ایبوک ۱۸۱: مدلسازی مفصل پلاستیک متمرکز در نرم افزار Opensees

ایبوک ۱۸۱: مدلسازی مفصل پلاستیک متمرکز در نرم افزار Opensees

با توجه به مزایای مدل‌سازی به روش مفصل پلاستیک متمرکز نسبت به سایر روش‌های مدل‌سازی غیرخطی سازه‌ها نیاز به بررسی و معرفی مدل‌های مختلف در نرم‌افزار کارآمد OpenSees هر چه بیشتر حس می‌شود. در این نرم‌افزار مدل‌های مختلفی برای مدل‌سازی سازه‌های فولادی و بتن‌آرمه به این روش موجود هستند که هر یک خصوصیات و پارامترهای مشخصی برای تعیین منحنی هیسترزیس مفصل پلاستیک را مشخص می‌کنند همچنین از این روش مدل‌سازی برای انجام تحلیل‌های استاتیکی و دینامیکی غیرخطی و ارزیابی عملکرد لرزه‌ای سازه‌ها استفاده می‌شود.

PDF

برای مشاهده کامل این محتوا می بایست مبلغ مورد نیاز را از اعتبار خود پرداخت کنید

نوع فایل دریافتی :
PDF
اعتبار مورد نیاز : 10,000 تومان
با 10 درصد تخفیف برای کاربران VIP: 10,000 تومان
پرداخت 10,000 تومان و مشاهده محتوا
درباره نویسنده

امیرحسین شعبانی

فارغ اتحصیل مهندسی سازه از دانشگاه صنعتی امیرکبیر هستم دوره کارشناسی را هم در دانشگاه علم و صنعت گذرانده ام.با توجه به موضوع پایان نامه و حضور اساتید مطرح آموزش نرم افزار Opensees در دانشگاه امیرکبیر، با این نرم افزار و سایر نرم افزارهای سازه ای و لرزه ای آشنایی کامل پیدا کردم همچنین بعد از فارغ اتحصیل شدن مدتی است که به عنوان کارشناس سازه در شرکت مهندسین مشاور خزر آب فعالیت می کنم.
سوالات مرتبط
عکس کاربر
2پاسخ
با چه کدی و چطور میشود تعداد زیادی سازه رو به صورت اتوماتیک در opensees تحلیل کرد؟
سلام وقتتون بخیر ، یک سوال فوری داشتم ، میخواستم بدونم با چه کدی و چطور میتونم تعداد زیادی سازه رو به صورت اتوماتیک در opensees تحلیل کنم ، ممنون میشم راهنماییم کنید چون خیلی بهش نیاز دارم
عکس کاربر
0پاسخ
مدلسازی اندر کنش خاک و سازه با opensees
سلام بنده برای مدلسازی رفتار اندر کنش خاک و سازه از نرم افزار opensees استفاده کردم.برای این که نودهای پایین ستونهای طبقه اول سازه بهم متصل شوند و بروی مدل خاک یکپارچه عمل کنند از المان regidlink beam استفاده کردم ولی هنگام اجرای مدل سازه فروپاشی میکنه و المان را درنظر نمیگیرد. اگر در این مورد اطلاعات دارید خوشحال میشم از راهنماییتون استفاده کنم. سپاس
عکس کاربر
2پاسخ
شکل مود در opensees
با سلام. چه طور می توان شکل مودهای سازه را در نرم افزار opensees خروجی گرفت؟
ورود به بخش پرسش و پاسخ
  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .
  • Comments

    کیفیت این آموزش بسیار پایین است! نویسنده محترم بخشی از پایان نامه خود را با همان ادبیات نا مفهوم و ترجمه گوگلی به عنوان فایل آموزشی ارائه کرده است. این فایل ارزش خرید ندارد!!!
    عکس‌های emadsh70
    emadsh70
    با تشکر از ارائه نظرات کاربردی این متن حاصل ادغام دو پایان نامه و سوالات دانشجویان در مورد این زمینه بوده و تلاش شده تا به تمام سوالات برای مدلسازی به این روش پاسخ داده شود که احتمالا انتظارات شما را برآورده نکرده است. لطفا قبل از خرید به چکیده و فهرست مطالب توجه کنید تا پولتان هدر نرود.
    عکس‌های amirlc93
    amirlc93