برنامه محاسبات بارگذاری ساختمان (تحت اکسل)

برنامه محاسبات بارگذاری ساختمان (تحت اکسل)

نرم افزار تحت اکسل برای محاسبه انواع بارهای وارد برسازه شامل بارهای ثقلی و جانبی (ضرایب زلزله، باد و دیوار حائل) مناسب است. یکی از قابلیت های مهم این نرم افزار ایجاد طیف طرح استاندارد میباشد که برای طراحی سازه به روش دینامیکی طیفی در نرم افزارهای سازه ای به آن نیاز است. خروجی های این نرم افزار به نحوی است که به راحتی بتوان از آنها برای طراحی انواع سازه با نرم افزارهای تخصصی استفاده کرد.

 

 

 

 

 

 

Rar

برای مشاهده کامل این محتوا می بایست مبلغ مورد نیاز را از اعتبار خود پرداخت کنید

نوع فایل دریافتی :
Rar
اعتبار مورد نیاز : 25,000 تومان
با 10 درصد تخفیف برای کاربران VIP: 25,000 تومان
پرداخت 25,000 تومان و مشاهده محتوا
درباره نویسنده
عکس‌های Mohsen cheshomi moghaddam

محسن چشمی مقدم

مولف ایبوک طراحی سازه های ساختمانی با ایتبس2016 مولف ایبوک طراحی اتصالات فولادی
سوالات مرتبط
عکس کاربر
2پاسخ
فایل اکسل سوله
سلام سوله ای رو بر اساس فایل اکسل بار باد بارگذاری و طراحی کردم ولی کارفرما به دلیل اینکه اکسل قفل دارد نمی پذیرد و اذعان می دارد که نتایج درست نیست . و به محاسبات آنلاین سایت جاباکوس ارجاع می دهد
عکس کاربر
2پاسخ
پيشنهاد آموزش برای تهیه نقشه های شاپ درایینگ؟
سلام.بنده دانشجو کارشناسی عمران اجرایی هستم،علاقه مند به تهیه نقشه های شاپ سازه بتنی هستم. برای آموزش صفر تا صد و پروژه محور چی پیشنهاد میکنید؟
عکس کاربر
1پاسخ
تحلیل و طراحی یک قاب جدا شده از ساختمان در ایتبس
اگر قرار باشد یک قاب از سازه ای که متقارن بوده و در هر دو جهت سیستم باربر جانبی یکسانی دارد را در نرم افزار etabs تحلیل و طراحی نماییم وزن سازه واقعی و سهم این قاب از وزن سازه به چه صورتی باید اعمال شود؟ آیا می شود برای جبران وزن ضریبی را با توجه به سطح بارگیر این قاب در ضریب C ضرب نمود تا در روند محاسبه برش پایه (V=a*CW) اعمال شود و به درستی اجزا را طراحی نماید؟ ترکیب بارها همان ترکیب بارهای سازه سه بعدی خواهند بود یا باید فقط در جهت مورد نظر زلزله و پیچش تصادفی را اعمال کرد؟ قبلا از پاسخگویی شما سپاسگزارم.
ورود به بخش پرسش و پاسخ
  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .
  • Comments

    برنامه blocگرفتم فعال نیست

    عکس‌های hamedieng
    hamedieng