مشاوره آزمون FE و PE

24 ارديبهشت 1397 - 18:22
مشاوره آزمون FE و PE

به اطلاع مهندسان عمران کشورمان می‌رسانیم، هم‌اکنون موسسه آموزشی 808 این امکان را برای مهندسان کشورمان فراهم کرده است تا از طریق وبسایت این موسسه از امکان ثبت نام در آزمون و استفاده از دوره‌های آنلاین و خدمات مشاوره‌ای این شرکت برخوردار شوند:

دوره آنلاین آزمون FE / PE (مشاوره،آموزش و انجام امور ثبت نام و ارزیابی متقاضیان آزمونهای موسسه NCEES آمریکا)

سوالات متداول:

  • آزمون  PE و FE چیست؟

(Professional Engineering (PE و (Fundamental of Engineering (FE

برای گرفتن مدرک PE در ابتدا شما باید امتحان FE بدهید ومدرک آن را دریافت کنید. بنابراین مدرک FE راهی است به سوی گرفتن مدرک PE. امتحان FE شامل سوال‌هایی ابتدایی در رشته مهندسی مورد نظر شما است. این سوالات بیشتر به صورت تئوری است تا عملی و حرفه‌ای. با گذراندن امتحان FE، آن‌ها فقط می‌خواهند بدانند که شما مفهوم و اصل موضوع رشته خود را درک کرده‌اید و می‌دانید. به همین خاطر سوالات در این امتحان، سوال‌هایی سطحی و مفهومی هستند. برای قبولی در این امتحان دانستن یک سری نکات و تکنیک‌های تستی ضروری است. قابل ذکر است که این نکات و تکنیک‌ها کاملا با امتحانات کنکور در ایران فرق دارند. خیلی از عزیزان دانش خوبی دارند، ولی این تکنیک‌ها را بلد نیستند و همین امر موجب رد شدن آنها در امتحان می‌شود. به علاوه همانطور که می‌دانید دوره لیسانس دامنه وسیعی از مطالب مرتبط به رشته شما را در بر می‌گیرد و مطالعه مجدد آنها بسیار زمان‌بر و مشکل است. اما کادر آموزشی با تجربه ما این راه را برای شما ساده کرده است. با سالیان سال تجربه در این زمینه، ما به شما می‌آموزیم که چه بخش‌هایی را مطالعه کنید. به‌علاوه تکنیک‌ها و چگونگی پاسخگویی به سوالات در طول دوره به شما بطور کامل آموزش داده می‌شود تا قبولی شما با یکبار امتحان تضمین شود. در این امتحان احتیاجی نیست شما وارد عمق بعضی از بخش‌ها شوید، یا از الف تا ی کتاب را بدانید و بخوانید. پس بسیار مهم است که چه بخوانید و چگونه و با چه تکنیکی جواب سوالات را بدهید.

بعد از گرفتن مدرک FE، می‌توانید برای گرفتن مدرک اصلی یعنی PE اقدام کنید. همان‌طور که اشاره کردیم، PE به شما قدرت می‌دهد و باعث می‌شود که شرکت‌های مختلف شما را به عنوان یک مهندس حرفه‌ای در رشته خود به حساب آورند. بنابراین احتمال استخدام شما را بسیار بالا می‌برد. به‌علاوه مهندسانی که مدرک PE را دارند نسبت به آنهایی که این مدرک را ندارند، حقوق بسیار بالاتری دارند. حتی اگر بخواهید کار خود را داشته باشید، این مدرک کمک بزرگی به شما می‌کند تا شما راحت‌تر لایسنس کار خود را بگیرید و مشتریان خود را داشته باشید. این مدرک آمریکایی امروزه در بسیاری از کشورهای جهان به عنوان یک مدرک بسیار مهم به حساب می‌آید. سوالات در امتحان PE با امتحان FE متفاوت‌اند. برخلاف FE سوالات PE بیشتر عملی بوده و نشان‌دهنده میزان و عمق تجربه کاری شما است. این امتحان نیز تکنیک‌های خاص خود را دارد و حتی در این امتحان شیوه ثبت نام نیز متفاوت است. اما شما نمی‌خواهد نگران هیچ چیز باشید زیرا تیم مجرب ما در تمام این مراحل با شما است و راه را برای رسیدن به هدفتان که گرفتن مدرک PE است، آسان می‌کند.

سوالاتی که در ذهن شما بوجود آمده:

۱. چگونه ثبت نام کنم؟

پاسخ: این سوالی است که در ذهن خیلی از شما نقش بسته است. چگونه ما می‌توانیم ثبت نام کنیم. اصلا لازم به نگرانی نیست. تیم مجرب ما این کار را برای شما انجام می‌دهد. شما کافی است با ما تماس بگیرید و بقیه کار را به عهده ما بگذارید.

۲. کجا باید امتحان بدهم؟

پاسخ: امتحان در ایران برگزار نمی‌شود و این امتحان با امتحانی که در ایران برگزار می‌شود به نام مهندسی حرفه‌ای بسیار متفاوت است. نزدیک‌ترین و بهترین مکان برای شما ایرانیان عزیز دانشگاه شارجه هست. برای ثبت نام شما ما با آنها تماس خواهیم گرفت و تمام مراحل کاری را انجام خواهیم داد. 

۳. چگونه خود را برای امتحان آماده کنم؟

پاسخ: کادر مجرب ما تمام تجربیات خود را در اختیار شما می‌گذارد و شما را با تمام بخش‌های مورد نیاز برای مطالعه و تکنیک‌ها و اصطلاحات لازم آشنا می‌کند. به‌علاوه با برگزاری چند سری امتحان شبیه به امتحان اصلی به شما کمک می‌کند تا  با اعتماد به نفس بالا در امتحان اصلی شرکت کرده و همان بار اول قبول شوید. 

۴. آیا مدرک دانشگاهی ایران که مورد اعتبار EAC/ABET  ندارد ، قابل قبول است؟ چگونه و به کجا مدارک خود را بفرستم، آ یا برای NCEES باید فرستاد یا محلی که می خواهیم امتحان بدهیم؟

پاسخ: کافی است مدارک خود را scan کرده و برای ما بفرستید و ما آنها را ارزشیابی کرده و به شما می‌گوییم که آیا مدارک دانشگاهی شما قابل قبول است یا احتیاج به دریافت مدارک دیگری دارید. 

۵. آیا هر کسی می‌تواند این امتحان را بدهد یا باید دوره ویژه‌ای بگذراند؟

پاسخ: هر کسی که مدرک مهندسی دارد یا حداقل ۴ سال به عنوان مهندس کار کرده است، می‌تواند در این ازمون شرکت کند.

۶. آیا آزمون در کشور ایران برگزار می‌شود؟

پاسخ: هم‌اکنون امکان شرکت در آزمون در داخل کشور نیست و بهترین روش استفاده از خدمات یکی از مراکز برگزارکننده در اطراف کشور ایران است که شارجه امارات به عنوان نزدیک‌ترین محل به کشورمان توصیه می‌شود. در این ارتباط می‌توانید این متن یادداشت را مطالعه کنید.

۷. چگونه می‌توانم در آزمون ثبت نام کنم و خودمان را برای قبولی در این آزمون آماده کنیم؟

پاسخ: تیم مجرب ما می‌تواند به شما کمک کند تا به راحتی و در زمان بسیار کوتاه برای امتحان FE آمادگی خود را بدست آورید. همچنین ما می‌توانیم کمکتان کنیم تا بدون هیچ مشکلی مدارکتان ارزشیابی شده و در آزمون FE ثبت نام کنید. شما می‌توانید تمام کارها را به ما بسپارید و با خیال راحت به خواندن و آمادگی برای FE بپردازید.
پکیج آموزشی برای آمادگی FE شامل:
  • Recorded Lectures and Workshops
  • Several Problems with Solutions for each topic
  • Calculator Learning Video
  • Strategy for Studying & Taking the exam
  • Quiz after each topic
  • Two 6 hours ,Full-length, Practice exams which simulate the actual FE Civil CBT exam
  • Key Points (the most important parts of each subject in 1-3 lines)
  • Unit Conversions, English and SI units with several problems.
  • All lectures are designed based on new NCEES reference manual. (CBT)
  • We teach you how to manage your time during studying and while taking the exam
  • Fully get familiar with NCEES ref.manual and calculator, two power tools in the exam
  • We teach assuming you have been out of school for several years or have not taken some of the required FE courses
  • In all lectures different innovative teaching techniques is used to enhance the learning capability of students
  • Emphasis of course is to teach you how to study smart not hard

جزییات همکاری جهت اخذ مدارک FE/EIT ،PE:

  • مشاوره کلی در مورد ارزیابی پرونده تحصیلی و ارائه تصویر کلی از آزمون، قوانین بوردها ، نتایج و هدفگذاری برای برنامه زمانی ارسال درخواست‌ها و مطالعه
  • مشاوره جهت معادل‌سازی مدارک (در صورت نیاز)
  • رجیستر کردن در National Council of Examiners for Engineering and Surveying
  • مشاور و یا ثبت نام و ارائه مدارک به بورد مورد نظر که در گام اول انتخاب شده برای رزرو وقت آزمون FE
  • مشاوره در خصوص نحوه و محتوای آزمون FE با جزییات
  • منابع کاملی جهت آزمون FE برای رشته عمران
  • مشاوره و ارسال درخواست گواهینامه FE پس از قبولی در بورد
  • مشاوره در خصوص آزمون PE بررسی مدارک مورد نیاز برای بورد جهت رزرو صندلی برای آزمون PE
  • مشاوره و ارسال مدارک به بورد برای رزرو صندلی برای آزمون PE
  • منابع آزمون PE عمران
  • مشاوره جهت تکمیل مدارک و سوابق کاری برای درخواست گواهینامه PE

ميثم شعبانی

مهندسی عمران خاک و پی
دانشگاه امیر کبیر
جهت کسب اطلاعات بیشتر و پرداخت هزینه با شماره تماس ۸۸۲۷۲۶۹۴-۰۲۱ یا آدرس ایمیل info@Civil808.com با ما در تماس باشید.

 مطالب مرتبط:

سوالات مرتبط
عکس کاربر
0پاسخ
آزمون FE و PE برای رشته معماری
با سلام لطف میکنید سرفصل های آزمون حرفه ای برای رشته مهندسی معماری را بفرمائید. با سپاس.
عکس کاربر
0پاسخ
ازمون fe & pe
سلام خواستم ببینم برای آزمون های fe &pe دورهای برای آمادگی دارید؟ برای تطبیق دادن مدرک لیسانس و فوق لیسانس در کشور آمریکا و عضو شدن در. سازمان نظام مهندسی آمریکا چیکار باید. کرد؟؟آیا میپذیرند؟؟
ورود به بخش پرسش و پاسخ
  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .