قابل توجه موسسات آموزشی: در پلتفرم آموزشی 808 با ساخت اکانت شرکتی میتوانید اقدام به درج خبر و ثبت نام مستقیم دوره های عمران و معماری با اساتید خود کنید

در پلتفرم آموزشی وبسایت 808 با ساخت اکانت شرکتی اقدام به درج خبر  و ثبت نام مستقیم دوره های عمران و معماری با اساتید خود کنید:

قابل توجه کلیه موسسات آموزشی صنعت ساختمان

در ساختار جدید وبسایت 808 ، شبکه اجتماعی مهندسان صنعت ساختمان همزمان با تکمیل تدریجی حلقه های مختلف این شبکه شامل: پروفایل کاربری ، اکانت شرکتی ، بخش نیازمندی ها ، کاریابی و استخدام ، وبسایت انگلیسی و ... تصمیم به چرخشی بزرگ در استراتژی بخش آموزشی وبسایت 808 گرفته ایم. ، چرخشی که در آن همه جوانب منافع همکاران فعلی 808 ، سایر فعالان آموزش در صنعت ساختمان (شامل اساتید و موسسات آموزشی) و از همه مهمتر بازدید کنندگان محترم فعلی وبسایت 808 دیده شده است.

قبول اطلاع رسانی رایگان رويدادهای علمی آموزشی شما در 808 ، شبکه اجتماعی مهندسین صنعت ساختمان

حتما با مطالعه این یادداشت به این فکر خواهید کرد که چرا بایست وبسایت یک موسسه که تا قبل از این بیشتر با فعالیت های آموزشی اش در صنعت ساختمان شناخته شده است اقدام به پیاده سازی پلتفرم آموزشی برای استفاده همه همکاران خود در این فضا بر روی وبسایت خود کند؟!

ما مخاطبان 808 را سزاوار آن میدانیم که همواره از بهترین آموزش ها که توسط تمام حرفه ای های این صنعت در اقصی نقاط کشور به صورت حضوری یا آنلاین برگزار میشود استفاده بفرمایند.

بنابراین اگر شما به عنوان استاد یا دانشجو فعال در دانشگاه ها و یا مدیر یک موسسه آموزشی خصوصی و یا حتی مدیر یک وبسایت یا گروه تلگرامی و اینستاگرامی هستید و در محل فیزیکی خاصی در گوشه ای از کشور یا به صورت تماما آنلاین مشغول به فعالیت آموزشی تخصصی در این صنعت هستید از شما دعوت میکنیم تا به ما در پلتفرم آموزشی 808 بپیوندید.

در پلتفرم آموزشی وبسایت 808 با ساخت اکانت شرکتی میتوانید اقدام به درج خبر  و ثبت نام مستقیم دوره های آنلاین و حضوری عمران و معماری با اساتید خود کنید:

  • دوره های نرم افزاری و اجرایی
  • آمادگی ورود به حرفه
  • کنکور کارشناسی ارشد ، دکتری و آزمون کارشناسی رسمی

ورود به صفحه اصلی آموزشگاه

مطالب مرتبط:

خلاصه ای از مزایای حضور در این پلتفرم برای موسسات آموزشی: 

  • امکان بیشتر دیده شدن دوره های در حال ثبت نام شما:

حتما شما دارای وبسایت پیشرفته و کانال های پر ترافیک در شبکه های اجتماعی خود هستید و با خود میگویید با داشتن وبسایت با امکانات ثبت نام آنلاین چه نیازی به درج دوره در وبسایت دیگری داریم اما یه لحظه فکر کنید که چه عاملی مانع از آن میشود که فرصت دیده شدن دوره های آموزشی خوبتان را در سایتی که روزانه 12 هزار بازدید دارد و بیش از 30 هزار کاربر آنرا به عنوان محلی برای استفاده از آموزش های تخصصی و ارتباطات شغلی انتخاب کرده اند، تعریف نفرمایید.

ما قصد داریم بزرگترین مزیت پلتفرم آموزشی 808 را فرا گیر بودن و قابل استفاده بودن آن برای همه حرفه ای های این صنعت تعریف کنیم بدون اینکه روی برند خاصی بخواهیم تاکیدی داشته باشیم قصد داریم امکانات برابر برای استفاده همه برند های مطرح در این صنعت بر روی وبسایت فراهم کنیم چراکه اعتقاد داریم در نهایت این خود بازدید کنندگان هستند که از بین دوره های موجود  و بسته به نوع برند موسسات مربوطه انتخاب خواهند داشت.

