"روش اجزای محدود مقیاس شده" ، ترجمه دکتر محاسب

"روش اجزای محدود مقیاس شده" ، ترجمه دکتر محاسب

مفتخریم به اطلاع کاربران وبسایت Civil808 برسانیم که چند وقت اخیر از طرف یکی از اساتید شناخته شده عمرانی کشورمان، جناب دکتر ساسان محاسب استاد دانشگاه زوریخ سوئیس که جزو شنوندگان ثابت  رادیو 808 نیز به شمار می آیند ایمیلی حاوی یک فصل از کتاب تازه تالیف شده ایشان جهت استفاده کاربران وبسایت Civil808 به ایمیل رسمی سایت ارسال شده است:

 

سفارش آنلاین کتاب از فروشگاه سایت

 

آشنایی با رزومه دکتر ساسان محاسب

این کتاب تالیف پروفسور John P. Wolf استاد شناخته شده در ارتباط با موضوع اجزای محدود در جهان میباشد که ترجمه به فارسی و تدوین آن توسط  جناب دکتر ساسان محاسب، استاد دانشگاه زوریخ سوئیس صورت گرفته است. این کتاب در ایران در سال 1391 و توسط انتشارت تمثیل به چاپ رسیده است.

ضمن تشکر از جناب دکتر محاسب برای این کار ارزنده جهت اهدای یک بخش از کتاب به کابران وبسایت Civil808، فایل مربوطه را جهت استفاده کاربران سایت از محتویات علمی موجود (حاوی سرفصل و بخش اول کتاب به طور کامل)، فایل مربوطه در لینک زیر جهت دانلود کاربران مورد دسترس میباشد:

دانلود سرفصل مطالب کتاب

دانلود بخش اول کتاب

 

آلبوم کامل تصاویر مرتبط با این کتاب در صفحه اختصاصی Civil808 در فیسبوک

از دیگر کتب ترجمه شده تخصصی توسط جناب دکتر ساسان محاسب کتاب تحلیل ارتعاش پی میباشد که جزئیات مربوط به آنرا از این لینک میتوانید دریافت کنید.


توضیحات جناب دکتر ساسان محاسب در ارتباط با رعایت قانون کپی رایت در ترجمه کتب تخصصی:

دانلود و مشاهده تصاویر و ویدئو اهدای کتاب توسط جناب دکتر محاسب به گروه آموزشی 808

 
درباره نویسنده

مجتبی اصغری سرخی

مجتبی اصغری هستم ، پژوهشگر،محقق و نویسنده حوزه صنعت ساختمان ، دیوانه ای که فکر میکند میتواند دنیا را تغییر دهد ، علاقه عجیبی به وب و IT دارم. از درون دانشگاه متوجه به علاقه همزمان تکنولوژی و مهندسی عمران در خودم شدم و سعی کردم در حرفه آینده خودم این دو علاقه مندی رو با دو توانایی دیگرم در آموزش و کارآفرینی ادغام کنم و ماحصل اون شد 808 (از مهر ماه 86) و امروز امیدوارم تونسته باشم در صنعت ساختمان کشورمون با کمک همکارانم در شبکه اجتماعی 808 تغییری ایجاد کرده باشم.
سوالات مرتبط
عکس کاربر
1پاسخ
درخواست راهنمایی در خصوص برنامه infoCad
با درود پروژه طراحی و محاسبه از روش FEM با برنامه infoCad دارم از هرگونه همکاری وپیشنهاد استقبال میشه سپاس رنجبر
عکس کاربر
1پاسخ
مدلسازی خاموت مارپیچ در آباکوس
سلام وقت بخیر، برای مدلسازی یک تیر بتنی گرد شکل نیاز به تعریف خاموت به صورت مارپیچ می باشم، لطفا راهنمایی بفرمایید.
ورود به بخش پرسش و پاسخ
  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .