دوره آموزشی بررسی مسئولیت های مهندسین ناظر گاز

12 تير 1395 - 16:11
دوره آموزشی بررسی مسئولیت های مهندسین ناظر گاز

دوره آموزشی بررسی مسئولیت های مهندسین ناظر گاز 

مدرس: مهندس کامیار میررضوی 

زمان شروع دوره: اول مرداد ماه 1395

لینک ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر:

لینک ثبت نام 

سوالات مرتبط
عکس کاربر
0پاسخ
دستمزد مهندس ناظر ساختمان چطور حساب میشه ؟
سلام . کسی میتونه دستمزد مهندس ناظر از سال ۹۰ تا ۱۴۰۰ که برای یک ساختمان ۷۵۰ متری ۵ طبقه در شهر تهران حساب کنه ؟ ما چقدر به ناظر پرداخت کنیم ؟ ( کار یه ساختمون از ۹۰ تا ۱۴۰۰ به خاطر مشکل مالی طول کشید ) کار ساخت سال ۹۰ شروع کردیم و بیش تر کارها انجام شد به جز نازک کاری ،؛ولی به دلیل مشکل مالی متوقف شد تا ۹۷ سال ۹۷ که شروع به کار کردیم مهندس برای تایید مدارک پول این چند سال توقف کار به خاطر گرو بودن مدرک گرفت و ما مبلغی پرداخت کردیم و توافق شد تا ۹۹ کار تموم بشه ولی تاییدیه اسانسور الان که ۱۴۰۰گرفتیم مهندس میگه دوباره باید پول یک سال نظارت از ۹۹ تا الان پرداخت کنید که میشه ۱۸ میلیون در صورتی که تو سایت دیدم باید ما به اتفاوت پرداخت بشه کسی میتونه دستمزد ناظر از سال ۹۰ تا ۱۴۰۰ حساب کنه چقدر میشه ؟ خواهشا کمک کنید مشکل مالی به اندازه کافی داریم
عکس کاربر
1پاسخ
امکان دریافت مهر نظام مهندسی برای کاردان پیوسته آموزشکده غیر دولتی و غیر انتفاعی؟
با تحصیل در مقطع کاردانی علمی کاربردی غیر انتفاعی _ غیر دولتی و گذراندن دوره کارشناسی تکنولوژی مهندس اجرایی عمران در همان آموزشگاه می توانم مهر نظام مهندسی بگیرم؟ اگر می توانم کدام مهر به من تعلق می گیرد؟ محاسبات، اجرا، نظارت؟؟؟ و اگر در کارشناسی نمی شود وقتی کارشناسی ارشد بخوانم می توانم مهر محاسبه دریافت کنم؟
عکس کاربر
3پاسخ
از رشته تکنولوژی مهندسی عمران (علمی کاربردی) می تونم حق طراحی از نظام مهندسی بگیرم؟
سلام از رشته تکنولوژی مهندسی عمران (علمی کاربردی) می تونم حق طراحی از نظام مهندسی بگیرم؟ اگر جواب نه هست من شنیدم از ارشد سازه می تونم مهر طراحی بگیرم آیا درسته؟
ورود به بخش پرسش و پاسخ
  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .
  • در دانشنامه 808 بیشتر بخوانید ...