توجه بفرمایید بسیاری از کاربران سایت در طی سال ها به دفعات مراحل خرید آنلاین سایت را گذرانده اند و احتمالا از روی خرید های قبلی بر روی پروفایل خود در سایت مقداری شارژ اعتبار دارند و ترجیحشان اینست که سایر خرید ها و ثبت هام هایشان را از طریق همین پروفایلشان در سایت بتوانند انجام دهند . این موضوع همچنین به وبسایت 808 در تکمیل اطلاعات و واقعی سازی رزومه هویت اعضای سایت کمک میکند تا بتواند با تجمیع اطلاعات دوره های ثبت نامی افراد در سایت به تدریج منجر به واقعی سازی هویت های مجازی کاربران بر روی این شبکه اجتماعی شود.

  • شفافیت حسابداری با لحاظ امکان درصد های چند منظوره اساتید و موسسات:

درصدی که وبسایت 808 از هر تراکنش ثبت نامی دوره های شما برمیدارد رقمی بسیار کم و زیر 5% میباشد. از طرفی شفافیت در حسابداری آنلاین تعریف شده بر روی وبسایت میتواند به شما در مدیریت مالی دوره هایی که چند بعد از آن نفع میبرند کمک برساند.

برای مثال چنانچه اساتید شما خود قبلا عضو سایت باشند میتوانید درصد حساب هر استاد را از مبلغ ثبت نامی به صورت تفکیک شده در سایت قرار دهید تا بعد هر ثبت نام ، درصد شما  و مدرس دوره مجزا حساب شده و خودکار در همان لحظه به حساب های شما وارد شود. همچنین اطلاعات ثبت نام کنندگان دوره های شما کاملا برای شما قابل استفاده میباشد.

  • امکانات همکاری در فروش با 100% درآمد اختصاصی خودتان:

شما با درج لینک اختصاصی خودتان در وبسایت خود یا در کانال های خود در شبکه های اجتماعی بدون اینکه پورسانتی به 808 بپردازید میتوانید مستقیما کاربرانتان را به ثبت نام از طریق این پلتفرم دعوت کنید و 100% در آمد آنرا مستقیم در پروفایل خود دریافت کنید.

 

تماس با ما:

چنانچه مایل به همکاری با ما در  این پلتفرم آموزشی هستید میتوانید با ما با یکی از روش های زیر در ارتباط باشید: 

اگر عضو سایت هستید برای پیگیری بهتر پیغام خود از طریق لینک روبرو ارسال کنید.پیام به مدیریت

برای پشتیبانی تلگرامی با ID روبرو تماس برقرار کنید.پیام به مدیریت

شماره تماس موسسه 808:   021-88272694

با 808 شبکه شما از آنچه فکر میکنید بزرگتر است ، از این فرصت غافل نشوید...

مطالب مرتبط:

فروشنده شو! فروش کالا های تخصصی صنعت ساختمان در فروشگاه بزرگ 808 (ف  

همکاری با تیم مترجمین همکاری با تیم آموزش همکاری با تیم نمایندگی

درباره نویسنده
عکس‌های Civil808-Admin

مدیریت محتوای سایت

امیدواریم توانسته باشیم در سیستم کنونی آموزش مهندسی کشورمان با کمک همکارانمان در گروه آموزشی 808 تغییری ایجاد کنیم.در این راه میتوانید با حمایت و همکاریتان ما را دلگرم سازید.
سوالات مرتبط
عکس کاربر
0پاسخ
پارکینگ مجتمع تجاری
سلام وقت بخیر در مجتمع تجاری طبقه پارکینگ جزو زیربنای مجتمع محسوب میشود ممنون میشوم اگر اطلاعات دقیقی دارین راهنمائی بفرمائید با تشکر از مدیریت سایت
عکس کاربر
1پاسخ
تفاوت دفتر مهندسی و شرکت مهندسی
با سلام تفاوت دفتر مهندسی و شرکت مهندسی در امور اجرایی و حقوقی ،بخصوص در بحث اجرا در چیست؟ و آیا ممکن است دفتر را زیرمجموعه‌ی شرکت به حساب اورد یا خیر
عکس کاربر
1پاسخ
معماری -احتیاج به همکاری دریک پروژه تحقیقاتی
کسی در خصوص نحو فضا یا نرم افزارش اشنای دارد احتیاج به همکاری دریک پروژه تحقیقاتی داریم
ورود به بخش پرسش و پاسخ
  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .