصالح و  روش اجرا از دفن مصالح گران مانند تیرآهن، میلگرد، بتن، سفال، پلی استایرن (فوم) و پرت مصالح و منابع ملی جلوگیری می­‌کند.

امروزه بر خلاف گذشته نه چندان دور، تنوع سیستم­‌های سازه­‌ای و سقف‌ها زیاد شده است و جهت انتخاب بهترین گزینه‌­ی سقف باید پارامتر­های مختلفی از جمله کیفیت، سرعت، نوع اسکلت، قیمت و ... را مورد بررسی قرار داد و بهترین گزینه را برای اجرای سقف سازه‌­ای انتخاب کرد.

سیستم سقف حدود ۷۵ درصد ساخت و ساز­های کشور، دال یک طرفه از نوع تیرچه بلوک یا تیرچه پلاستوفوم است. این روش منسوخ شده در جهان متاسفانه همچنان در ایران رواج دارد.

مزایای استفاده از سیستم سقف «گرین وافل»

صنعتی‌سازی اجرای سقف‌های بتنی، کاهش وزن و هزینه، حفظ محیط زیست، افزایش ایمنی و مقاومت در برابر زلزله و آتش‌سوزی، کاهش مصرف سوخت و مواد اولیه، افزایش عمر سازه‌ها، کنترل کیفیت اجرا، افزایش سرعت، حذف مرحله ساخت، تولید و حمل هر نوع تیرچه و بلوک.

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره محصولات و فعالیت‌های «مجتمع تولیدی صنعتی AS» می‌توانید به این صفحه مراجعه کنید.

پکیج استثنایی 808

در دانشنامه 808 بیشتر بخوانید ...