سمپوزیوم بین المللی در خصوص پیشرفتهای اخیر در بلند مرتبه سازی و تحلیل های ژئوتکنیکی

11 آذر 1394 - 11:07
سمپوزیوم بین المللی در خصوص پیشرفتهای اخیر در بلند مرتبه سازی و تحلیل های ژئوتکنیکی

هفت دسامبر 2015

پارک علم و فناوری دبی، AUDITORIUM

 در سالهای اخیر شاهد پیشرفتهای شگرفی در مهندسی سازه و ژئوتکنیک بوده  ایم این مسئله خصوصاً در خاورمیانه محسوس تر هم بوده است.سازه­هایی نظیر برج خلیفه و نیز برج پادشاهی در جده عربستان که بزودی ساخته خواهد شد به واقع مرزهای تکنولوژی را درنوردیده است.

لذا کاملاً ضروری خواهد بود که مهندسین اجرایی و بخشهای آکادمیک با توجه به آخرین پیشرفتهای حوزه مهندسی علم خود را بروز کنند.همچنین مسئله رشد در صنعت ساخت و ساز است که موجب شده خاورمیانه بستری برای آموزش و بکارگیری تکنولوژی های پیشرفته باشد.

تمرکز این سمپوزیوم برروی پیشرفتهای اخیر در ساخت و ساز و اصول مهندسی ژئوتکنیک خواهد بود.

برنامه زمانبندی نیز از این قرار خواهد بود:

تاریخ برگزاری: دوشنبه، 7 دسامبر 2015

زمان: 8:30 صبح تا 5:00 بعداز ظهر

مکان: Auditorium, conference hall Dubai

هزینه: رایگان

سخنرانان اصلی

راهکارهای بهینه سازی هزینه ها در پرژه های بلند مرتبه سازی،زیر سازی ها و تونلها 

 

 سخنران: Professor Dr.Ing. Rolf Katzenbach؛ سرپرست موسسه و آزمایشگاه  Geotechnics  دز Technische Universität Darmstadt آلمان.

شهرت و اعتبار ایشان تا حد زیادی بدلیل موفقیت برنامه­ی سیستم ترکیبی فونداسیون های یکپارچه و شمع (PILE-RAFT FOUNDATION) در پروژهای مهم بسیاری در سرار دنیا بوده و همچنین ایشان متخصص در زمینه دیوار های حائل، پایدار سازی شیب و سازه های زیر زمینی نظیر تونلهای مترو و خطوط راه آهن برای قطارهای پر سرعت میباشد.

بررسی اثرات باد برروی آسمان خراشها

 

سخنران: Nayan B. Trivediاز همکاران موسسه L.E.R.A در آمریکا میباشد. تجربیات ایشان شامل برجهای بسیار بلند، مجتمع های چند منظوره، پروژه های فرهنگی، کالج ها و مراکز آموزشی و پروژه های حمل و نقل  در هند میباشد. Nayan مدیریت طراحی سازه­ ­ای پروژه های بسیاری نظیر Oberoi Commerz,  در 35 طبقه، برج آسمان 75 طبقه­ای در MUMBAI و بلندترین برج مسکونی دنیا که در حال تکمیل میباشد، همچنین ایشان مدیریت پروژه هایی در ویتنام،دبی و روسیه را نیز برعهده داشته است.

بررسی پیشرفتهای صورت پذیرفته در تکنیک های مدلسازی اندرکنش سازه های آبی-خاکی

 

سخنران: Dirk Luger؛مشاور راهبردی و متخصص ارشدژئوتکنیک در Deltares مهارت های ایشان در خصوص مناطقی با رفتار ساحلی و سازه های هیدرولیکی و جنبه های مختلف اندرکنش سازه های آبی خاکی و مهندسی زلزله با بیش از 35 سال تجربه در این زمینه ها.او همچنین هم در محاسبات و هم در زمینه تجربی طراحی ژئوتکنیکی  و روشهای آنالیز آن متخصص میباشد. بعلاوه او در بسیاری از پروژه های بین المللی مرتبط با ایمنی و بهسازی سازه های خاکی و فونداسیون آنها در وضعیت های پیچیده ژئوتکنیکی حضور داشته است.

 

سوالات مرتبط
عکس کاربر
51پاسخ
لینک نرم افزار متلب و فلک

کسی تا حالا لینک نرم افزار متلب و فلک سه بعدی رو انجام داده؟

عکس کاربر
0پاسخ
ظرفیت باربری پی ها

سلام میخاستم تفاوت روشهای تعادل حدی،آنالیز حدی وخطوط مشخصه درتعیین ظرفیت باربری پی ها روبدونم کسی بلده؟

عکس کاربر
3پاسخ
نحوه تهیه نرم افزار deepsoil v5.1
با سلام من از دوره آموزشی خانم مهندس فزرانه نباتی استفاده کردم خیلی مفید بود فقط دسترسی به نرم افزار deepsoil v5.1 ندارم. ورژن 7 را دارم ولی ورژن 5.1 مورد نیاز هست. اگر دسترسی به این ورژن دارید ممنون میشم با من به اشتراک بذارید
ورود به بخش پرسش و پاسخ
  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .
  • در دانشنامه 808 بیشتر بخوانید ...