ساخت یک روگذر عابر پیاده با سازه خرپایی و تحسین برانگیز

ساخت یک روگذر عابر پیاده با سازه خرپایی و تحسین برانگیز

افزایش پهنای باند آزادراه بین ایالتی‌ شماره ۱۰ واقع در اطراف شهر لس آنجلس، امکان ساخت یک روگذر عابر پیاده با سازه خرپایی و تحسین برانگیز را فراهم نمود.
افزایش پهنای باند بزرگراه‌ ها موضوع جدیدی در کالیفرنیا محسوب نمی گردد. افزودن باند مخصوص وسایل نقلیه چند سرنشین به آزادراه ۱۲ مایلی I-10 در شرق لس آنجلس نیز گواهی بر این ادعا است. بدیهی‌ است که با افزایش پهنای یک بزرگراه، زیرساخت‌ های اطراف آن نیز بایستی تغییر داده شود. به دنبال گسترش بزرگراه I-10 نیز روگذر بتنی عابران پیاده - که در سال ۱۹۵۶ افتتاح شده و در محل پارک Baldwin واقع در ۲۰ مایلی شرقی‌ مرکز شهر از روی بزرگراه I-10 عبور می کرد - به طور کامل خراب شده و برای اتصال دو سمت آزادراه جدید گسترش یافته مجدداً ساخته شد.

 

دریافت مقاله : 

hanging01.pdf

منبع :2014v01_hanging.pdf

ترجمه شده توسط تیم خبری 808 

اگر دوست دارید به تیم خبری 808 بپیوندید، با ما تماس بگیر

 

 

 

پیوستاندازه
PDF icon node_6138-hanging01.pdf712.38 KB
PDF icon node_6138-2014v01_hanging.pdf212.82 KB
فایل
برچسب ها: 
درباره نویسنده
عکس‌های یلدا رحمتی

یلدا رحمتی

تحصیلات کارشناسی را در رشته عمران در دانشگاه صنعتی امیر کبیر گذرانده و مدرک کارشناسی ارشد را در گرایش مهندسی و برنامه ریزی حمل و نقل از دانشگاه صنعتی شریف اخذ نموده ام. برای ادامه تحصیل در خارج از کشور اقدام کرده ام.
سوالات مرتبط
عکس کاربر
0پاسخ
طراحی خرپای فلزی و چوبی
سلام ممنون میشم اگر کتاب، جزوه و یا فیلم آموزشی درباره طراحی بام شیروانی خانه ها با خرپای فلزی و یا چوبی (که در شمال کشور رایج هست) معرفی کنید.
ورود به بخش پرسش و پاسخ
  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .