مقاله تحلیلی: مواردی که باید در پروژه‌ های نوسازی در نظر گرفت

مقاله تحلیلی: مواردی که باید در پروژه‌ های نوسازی در نظر گرفت

اینکه مسئولیت یک پروژه نوسازی بزرگ را به عهده بگیرید خوب و عالی است، اما باید اطمینان حاصل نمایید برای کاری که با آن مواجه می شوید، آمادگی لازم را دارید. البته میزان کار موجود تا حد زیادی به سطح کاری که انجام می دهید، بستگی دارد. اطمینان حاصل نمایید که قبل از شروع پروژه، تحقیقات لازم را انجام داده‌اید. همچنین بسیاری از وب‌سایت‌های DIY با مضمون "خودت انجام بده" و وبلاگ‌های موجود، می توانند به شما کمک کنند تا برای کار پیشِ رو آمادگی بیشتری داشته باشید.

کمک گرفتن از دیگران

اینکه بدانید که در پروژه نوسازی خود می توانید از کمک دیگران استفاده کنید، باعث قوت قلب باشد. اینکه بخواهید خانه یا باغ خود را بازسازی کنید خوب است؛ اما مواردی وجود دارد که ممکن است شما به‌تنهایی قادر به انجام آن نباشید. برخی از پروژه ها بزرگ‌تر از آن هستند که شما به‌تنهایی قادر به انجام آن باشید. خبر خوب این است که در مورد هر چیزی که به کمک احتیاج دارید، شرکت‌های محلی موجود قادر خواهند بود به شما کمک کنند. شما فقط باید به گوگل مراجعه و آن‌ها را پیدا کنید.

هنگام جستجو این احتمال وجود دارد که چندین شرکت برای کمک به شما وجود داشته باشد. باید مطمئن شوید که همه گزینه¬های موردنظر را بررسی می کنید و متوجه می شوید که چه چیزی برای شما مناسب است. تنها به دنبال کم‌هزینه‌ترین ارائه‌دهنده خدمات نباشید. به‌جای آن، باید اطمینان حاصل کنید که شرکت انتخابی شما بهترین و ارزشمندترین خدمات را به ازای دریافت پول ارائه می دهد.

پاک‌سازی زمین 

اگر قصد شما نوسازی باغچه یک ساختمان بزرگ است، ممکن است نیاز به پاک‌سازی زمین وجود داشته باشد. می توانید با جستجو در منطقه خود، به دنبال یک شرکت محلی باشید. گزینه‌های مختلف را بررسی کنید و در مورد نیازهای خود با آن شرکت ها صحبت کنید. این کار باید به شما ایده ای از میزان مهارت آن‌ها و اینکه آیا آن‌ها می توانند نیازهای شما را تأمین نمایند یا خیر، ارائه دهد.

 برنامه زمانی

قبل از شروع هر کاری، باید در نظر بگیرید که این کار چقدر طول می‌کشد. داشتن یک برنامه زمانی برای آنچه نیاز به انجام آن است و اینکه در چه زمانی انجام می شود، به شما در پیشبرد پروژه طبق برنامه کمک می‌کند.

همچنین باید در نظر بگیرید که چه اختلالی ممکن است در زندگی شما ایجاد نماید. نوسازی‌ها در محل کار ممکن است باعث تغییر نحوه کار شود. اگر در حال نوسازی یک خانه هستید، باید به این موضوع فکر کنید که آیا ملک در حین عملیات قابل سکونت هست یا خیر.

منبع

نوشته شده توسط تیم مترجمین موسسه 808

اگر دوست دارید به تیم مترجمین 808 بپیوندید، با ما تماس بگیرید.

دریافت فایل PDF مقاله برای اعضای VIP رایگان است. سایر کاربران با پرداخت ۵۰۰ تومان می توانند اقدام به دریافت این فایل کنند.

دریافت فایل کامل مقاله: things_to_consider_for_youe_renovation_project.pdf

درباره نویسنده
عکس‌های Azim_m

عظیم مرادی

دانشجوی کارشناسی ارشد گرایش سازه با معدل 16.90 در دانشگاه علم و صنعت می باشم.
  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .