معرفی وبسایت 808 شبکه اجتماعی مجازی مهندسین عمران و معماری فارسی زبان در سراسر دنیا

معرفی وبسایت 808 شبکه اجتماعی مجازی مهندسین عمران و معماری فارسی زبان در سراسر دنیا

در حال حاضر موسسه 808 دارای 10 نیروی ثابت مستقر در دفتر ، 2 نیروی دورکاری فنی تمام وقت ، 2 نیروی دورکاری فنی پاره وقت ، 3 نفر عضو تیم دوبلورهای اختصاصی ، 31 نفر عضو تیم مترجمین اختصاصی همکار با سایت، 162 نفر مدرس مشاور همکار با سایت و 67 نفر نمایندگان فروش همکار با سایت است. در حال حاضر موسسه 808 دارای تنها یک دفتر مرکزی به نشانی تهران ، جلال آل احمد ، گیشا ، ابتدای فروزانفر پلاک 1 واحد 7 میباشد و هیچ شعبه حضوری در جای دیگر از کشور ندارد.

وبسايت ٨٠٨ با بيش از ١١ سال فعاليت متمركز با توليد نزديك به ده هزار ساعت فيلم آموزشي، ١٥٠٠ صفحه دانشنامه تخصصي، ٣٥٠٠ مقاله تحليلي، صدها ايبوك و پادكست و گزارش ويدئويي اختصاصي در مجموع با انتشار بيش از ٢٠ هزار محتواي آموزشي بر روي وبسايت و اپليكيشن خود، توانسته است بيش از ٩٠٪؜ از نياز آموزشي یک مهندس و دانشجو در گرايش‌هاي مختلف رشته عمران و معماري را بي نياز از هرگونه منبع و كلاس درس و دانشگاه بطور تماماً رايگان تأمين كند تا در هر زمان و مكان با مراجعه به سايت و اپليكيشن اين موسسه نامحدود از اين آموزش‌ها برخوردار باشند. 

روزانه نزديك به ٤ هزار نَفَر متخصص عمران و معماري كشور در مجموع بيش از ١٠ هزار صفحه از وبسايت ٨٠٨ (با رتبه اول پربازديد ترين وبسايت عمران و معماري كشور) را با صرف زمان ميانگين دو دقيقه و نيم بازديد ميكنند.

نزديك به ٢٠ هزار متخصص صنعت ساختمان كشور هم اكنون در وبسايت ٨٠٨ پروفايل رزومه كاربري دارند كه از اين بين نزديك به 360 نَفَر همكار در بخش هاي تاليف، تدريس، ترجمه، دوبله و نمايندگي فروش با ٨٠٨ در حال همكاري هستند. بيش از ١٥٠ نَفَر مشاور آماده پاسخگويي تماما رايگان به سوالات كاربران در موضوعات تخصصي در بخش پرسش و پاسخ سايت و اپليكيشن ٨٠٨ پلاس هستند.

فروشگاه محصولات و خدمات مهندسي ٨٠٨ حاوي بيش از ٦ هزار محصول از بيش از ٧٠٪؜ از تأمين كنندگان خرد و كلان ناشران، شركت‌هاي نرم افزاري و مراكز فروش حضوري و آنلاين متعدد جامعه مهندسي با قابليت ارتباط مستقيم مشتريان با تأمين كنندگان قبل و بعد از خريد ميباشد كه بيش از ٦٠ همكار فروش آنلاين در راستاي اطلاع رساني و فروش بيشتر اين محصولات به اين موسسه در حال همكاري ميباشند.

موسسه ٨٠٨ مفتخر است که در سه موضوع طراحي عملكردي سازه، آمادگي هاي ورود به حرفه داخلي و خارجي، مدلسازي اطلاعات ساختمان بيم با أخذ نمايندگي هاي مراكز و موسسات بين المللي (از جمله نمایندگی انحصاری شرکت Seismosoft در ایران) و فعاليت در راستاي بومي سازي علم و تلاش جهت ترويج و شبكه سازي متخصصين اين علوم در لبه دانش دنيا گام بر ميدارد و به دنبال حل مساله است.

ادامه مطلب درباره 808

 آدرس صفحات وبسایت 808:

عمرانSaze808.com
معماریArch808.com
طراحی عملکردیPBD808.com
مدل سازی اطلاعات ساختمانBIM808.com
ورود به حرفهENG808.com
اپلیکیشن 808 پلاسCivil808.com/app
وبسایت لاتینED808.com

 

مشاهده قسمتی از مستند معرفی وبسایت 808 

فیلم کامل به زودی تا چند روز آینده در سایت منتشر خواهد شد

 چشم انداز و ماموریت ما در 808:

ما به دنبال بهبود نظام آموزش های تخصصی در دنیا از طریق ترکیب آموزش های مجازی و فیزیکی هستیم ، سال 86 با یک وبلاگ ساده  و به صورت تخصصی و صرفا با تمرکز بر گرایش سازه و زلزله از رشته مهندسی عمران شروع کردیم، سال 90 به کل گرایش های عمران ارتقا پیدا کردیم، سال 94 گرایش معماری را هم اضافه کردیم و اکنون در سال 97 گرایش عمران و معماری را نه تنها برای فارسی زبان‌ها بلکه برای تمام مردم دنیا ارائه میدهیم، شما هم اگر مثل ما بلندپروازانه در راستای رسیدن به تخیل‌های به ظاهر نشدنی خارج از مرزهای داخلی هستید فرصت را برای پیوستن به تیم بزرگ و بین المللی 808 از دست ندهید. 

مطالب مرتبط:

مشاهده فیلم معرفی امتیازات ساخت پروفایل در وبسایت 808

درباره نویسنده
عکس‌های Civil808-Admin

مدیریت محتوای سایت

امیدواریم توانسته باشیم در سیستم کنونی آموزش مهندسی کشورمان با کمک همکارانمان در گروه آموزشی 808 تغییری ایجاد کنیم.در این راه میتوانید با حمایت و همکاریتان ما را دلگرم سازید.
  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .