همایش ملی مسايل حقوقي صنعت ساختمان «الزامات قانونی در قراردادهای ساختمانی»،30بهمن

16 دى 1392 - 11:24

دومین همایش ملی مسايل حقوقي صنعت ساختمان   «الزامات قانونی در قراردادهای ساختمانی» 

زمان برگزاری همایش: 30 بهمن ماه 1392

مکان: مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی

برگزار كنندگان: وزارت راه و شهرسازي، مركز تحقيقات راه، مسكن و شهرسازي، شوراي عالي كارشناسان رسمي دادگستري

پوستر همایش:

منبع: +

اطلاعات بیشتر

 

 

 


سایر رویدادهای عمرانی بهمن و اسفند 92:

مطالب پیشنهادی برای ادامه

مطلب پیشنهادی موجود نمی باشد.
سوالات مرتبط
عکس کاربر
0پاسخ
حقوق مهندسی: مشکلات پیش آمده در کارگاه
با عرض سلام احترام به اعضای سایت سوالاتی داشتم سپاسگذار خواهم شد راهنمای بفرمائید. در پروژه ای مشغول به کار شدیم و حالا کارفرما از دادن حق حقوقمان امتناء می ورزد ۱_ اینجانب پس از عقد قرارداد و اجرای کار چون برای بار اول بود سازه های سوپر پنلی اجرا میکردم متوجه ضرر و زیان در کار شدام حالا چگونه و در چه ارگانی میتوانم ادعای ضرر و زیان و خیال قبل از قانون مدنی را داشته باشم . ۲_نامه های جهت بیکاری نفرات کارگر به دلیل نبود مصالح به کارفرما ارسال کردیم و توسط واحد های فنی و اجرای کارگاه نیز تائید شده که به دلیل نبود مصالح و جبهه کاری نفرات کارگری بیکار هستند الان کارفرما از دادن این بیکاریها که در طی پنج ماه رقم قابل ملاحظه ای برایم هست امتناء می کند چگونه باید این بیکاری را و از کدام نهاد ارگان یا اداره بگیرم تا به کارفرما فشار آوردن. ۳_یکی از همکارانم که با دعوت کارفرما به پروژه آمدند به دلیل عدم توافق قیمت قرارداد ندارند و حالا پس از اجرا آنها نیز بر سر مسائل مالی مشکلاتی دارند چگونه و چه عدله ای بین اینها باید حاکم باشد و از کدام ارگان و نهاد ۴_ حال که متوجه ضرر د زیان شدام آیا برای اینکه نمی خوام ادامه کار دهم باید بصورت مکتوب به کارفرما اعلام کنم که دیگر قادر به همکاری نیستم آیا بعد از انصراف از کار می توانم ادعای ضرر و زیان نمایم
عکس کاربر
1پاسخ
باتوجه به اتمام زمانی قرارداد، قبل از تحویل موقت ساختمان ؛ آیا بایستی الحاقیه زمانی صادر گردد؟
باتوجه به اتمام زمانی قرارداد ، قبل از تحویل موقت ساختمان ؛ آیا بایستی الحاقیه زمانی صادر گردد و یا ضرورتی براین کار نمی باشد؟
عکس کاربر
2پاسخ
در قراردادی که فاقد تعدیل هست افزایش قیمت ها بعهده پیمانکار هست یا کارفرما؟

قراردادی که فاقد تعدیل هست با مدت زمان قرارداد 6ماهه که از مهرماه شروع شده  و بخاطر تاخیربه مدت 130 روز کار به سال بعد کشیده .با توجه به اینکه همه تاخیرهای اعلام شده توسط مشاور مجاز شناخته شده .حالا می خوام بدونم افزایش قیمت ها بعهده پیمانکار هست یا کارفرما؟

ورود به بخش پرسش و پاسخ
  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .