مهندسان مشغول کارند! قابل توجه کلیه شرکت های ساختمان: در 808، اکانت شرکتی بسازید و اقدام به درج موقعیت شغلی موردنظر خود کنید

مهندسان مشغول کارند!  قابل توجه کلیه شرکت های ساختمان: در 808، اکانت شرکتی بسازید و اقدام به درج موقعیت شغلی موردنظر خود کنید

مهندسان مشغول کارند!

قابل توجه کلیه شرکت های ساختمان:

برای استخدام بهترین های صنعت ساختمان کشور در شرکت خود کافیست به رایگان در پلتفرم کاریابی عمران و معماری 808، اکانت شرکتی بسازید و اقدام به درج موقعیت شغلی موردنظر خود کنید:

ثبت شرکت

Civil808.com/career

مشاهده نیازمندی های صنعت ساختمان

مطالب مرتبط:

 

شما هم میتوانید در 808 برای شرکت خود پروفایل بسازید

برخی از مزایا:

  • درج رایگان خدمات شرکتی
  • درج رایگان آگهی  استخدام
  • و استفاده از تخفیفات آموزش های سازمانی

مشاهده کلیه شرکت های عضو شده در 808 

درباره نویسنده
عکس‌های Civil808-Admin

مدیریت محتوای سایت

امیدواریم توانسته باشیم در سیستم کنونی آموزش مهندسی کشورمان با کمک همکارانمان در گروه آموزشی 808 تغییری ایجاد کنیم.در این راه میتوانید با حمایت و همکاریتان ما را دلگرم سازید.
سوالات مرتبط
عکس کاربر
0پاسخ
فصای خورشیدی: محاسبه سطح و ضخامت دیوار پشت گلخانه یک ساختمان

سلام وقت بخیر 

من یک تمرین دارم برای مشخص کردن و محاسبه سطح و ضخامت دیوار پشت گلخانه یک ساختمان برای درس عناصر جزئیات حالا اگر خواستید پلان هم رو میفرستم براتون، و مشخص کردن مصالح ساخت اون گلخانه کنار ساختمان که دست خودمونه چه مصالحی بذاریم (مصالح بدون عایق) ،ممنون میشن کمک کنید 

به پیوست ارسال شده است

عکس کاربر
1پاسخ
در یک سازه، بیست طبقه منفی وجود دارد و خاک از کیفیت مناسبی برخوردار نیست، شما چه روشی را برای اجرای سازه پیشنهاد می کنید؟
در یک سازه، بیست طبقه منفی وجود دارد و خاک از کیفیت مناسبی برخوردار نیست، شما چه روشی را برای اجرای سازه پیشنهاد می کنید؟
عکس کاربر
3پاسخ
کارآموزی کجا بریم بهتره ؟؟
سلام به مهندسین متخصص .من دانشجوی رشته عمران کارشناسی هستم و حدود ۷۰ واحد پاس کردم.اتو کد و اکسل بلدم ونرم افزار sapرو خیلی کم تازه دارم یاد میگیرم به نظر شما برای کار آموزی کجا برم بهتره به کدوم ارگان دولتی برم بهتره یا برم دفتر های مهندسی کدوم بهتره ممنون میشم از راهنماییتون و تشکر بابت سایت خودتون.
ورود به بخش پرسش و پاسخ
  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .