کارخانه استارتاپ 808 با ظرفیت محدود آماده همکاری با استارتاپ های صنعت ساختمان

کارخانه استارتاپ 808 با ظرفیت محدود آماده همکاری با استارتاپ های صنعت ساختمان
کارخانه استارتاپ 808 با ظرفیت محدود آماده همکاری با استارتاپ های صنعت ساختمان

در شرایط کنونی اقتصاد کشور با کوچک تر شدن کیک اقتصاد دو راه پیش روی استارتاپ ها در هر صنعت جهت بقا باقی میماند یا جذب سرمایه نقدینگی سرگردان جامعه و تزریق آن به سوی استارتاپ ها (در این خصوص در این یادداشت مفصل توضیح دادم) و دیگری همکاری و یا ادغام فعالیت های استارتاپ ها با یکدیگر و به نوعی بزرگ تر کردن کیک موجود اقتصاد در این صنعت. ما در 808 معتقدیم که در حال حاضر هر نوع تغییر فرهنگی بزرگی در این صنعت نیازمند اتحاد وسیعی از دانش، تجربه و ارتباطات فعالین وب در شاخه های مختلف صنعت ساختمان میباشد از این رو طبق مسئولیت اجتماعی که برای خود در ماموریت و چشم انداز 808 تعریف کردیم وظیفه خود میدانیم در این شرایط پیشنهاد اشتراک برخی از امکانات کنونی 808 را که میتواند قابلیت رشد سایر استارتاپ های فعال صنعت ساختمان را نیز به همراه داشته باشد را در اینجا با شما مطرح کنیم:

چه امکاناتی از 808 هم اکنون قابلیت اشتراک با سایر استارتاپ های صنعت ساختمان را دارد؟

  • منتورینگ و انتقال تجربیات 

معتقدیم که 13 سال فعالیت تخصصی در وب داخل و خارج از کشور تجربیاتی به 808 اضافه کرده است که شاید در شرایطی مثل الان بهتر باشد وقت خود را صرف ساخت و اختراع مجدد میز و صندلی نکنیم بلکه از آزمون و خطا های بیشمار گذشته درس بگیریم و از امکانات و تجربیات موجود راه های سریعتر رسیدن به اهداف بیزینس پلان استارتاپتتان را با هم طی جلساتی تحلیل و بررسی کنیم.

استارتاپ یک علم مجزا از رشته تخصصی دانشگاهی شماست و بایست در اجرای آن به صورت کاملا تخصصی و علمی به آن نگریسته شود و با صرف زمان و آزمون و خطا همزمان با مطالعه منابع در آن دانش و  تجربه کسب کرد. تعریف OKR های سه ماهه  و بلند مدت ، تحلیل دقیق KPI های ورودی و خروجی استارتاپ و محاسبه پارامتر های مهمی به خصوص CLV طول مدت عمر مشتری و ارزشی که ازهر مشتری بدست می آید از جمله مواردیست که میبایست برای رسیدن به هدفی دقیق و طولانی مدت از سوی صاحبین هر استارتاپ به آن توجه ویژه شود. بنابراین اگر شما رشته عمران و معماری هستید و الان فرصت رسیدن به این تجربه هارو ندارید ما اینجا هستیم تا به عنوان تسهیل گر شما را برای رسیدن به اهدافتان کمک کنیم.

  • بازاریابی و کمک در تسریع رسیدن به بازار هدف

در قرن بیست و یکم ارزش بیگ دیتا از هر نوع Asset یا دارایی فیزیکی یک صنعت از دید کلاسیک آن بیشتر است. خوشبختانه دیتاهای موجود ثبت شده طی یک دهه اخیر در سایت 808 هم اکنون به ما این امکان را میدهد تا در جهت تسریع رسیدن به بازار هدف استارتاپتان بتوانیم از انواع روش های دیجیتال مارکتینگ و امکانات Suggestion و هوش مصنوعی برای مرتبط قراردادن خدمات متعدد در صفحات مربوطه در سایت با خدمات استارتاپ شما بهره ببریم. 

  • امکان اشتراک نیروی انسانی در صورت نیاز

 معتقدیم هیچ چیز بیشتر از تیم منابع انسانی متخصص در راستای تولید و انتشار محتوای رپورتاژی نمیتواند در دراز مدت برای استارتاپ ها مفید باشد، بنابراین در این راستا تیم 808 آماده اشتراک این تخصص با سایر استارتاپ ها میباشد.

اولویت همکاری 808 با چه نوع اپلیکیشن یا وبسایت ها با چه موضوعاتی است؟

قطعا بیشمار ایده وجود دارد اما آنچه برای 808 در حال حاضر دارای اولویت همکاری و مرج شدن با یکی از خدمات کنونی سایت و اپ 808 را میباشد یکی از دسته بندی موارد زیر است:

  • خدمات آموزشی مهندسی به زبان انگلیسی
  • کاریابی و فریلنسینگ
  • مارکت پلیس فروشگاهی انواع کالاهای مورد نیاز مهندسی شامل ابزار و ماشین آلات و مصالح و غیره
  • رسانه ای شامل خبر ، پادکست و ویدئوکست در رشته معماری
  • و خدمات آنلاین آموزشی و  مهندسی در رشته معماری

چنانچه موضوع استارتاپ شما غیر از موارد فوق میباشد و البته تصور میکنید با توجه به فعالیت های کنونی 808 میتواند در راستای یکی از برنامه های کنونی 808 قرار گیرد میتوانیم در این ارتباط با هم صحبتی داشته باشیم.

آیا ایده استارتاپ من برای 808 مهم است؟

با نگاه به سابقه فعالیت های 808 میتوان پی برد که بسیاری از ایده هایی که امروز  در وب به عنوان خدمات آنلاین به شمار میرود در طول بیش از یک دهه اخیر رد پای اجرا شده آنرا در 808 دید بنابراین میتوان به راحتی پاسخ این سوال را فهمید که آنچه که در این مقطع برای 808 اصلا اهمیتی ندارد ایده یک استارتاپ است! یک استارتاپ موفق میتواند معمولی ترین ایده که به فکر هر فردی هم قبل وی رسیده است را داشته باشد اما روش اجرا ، تجربه کاری و میزان ارتباطات آن باعث موفقیت آن استارتاپ شده باشد.

از چه طریقی میتونم با 808 ارتباط بگیرم؟

چنانچه شما نیز با ما هم عقیده اید که برای رشد نیازمند اتحاد با هم هستیم میتوانید جهت صحبت  و آشنایی بیشتر با ما از یکی از طرق زیر در ارتباط باشید:

اگر عضو سایت هستید برای پیگیری بهتر پیغام خود از طریق لینک روبرو ارسال کنید.پیام به مدیریت

برای پشتیبانی تلگرامی با ID روبرو تماس برقرار کنید.پیام به مدیریت

مطالب مرتبط:

یادداشت تحلیلی:  ادغام استارتاپ های تخصصی صنعت ساختمان، چالش ها و فرصت ها

درباره نویسنده
عکس‌های mojtaba808

مجتبی اصغری سرخی

مجتبی اصغری هستم ، پژوهشگر،محقق و نویسنده حوزه صنعت ساختمان ، دیوانه ای که فکر میکند میتواند دنیا را تغییر دهد ، علاقه عجیبی به وب و IT دارم. از درون دانشگاه متوجه به علاقه همزمان تکنولوژی و مهندسی عمران در خودم شدم و سعی کردم در حرفه آینده خودم این دو علاقه مندی رو با دو توانایی دیگرم در آموزش و کارآفرینی ادغام کنم و ماحصل اون شد 808 (از مهر ماه 86) و امروز امیدوارم تونسته باشم در صنعت ساختمان کشورمون با کمک همکارانم در شبکه اجتماعی 808 تغییری ایجاد کرده باشم.
  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .