گزارش تصویری و ویدئویی از سخنرانی آشنایی با قابلیت های آنالیر غیرخطی نرم افزار SeismoStruct در طراحی عملکردی سازه ها به همراه لینک دانلود فایل سخنرانی

گزارش تصویری و ویدئویی از سخنرانی آشنایی با قابلیت های آنالیر غیرخطی نرم افزار SeismoStruct در طراحی عملکردی سازه ها به همراه لینک دانلود فایل سخنرانی
سخنرانی آشنایی با قابلیت های آنالیر غیرخطی نرم افزار SeismoStruct در طراحی عملکردی سازه ها

موسسه آموزشی مهندسی 808 همزمان با سالگرد زلزله منجیل و رودبار در راستای اهداف اصلی خود در ارتقای دانش سازه و زلزله کشور اینبار با دعوت از یکی از اساتید شناخته شده و مطرح دنیا که در این خصوص هم به صورت آکادمیک و هم به صورت اجرایی و نرم افزاری فعالیت داشتند سخنرانی آموزشی برای علاقه مندان تدارک دید. زلزله منجیل و رودبار به نوعی نقطه عطف در توجه مهندسین به مساله زلزله و موضوعاتی چون مقاوم سازی و بهسازی لرزه ای کشور به حساب می آیدکه باعث تغییرات بزرگ در آیین نامه 2800 گردید. از این رو موسسه 808 با همکاری دانشگاه صنعتی شریف  همزمان با این تاریخ یعنی 31 خرداد 95  سخنرانی با موضوع " آشنایی با قابلیت های آنالیر غیرخطی نرم افزار SeismoStruct در طراحی عملکردی سازه ها" در محل دانشکده عمران دانشگاه صنعتی شریف برگزار نمود.

مشاهده گزارش تصویری ویدئویی مربوط به این سخنرانی:

مشاهده گالری فیلم این سخنرانی:    قسمت اول   -    قسمت دوم   -   قسمت سوم    -   قسمت چهارم

مشاهده گالری تصاویر این سخنرانی:                 (قسمت اول)          -       (قسمت دوم)

برای مشاهده کلیه فیلم های ضبط شده از بازدید 808 از دفتر شرکت سایزموسافت در کشور یونان میتوانید از این صفحه بخش ویدئو گالری وبسایت 808 مراجعه بفرمایید.

ویدئوی کامل سخنرانی دکتر آنتونیو در چهارمین همایش طراحی عملکردی برگزار شده در بهمن 96 را از این صفحه می توانید مشاهده بفرمایید.

--------------------------------------------------------------------------------------

سخنران این سمینار دکتر  Stelios Antoniou  مدیر کمپانی نرم افزاری Seismosoft میباشند که به دعوت از موسسه 808 به ایران سفر میکنند تا در این سخنرانی علاقه مندان را ضمن آشنا نمودن با مزایای تحلیل های غیر خطی در نرم افزار SeismoStruct با برخی از تغییرات نسخه جدید این نرم افزار آشنا سازند. برخی از رزومه کاری جناب دکتر آنتونیو عبارت است از:

تاریخ دوشنبه 31 خرداد ساعت 12-14
مکان: دانشکده عمران دانشگاه صنعتی شریف سالن 202

مقاله تحلیلی:معرفی مجموعه نرم‌افزارهای SeismoSoft

دانلود رایگان نرم افزار نسخه غیر تجاری Seismostruct ورژن 7.0.4 

  گزارش بازدید سازه 808 از دفتر شرکت SeismoSoft در کشور یونان ، بهمن 95

در ارتباط با موضوع این سمینار ما طی سال های اخیر دوره های آموزشی متعدد در وبسایت توسط اساتید 808 برگزار نمودیم که در صورت تمایل میتوانید فیلم این دوره ها را از این قسمت تهیه بفرمایید:

  
سوالات مرتبط
عکس کاربر
0پاسخ
تحلیل و مدل ساختمان بنایی غیرمصلح سنگی در سایزمواستراکت

در سایزمواستراکت میشه ساختمان بنایی غیرمصلح سنگی را تحلیل و مدل کنیم؟

ممنون

عکس کاربر
0پاسخ
آیا می‌توان الگوریتم بهینه سازی را به سایزمواستراکت لینک کرد؟
سلام وقت شما بخیر من دانشجوی ارشد و مشغول انجام پایان‌نامه هستم و استادم نرم افزار سایزمواستراکت را پیشنهاد کردند . اکنون من نیاز دارم که بدانم آیا این نرم‌افزار قابلیت دارد که یک رابط برنامه نویسی داشته باشد که کدهای برنامه نوشته شده را در تبادل با تحلیلی که انجام میدهد قرار دهد یا خیر؟ مثلا برای نرم افزار سپ قابلیت OAPI وجود دارد و میخواهم بدانم توی نرم افزار سایزمواستراکت چطوری میشه الگوریتم بهینه سازی را در تبادل با سایزمواستراکت قرار داد؟
عکس کاربر
0پاسخ
طراحی مهاربند کمانش تاب brb در SeismoStruct
سلام میخواستم بدانم امکان مدل کردن مهاربند brb با طول کوتاه در برنامه SeismoStruct وجود داره یا نه ؟
ورود به بخش پرسش و پاسخ
  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .