تغییرات آیین نامه ACI 318-14 نسبت به ACI 318-11 (دانلود رایگان نسخه کامل آیین نامه)

تغییرات آیین نامه ACI 318-14 نسبت به ACI 318-11 (دانلود رایگان نسخه کامل آیین نامه)

همانگونه که اکثر کاربران (دانشجویان و مهندسین) محترم مطلع هستید ؛ معتبرترین آیین نامه بتن در جهان ؛ آیین نامه ACI آمریکا است. این آیین نامه در اکثر کشوهای جهان از جمله کشور خودمان از اعتبار بسیاری برخوردار است. تا جایی که سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور و همچنین وزارت مسکن و شهرسازی در طراحی ساختمان های بتن ارمه به این آیین نامه استناد می کنند. از این رو به دلیل اهمیت بالای این آیین نامه در داخل کشور ؛ اکثر دانشگاه های سراسر کشور به مانند دانشگاه های برجسته دولتی نیز ؛ "درس طراحی سازه های بتن آرمه" را بر مبنای این آیین نامه تدریس میکنند.

با توجه به مطالب گفته شده و اهمیت این آیین نامه در جامعه مهندسی و جامعه پژوهشی - تحقیقاتی کشور ؛ همواره آخرین نسخه ها و آپدیت های این آیین نامه مورد توجه بوده و هست. لذا در مقاله تحلیلی امروز که توسط تیم مترجم 808 ترجمه و تهیه شده است ؛ قصد داریم بصورت مختصر به تغییراتی که در نسخه جدید این آیین نامه اعمال شده است ؛ بپردازیم. مقاله امروز بطور رایگان از لینک زیر در دسترس علاقه مندان قرار دارد. علاوه بر این کاربران محترم میتوانند از لینک زیر نسخه کامل Aci 318-14 را به رایگان دانلود نمایند.

منبع: وبسایت SKghosh+

دانلود رایگان تغییرات آیین نامه ACI 318-14 نسبت به ACI 318-11

دانلود رایگان نسخه کامل آیین نامه بتن آمریکا ACI 318-14

درباره نویسنده
عکس‌های Civil808-Admin

مدیریت محتوای سایت

امیدواریم توانسته باشیم در سیستم کنونی آموزش مهندسی کشورمان با کمک همکارانمان در گروه آموزشی 808 تغییری ایجاد کنیم.در این راه میتوانید با حمایت و همکاریتان ما را دلگرم سازید.
سوالات مرتبط
عکس کاربر
2پاسخ
نحوه طراحی سازه های فولادی بر اساس ایین نامه یورو کد
با سلام از دوستانی که در این زمینه آشنایی داشتن میخواستم بپرسم طراحی سازه های فولادی بر اساس ایین نامه یورو کد به چه صورت است. ممنون
ورود به بخش پرسش و پاسخ
  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .
  • Comments

    سلام وتشکر از این آئین نامه

    عکس‌های علی کرباسی
    علی کرباسی