کارگاه آموزشی طراحی سازه قاب خمشی بتنی در برابر بار انفجار در نرم افزار SAP

کارگاه آموزشی طراحی سازه قاب خمشی بتنی در برابر بار انفجار در نرم افزار SAP
کارگاه آموزشی طراحی سازه قاب خمشی بتنی در برابر بار انفجار در نرم افزار SAP بنا به درخواست تعدادی از مخاطبان وبسایت 808 خصوصا آندسته از پسر هایی که برای پروژه کسری خدمت سربازی در حال  اقدام هستند  و یکسری از دوستان که کار پایان نامه دانشجویی یا اجراییشون با این موضوع درگیر است به فکر تدارک برگزاری دوره طراحی سازه قاب بتنی خمشی در برابر بار انفجار  با استفاده از  نرم افزار SAP  افتادیم . این دوره در تاریخ پنجشنبه و جمعه 26 و 27 فروردین از ساعت 9 الی 14 و به دو صورت حضوری- آنلاین در محل موسسه آموزشی 808  برگز

بنا به درخواست تعدادی از مخاطبان وبسایت 808 خصوصا آندسته از پسر هایی که برای پروژه کسری خدمت سربازی در حال  اقدام هستند  و یکسری از دوستان که کار پایان نامه دانشجویی یا اجراییشون با این موضوع درگیر است به فکر تدارک برگزاری دوره طراحی سازه قاب بتنی خمشی در برابر بار انفجار  با استفاده از  نرم افزار SAP  افتادیم . این دوره در تاریخ پنجشنبه و جمعه 26 و 27 فروردین از ساعت 9 الی 14 و به دو صورت حضوری- آنلاین در محل موسسه آموزشی 808  برگزار میگردد.

مدرس دوره:   مهندس احسان حسین خانی (رزومه)

 

سوالات مرتبط
عکس کاربر
1پاسخ
بار ناشی از انفجار 1 کیلوگرم TNT
سلام برای مدل سازی ناشی از انفجار هر کیلوگرم tnt چه مقدار بار به سازه وارد میشود. لطفا در واحد کیلوگرم نیرو KGf بفرمایید. برای تعین محل اعمال نیرو آیا از بار نقطه ای استفاده بشه ؟
عکس کاربر
1پاسخ
اعمال بار انفجار
چطور میشه بار انفجار سطحی را دیوار خاک مسلح اعمال کرد؟
عکس کاربر
2پاسخ
ارزیابی عضو نیرو کنترل در نرم افزار SAP
سلام. همانطور که می دونید در ستون قاب خمشی با نیروی محوری بیش از نصف ظرفیت فشاری،خمش از نوع نیرو کنترل میشه و طبق نشریه ۳۶۰ باید رابطه ای رو چک کرد. سوال من از شما این چطور میشه این رابطه رو چک کرد؟ چون بصورت دستی برای هر ستون جداگانه واقعا زمانبر هست. ممنون میشم راهنماییم کنید تصویر به پیوست ارسال شده است.
ورود به بخش پرسش و پاسخ
  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .
  • Comments

    با سلام من نیاز ضروری به این فیلم یا مطالب آن دارم . لطفا راهنمایی کنید
    عکس‌های javad55
    javad55
    با سلام خدمت شما لطفا فیلم این دوره رو جهت خرید قرار دهید چون پایان نامه من در این زمینه هست و خیلی نیاز به چنین فیلم آموزشی یا دوره آموزشی در این زمینه دارم چندین بار تماس گرفتم و ایمیل فرستادم لطفا در این مورد بنده را یاری نمایید . با تشکر از شما.
    عکس‌های mehdi1361
    mehdi1361
    با سلام فیلم این کارگاه با نظر شخصی مدرس دوره تاکید شده به هیچ عنوان عرضه نگردد
    عکس‌های Civil808-Admin
    Civil808-Admin