رادیو 808: شماره 35- مصاحبه با پروفسور سعیدی، استاد دانشگاه نوادا آمریکا،مقاوم سازی پل

  • مقاوم سازی پل ها
رادیو 808: شماره 35- مصاحبه با پروفسور سعیدی، استاد دانشگاه نوادا آمریکا،مقاوم سازی پل

آشنایی با رزومه جناب پروفسور سعیدی

از ابتدای رادیو 808 با ضبط 5 شماره از 34 شماره از رادیو 808 که با اساتید و چهره های برجسته بین المللی مهندسی عمران داشتیم از روی بازخورد دریافتی از سوی شما شنوندگان رادیو 808 بنا گذاشتیم که از این پس هر ماه یک مصاحبه را به صورت ضبط اینترنتی در راستای معرفی تخصص ها و شناخت اساتید ایرانی مقیم خارج از ایران اختصاص دهیم.

اساتیدی که با درجات علمی و اختراعات و پیشرفت های علمی اشان باعث درخشان شدن نام کشورمان در مجامع تخصصی بین المللی شدند و  در نهایت با صادر کردن خدمات آموزشی و علم اجرایی به داخل کشورمان باعث کمک به پیشرفت علم عمران در کشورمان شده اند.

تو این شماره از رادیو 808 به سراغ یکی دیگر از چهره های بین المللی مهندسی عمران کشورمان که به عنوان یکی از اساتید شناخته شده در زمینه مهندسی پل ها در جهان شناخته می شوند رفتیم. پروفسور سعید سعیدی استاد قدیمی دانشگاه نوادا آمریکا  و از اساتید عمرانی شناخته شده در دنیا میباشند که به خصوص در زمینه مقاوم سازی و طراحی انواع پل ها تخصص دارند.

در این شماره از رادیو 808 از طریق اینترنتی توانستیم با جناب پروفسور سعیدی مصاحبه ای تدارک ببینیم تا در آن سوالاتی را در ارتباط با شیوه های مقاوم سازی انواع پل ها از ایشان بپرسیم. در این شماره از رادیو 808 جناب مهندس سهیل سروش نیا به عنوان همکار در طرح سوال با رادیو 808 همکاری دارند. با هم این شماره از رادیو 808 را میشنویم:

دانلود فایل صوتی مصاحبه

درباره نویسنده

مجتبی اصغری سرخی

مجتبی اصغری هستم ، پژوهشگر،محقق و نویسنده حوزه صنعت ساختمان ، دیوانه ای که فکر میکند میتواند دنیا را تغییر دهد ، علاقه عجیبی به وب و IT دارم. از درون دانشگاه متوجه به علاقه همزمان تکنولوژی و مهندسی عمران در خودم شدم و سعی کردم در حرفه آینده خودم این دو علاقه مندی رو با دو توانایی دیگرم در آموزش و کارآفرینی ادغام کنم و ماحصل اون شد 808 (از مهر ماه 86) و امروز امیدوارم تونسته باشم در صنعت ساختمان کشورمون با کمک همکارانم در شبکه اجتماعی 808 تغییری ایجاد کرده باشم.
  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .