کنار هم ارزشمند تر میشویم! دوستان خود را به سایت 808 دعوت کنید

کنار هم ارزشمند تر میشویم! با دعوت دوستان خود به سایت 808 ، اعتبار هدیه دریافت کنید
کنار هم ارزشمند تر میشویم! با دعوت دوستان خود به سایت 808 ، اعتبار هدیه دریافت کنید

.در بخش هایی از خدمات رایگان وبسایت 808 از جمله قسمت جستجوی پیشرفته کاربران عضو ، دانشنامه، پرسش و پاسخ ، کاریابی ، پروفایل های شرکتی ، نیازمندی ها و ... امکاناتی تهیه شده است که نتایج دقیق تر آن وابسته به اطلاعات پروفایل کاربران عضو سایت میباشد و تنها زمانی استفاده از آن برای همه کاربران دارای ارزش بیشتر خواهد شد که بتوانیم:

  • از یک طرف دیتای بیشتری از اطلاعات مهندسان عضو سایت درون پروفایلشان داشته باشیم (که در حال حاضر برای تشویق کاربران به این موضوع به ازای تکمیل 100% پروفایل ، یکماه رایگان عضویت آنها را در سایت به VIP ارتقا میدهیم)
  • از طرف دیگر لازم است تا از مهندسانی که هنوز عضو سایت 808 نشده اند جهت عضویت در این شبکه دعوت به حضور کنیم تا آنها نیز  به تدریج اطلاعاتی چون شهر ، کشور ، رشته تحصیلی ، دانشگاه و تخصص های خود را درون پروفایل های خود تکمیل بفرمایند.

در این حالت همه ما میتوانیم با چند کلیک به نتایج بهتری از جستجوی افراد دارای تخصصی که به دنبالشان هستیم دست پیدا کنیم. 

از این رو با اضافه کردن بخش جدید در وبسایت 808 ، امکانی فراهم آورده ایم تا شما هم بتوانید با ما در بزرگتر کردن این شبکه اجتماعی همکاری داشته باشید و با ساخت لینک اختصاصی عضویت از طریق پروفایل خود و ارسال آن برای دوستانتان ؛ از آنها بخواهید تا در شبکه اجتماعی 808 اقدام به ساخت پروفایل کاربری خود کنند.

برای قدردانی از شما جهت دعوت از دوستانتان به ازای هر 5 نفری که برای عضویت در سایت دعوت میکنید (به شرط تکمیل پروفایل بودن این افراد) کد تخفیف یکبار مصرف 20% ای خدمتتان ایمیل و پیامک میگردد که از آن کد تخفیف برای خرید هر نوع محصول (به غیر از کتاب) و ثبت نام در هر نوع دوره ای از سایت استفاده بفرمایید.

راهنمای دریافت لینک اختصاصی هر کاربر :

برای این منظور کافیست ابتدا به صفحه اصلی پروفایل خود مراجعه فرمایید و از تب بالا بر روی عبارت "دعوت دوستان" کلیک بفرمایید. سپس در این صفحه بر روی عبارت ایجاد لینک دعوت کلیک بفرمایید:

ایجاد لینک دعوت

مطابق شکل زیر میتوانید لینک اختصاصی خود را کپی بفرمایید و به دوستان خود از طرق مختلف مثلا ایمیل ، پیامک  و یا ارسال در شبکه های اجتماعی اطلاع رسانی فرمایید تا عضو سایت 808 شوند. همچنین از همین صفحه میتوانید تعداد افرادی که از طریق لینک شما در سایت 808 عضو شده اند را مشاهده بفرمایید:

 برای بزرگتر کردن جامعه 808 ای های صنعت ساختمان ما را به همکاران خود معرفی کنید:

شبکه شما از آنچه فکر میکنید بزرگتر است...

 به همکاران خود از تجربه عضویتتان در سایت 808 بگویید:

 تشریح نوع نگاه در بخش های مختلف خدمات 808: 

مطالب مرتبط:

درباره نویسنده
عکس‌های Civil808-Admin

مدیریت محتوای سایت

امیدواریم توانسته باشیم در سیستم کنونی آموزش مهندسی کشورمان با کمک همکارانمان در گروه آموزشی 808 تغییری ایجاد کنیم.در این راه میتوانید با حمایت و همکاریتان ما را دلگرم سازید.
سوالات مرتبط
عکس کاربر
0پاسخ
پارکینگ مجتمع تجاری
سلام وقت بخیر در مجتمع تجاری طبقه پارکینگ جزو زیربنای مجتمع محسوب میشود ممنون میشوم اگر اطلاعات دقیقی دارین راهنمائی بفرمائید با تشکر از مدیریت سایت
عکس کاربر
1پاسخ
تفاوت دفتر مهندسی و شرکت مهندسی
با سلام تفاوت دفتر مهندسی و شرکت مهندسی در امور اجرایی و حقوقی ،بخصوص در بحث اجرا در چیست؟ و آیا ممکن است دفتر را زیرمجموعه‌ی شرکت به حساب اورد یا خیر
عکس کاربر
1پاسخ
معماری -احتیاج به همکاری دریک پروژه تحقیقاتی
کسی در خصوص نحو فضا یا نرم افزارش اشنای دارد احتیاج به همکاری دریک پروژه تحقیقاتی داریم
ورود به بخش پرسش و پاسخ
  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .