رادیو 808: شماره 15- مقاوم سازی هتل آزادی تهران

  • مقاوم سازی با FRP
  • شرکت EMPA سوئیس
رادیو 808: شماره 15- مقاوم سازی هتل آزادی تهران

 این مصاحبه در اسفند 90 با مهندس جواد نجفی، مدیر عامل شرکت رادیاب  و با موضوع مقاوم سازی هتل آزادی تهران تهیه و تنظیم گردیده است.

شنوندگان عزیز ، این پانزدهمین شماره از رادیو 808 و آخرین شماره از پادکست هامون در سال 90 است.

در سال جدید با سری جدید پادکست هامون در خدمتتون هستیم، قصد داریم تغییرات اساسی در لیست برنامه های رادیومون ایجاد کنیم  و چند وقتیه که با گسترش  و سازمان دهی بخش های خبری ، آموزشی و اجرایی رادیو808 به دنبال اینیم تا به بهترین شکل ممکن بتوانیم در آموزش مجازی به شما خدمت رسانی کنیم و به زودی بخش نمایش رادیویی هم به برنامه پادکست هفتگیمون اضافه خواهد شد. بنابراین نیاز به صرف وقت برای گسترش زیر ساخت های رادیویی تیم داشتیم که گفتیم بهتره فروردین را اختصاص به این موضوع بدیم .

و البته خبر های خوش دیگری هم برای شنوندگان رادیو 808 داریم  و اون اینکه به امید خدا در سال جدید دو برنامه ویژه عمرانی دیگر هم علاوه بر رادیو پادکست های هفتگیمون به چارت برنامه های کاری رادیو 808 اضافه خواهد شد که به صورت ماهانه از رادیو 808 پخش خواهد گردید.خبر های تکمیلی در این مورد را به زودی از طریق سایت جدیدمون اطلاع رسانی خواهیم کرد.

و البته خبر خوش مهمی برای شنوندگانمون داریم  و اونم اینکه در سال جدید تمامی برنامه های رادیو 808  علاوه بر وبسایت های سازه 808 و Civil808 در بخش آموزش مهندسی رادیو اینترنتی میهن نیز پخش خواهد شد.از این پس رادیو 808 به عنوان همکار بخش آموزش مهندسی رادیو میهن قادر است تا برنامه های خود را علاوه بر منوال گذشته ؛  به صورت لایو و از طریق برودکستینگ رادیو میهن به گوش شنوندگانش برساند.  برای اطلاع بیشتر از جزئیات این همکاری می توانید به آدرس اینترنتی مربوطه مراجعه کنید.

ما در فروردین ماه برنامه نخواهیم داشت و این ماه را اختصاص به تهیه بستر و زیر ساخت های گسترش رادیو808 داده ایم.پس تا هفته اول اردیبهشت و رادیو پادکست شماره 16 امون ، نوروزی شاد را براتون آرزو میکنیم.

شنوندگان گرامی ، شما میتوانید نظرات خودتان را در ارتباط با موضوع پادکست هر شماره از طریق آدرس ایمیل ما  Saze808@gmail.com یا به شماره پیامک ما 30009900666808 ارسال کنید. نظرات متنی شما در ارتباط با موضوع هر شماره از پادکست هامون با نام خودتان در پادکست بعدی به اطلاع سایر شنوندگانمان رسانده می شود یا اگر امکان ضبط صدای خود را با کمک میکروفون لپ تاپ یا امکانات دیگر دارید می توانید صدای ضبط شده خودتان را برای ما ارسال کنید تا در برنامه هامون در قسمت پیشنهادات  و نظراتمون پخش کنیم.

دانلود فایل صوتی مصاحبه- پارت 1

دانلود فایل صوتی مصاحبه- پارت 2

درباره نویسنده

مجتبی اصغری سرخی

مجتبی اصغری هستم ، پژوهشگر،محقق و نویسنده حوزه صنعت ساختمان ، دیوانه ای که فکر میکند میتواند دنیا را تغییر دهد ، علاقه عجیبی به وب و IT دارم. از درون دانشگاه متوجه به علاقه همزمان تکنولوژی و مهندسی عمران در خودم شدم و سعی کردم در حرفه آینده خودم این دو علاقه مندی رو با دو توانایی دیگرم در آموزش و کارآفرینی ادغام کنم و ماحصل اون شد 808 (از مهر ماه 86) و امروز امیدوارم تونسته باشم در صنعت ساختمان کشورمون با کمک همکارانم در شبکه اجتماعی 808 تغییری ایجاد کرده باشم.
سوالات مرتبط
عکس کاربر
140پاسخ
خمش تیر بلند در عرض
سلام . میخواستم فرمول و علت خم نشدن تیر بلند از عرض رو بپرسم. مثال: چرا خطکش نازک معمولی از عرض نازکش سریع با فشار بسیار کمی خم میشه ولی در عرض بیشترش اصلا خم نمیشه
عکس کاربر
0پاسخ
نحوه اختصاص مفصل فایبر به دیوارهای برشی چگونه است؟
در تعریف مفصل فایبر به دیوارهای برشی بایستی دو مفصل تعریف شود، یکی برای مقطع بتنی و یکی برای میلگردها. مشخصات مفصل میلگردها بایستی به چه صورت باشد؟ در صورت انتخاب گزینه specified rebar layout تنظیمات باید چطور تعریف شود؟
عکس کاربر
0پاسخ
مشاوره در زمینه ساختن ماکت و سازه مذهبی
سلام.می خوایم برای ایام فاطمیه یه موکب تقریباً بزرگ درست کنیم و در کنارش یه سری از مکان ها و حادثه ها رو با کمترین هزینه و طبیعی بودن به تصویر بکشیم.کسی می تونه مشاوره بده در این زمینه ؟
ورود به بخش پرسش و پاسخ
  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .