رادیو ۸۰۸: شماره ۷۵- مصاحبه با دکتر کاوه مدنی ،استاد مدیریت آب و محیط زیست امپریال کالج لندن

  • متفاوت بودن علت اصلی موفقیت های بزرگ
  • خرافات آب در ایران
  • چرا دریاچه ارومیه را احیا میکنیم؟
  • چرایی عدم استفاده از نخبگان خارج از کشور
  • دچار خشکسالی اقتصادی اجتماعی شدیم
رادیو ۸۰۸: شماره ۷۵- مصاحبه با دکتر کاوه مدنی ،استاد مدیریت آب و محیط زیست امپریال کالج لندن
رادیو ۸۰۸: شماره ۷۵- مصاحبه با دکتر کاوه مدنی ،استاد مدیریت آب و محیط زیست امپریال کالج لندن

 تو شماره ۷۵ از رادیو ۸۰۸ با  دکتر کاوه مدنی  ، جوان موفق ایرانی مصاحبه ای جذاب و متفاوت ضبط کردم ، مصاحبه ای از جنس موفقیت از زبان جوانی که اصلی ترین دلیل رسیدن خود به موفقیت را متفاوت بودن میداند و معتقد است بایست اول مشکلات و نیاز ها را شناسایی کنیم و بر مبنای آن مسیر زندگی و کاری خود را هدف گذاری کنیم. دکتر کاوه مدنی متولد ۱۳۶۰ از خانواده ای که پدر و مادر کارمند سازمان مدیریت آب بودند. وی که در سال ۱۳۸۱ مقاله ای با عنوان : "مدیریت منابع آب راهکاری برای بحران آب" نوشت ، امروز به عنوان یکی از دانشمندان جوان دنیا فعال در حوزه مدیریت  منابع آب شناخته شده میباشد. مسیر رسیدن موفقیت هر شخص می تواند برای ما الگویی از رسیدن به موفقیت را نمایان کند و از اینکه میتوانم این شنیدنی ها را با شما همراهان همیشگی رادیو 808 به اشتراک بگذارم خوشحالم ، شما را به شنیدن این مصاحبه  دعوت میکنم:

 دانلود فایل کامل ویدیویی مصاحبه

دانلود فایل صوتی مصاحبه

 

 آشنایی با کاوه مدنی:

  • کاوه مدنی در سال 2012  به عنوان یکی از 10چهره مهندسین جوان تاثیرگذار به انتخاب انجمن مهندسین عمران آمریکا ASCE معرفی شده اند.
  • اتحادیه علوم زمین اروپا (EGU) که با تلفیق انجمن ژئوفیزیک اروپا (EGS) و اتحادیه اروپایی علوم زمین (EUG) در سال 2002 تشکیل شد، سالانه هشت جایزه اصلی به محققان برتر در شاخه های مختلف علوم زمین در سطح جهانی اهدا می کند که از میان آنها چهار جایزه "آرنه ریچتر" به چهار "دانشمند جوان برجسته" اهدا می شود. دکتر کاوه مدنی موفق به دریافت این جایزه در سال 2015 شده اند. 
  • ئکتر کاوه مدنی هم اکنون استاد مدیریت آب و محیط زیست دانشگاه امپریال کالج لندن میباشند و به همراه دانشجویان خود بر روی موضوعات مختلف مدیریت منابع آبی از جمله احیای دریاچه ارومیه فعالیت میکنند.

در تاریخ دوشنبه 21 دی ماه 94 به دعوت انجمن فارغ التحصیلان عمران دانشگاه صنعتی شریف سخنرانی با عنوان "خرافات آب ایران" در محل دانشکده عمران این دانشگاه با سخنرانی دکتر کاوه مدنی برگزار شد که موسسه 808 افتخار پخش آنلاین این برنامه جذاب و دیدنی را بر عهده داشت ، شما را دعوت میکنم از لینک زیر فیلم کامل این مصاحبه را ملاحظه بفرمایید:

 لینک مشاهده فیلم کامل این سخنرانی

مطالب مرتبط:

بخش هایی از ویدئوی پشت صحنه ضبط این شماره از رادیو 808 را به پیوست میتوانید مشاهده بفرمایید.

درباره نویسنده

مجتبی اصغری سرخی

مجتبی اصغری هستم ، پژوهشگر،محقق و نویسنده حوزه صنعت ساختمان ، دیوانه ای که فکر میکند میتواند دنیا را تغییر دهد ، علاقه عجیبی به وب و IT دارم. از درون دانشگاه متوجه به علاقه همزمان تکنولوژی و مهندسی عمران در خودم شدم و سعی کردم در حرفه آینده خودم این دو علاقه مندی رو با دو توانایی دیگرم در آموزش و کارآفرینی ادغام کنم و ماحصل اون شد 808 (از مهر ماه 86) و امروز امیدوارم تونسته باشم در صنعت ساختمان کشورمون با کمک همکارانم در شبکه اجتماعی 808 تغییری ایجاد کرده باشم.
سوالات مرتبط
عکس کاربر
2پاسخ
نشتی اب زیر زمین
سلام زیر زمین خونمون یه چاه یک و نیم متری داره که وقتی میشوریم اب اونجا جمع میشه بعد تخلیه اش میکنیم الان چند روزه دیواره ی چاه سوراخ شده و اب میاد ممکنه سفره ی زیر زمینی باشه یا ترکیدگی لوله باشه؟
عکس کاربر
0پاسخ
درس تحلیل و مدیریت سیستم های منابع آب
در مورد درس تحلیل سیستم ها و مدیریت منابع آب راهنمایی خواستم سوال دارم
ورود به بخش پرسش و پاسخ
  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .