مشاهده آنلاین رایگان فیلم همایش طراحی عملکردی سازه ها + گزارش تصویری-تهران 15 اسفند 92

30 ارديبهشت 1395 - 04:29
مشاهده آنلاین رایگان فیلم همایش طراحی عملکردی سازه ها +  گزارش تصویری-تهران 15 اسفند 92
مشاهده آنلاین رایگان فیلم همایش طراحی عملکردی سازه ها +  گزارش تصویری-تهران 15 اسفند 92
روز پنجشنبه برابر با 15 اسفندماه 92 ؛ "اولین همایش طراحی عملکردی سازه ها" توسط گروه آموزشی 808 در سالن همایش مجتمع فنی تهران واقع در سعادت آباد ؛ برگزار شد. از بارزترین ویژگیهای این گردهمایی ؛ حضور پر رنگ اکثر فعالان عرصه نت و مهندسی عمران بود. همچنین شرکت های نرم افزاری که در زمینه مهندسی عمران سالهاست مشغول به فعالیت و خدمت رسانی به جامعه مهندسی عمران کشور هستند ؛ حضور گرمی داشتند. در قسمت اول از گزارش تصویری این همایش را قبلا در این خبر آورده بودیم اینک در این خبر ضمن ارائه بخش دوم از این گزارش تصویری امکان مشاهده آنلاین فیلم های همایش را برای همه مهندسان فراهم آوردیم:

 

آنونس اطلاع رسانی همایش از رادیو 808 :

 

 مشاهده آنلاین یا دانلود فیلم و کلیه اطلاعات مرتبط با این همایش

 (سخنرانی دکتر سروقد مقدم)

(سخنرانی دکتر ساسان محاسب)

(سخنرانی دکتر فاروقی و مهندس تنباکوچی)

 

مشاهده آنلاین رایگان فیلم همایش طراحی عملکردی سازه ها +  گزارش تصویری-تهران 15 اسفند 92

 

پخش و سخنرانی همزمان اساتید به صورت بعضی حضوری و بعضی آنلاین تجربه نسبتا جدیدی بود که برای اولین بار در رشته مهندسی عمران و با همکاری دو موسسه آموزش مجازی 808 و دپارتمان eLearning مجتمع فنی برگزار شد. گرچه در این تجربه اول با برخی مشکلات از پیش ناشناخته خصوصا در سخنرانی جناب دکتر محاسب روبرو شدیم اما با فیدبک عموما مثبتی که از شرکت کنندگان این همایش دریافت کردیم رویهم رفته تجربه خوبی برای ما به حساب آمد طوریکه بتوانیم در تجربه های آتی با رفع این مشکلات با ارائه با کیفیت تری از آموزش مجازی در خدمت مهندسان عمران کشورمان باشیم.

 

اطلاعیه صدور گواهی شرکت کنندگان آنلاین و حضوری اولین همایش طراحی عملکردی سازه ها

از آنجا که لازم دیدیم این گواهی با امضای جناب دکتر سروقد مقدم به دست شرکت کنندگان برسد و به جهت سفری که برای جناب دکتر سروقد بعد همایش به خارج از کشور پیش آمد و تاریخ برگشت ایشان که 15 فروردین است به همین دلیل ارسال پستی  گواهی شرکت کنندگان همایش همراه با فیلم همایش در انتهای فروردین ماه پس از امضای جناب دکتر سروقد خواهد بود.

 

بخش دوم تصاویر اولین همایش طراحی عملکردی سازه ها

 

 

  

 

شرکت کنندگان اولین همایش تخصصی طراحی عملکردی سازه ها

 

نمایشگاه جانبی همزمان در حاشیه همایش با حضور گسترده شرکت های نرم افزاری

 

به امید دیدارتان در همایش های آتی

مطالب مرتبط:

سوالات مرتبط
عکس کاربر
140پاسخ
خمش تیر بلند در عرض
سلام . میخواستم فرمول و علت خم نشدن تیر بلند از عرض رو بپرسم. مثال: چرا خطکش نازک معمولی از عرض نازکش سریع با فشار بسیار کمی خم میشه ولی در عرض بیشترش اصلا خم نمیشه
عکس کاربر
0پاسخ
مشاوره در زمینه ساختن ماکت و سازه مذهبی
سلام.می خوایم برای ایام فاطمیه یه موکب تقریباً بزرگ درست کنیم و در کنارش یه سری از مکان ها و حادثه ها رو با کمترین هزینه و طبیعی بودن به تصویر بکشیم.کسی می تونه مشاوره بده در این زمینه ؟
عکس کاربر
0پاسخ
راهنمایی درخصوص کسب درامد
سلام.من دانشجوی ترم 7 عمران هستم.و شدیدا نیازدارم که درآمدشخصی داشته باشم اتوکد واکسل و ورد و طراحی فاز1 پلان معماری هم تا حدودی آشنا هستم.چه توصیه ای دارید که بتونم کارپیداکنم چه مهارتهایی یادبگیرم که درکمترین زمان بشه حداقل درامدی داشته باشم مثلا درکمتر از 3 ماه اینکه درسم داره تمام میشه وصفرهستم و شدیدا نیاز ب درامددارم منو ترسونده واسترس بدی بهم واردکرده گیجم ونمیدونم چکارکنم ازکجا شروع کنم حتی شده ماهی1تومنم دربیارم خوبه برای شروع
ورود به بخش پرسش و پاسخ
  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .
  • در دانشنامه 808 بیشتر بخوانید ...