وبینار مهندسی ارزش (تکنیکی فوق العاده جهت بهبود پروژه های بزرگ)

وبینار مهندسی ارزش (تکنیکی فوق العاده جهت بهبود پروژه های بزرگ)

در هفته ای که گذشت ؛ یکی از بهترین و پرمحتواترین وبینارهای برگزار شده توسط تیم آموزش مجازی 808 ؛ وبینار "مهندسی ارزش" بود.

در این وبینار ارزشمند که توسط کانون فارغ التحصیلان عمران دانشگاه صنعتی شریف با همکاری موسسه آموزشی - مهندسی 808 ؛ در ساختمان آمفی تئاتر فارغ النحصیلان دانشگاه شریف ؛ برگزار شد ؛ جناب اقای دکتر "کامران امامی" پیرامون مهندسی ارزش سخترانی نمودند که از طرف مدعوین و همچنین دانشجویان با استقبال بسیار خوبی روبرو گردید.

با توجه به اهداف بلند مدت موسسه آموزشی - مهندسی 808 و همچنین ترویج روش های نوین آموزشی در کشور ؛ وب سایت 808 مفتخر است ممبعد کلیه سلسله نشست ها و سخنرانی های کانون فارغ التحصیلان عمران دانشگاه صنعتی شریف را بصورت وبینار برای تمامی اهل علم در کل سطح کشور برگزار نماید.

لذا در این راستا شما دانشجویان ؛ مهندسین و کلیه علاقه مندان را به دانلود رایگان و تماشای وبینار "مهندسی ارزش" که در هفته پیش برگزار گردید ؛ دعوت می نماییم. امید است که از این وبینار نهایت استفاده را ببرید.

منتظر نظرات ؛ انتقادات و پیشنهادات شما عزیزان در راستای بهبود عملکرد موسسه 808 هستیم.

دانلود فیلم وبینار "مهندسی ارزش"

تصاویری از جلسه برگزار شده در دانشگاه صنعتی شریف

 

درباره نویسنده
عکس‌های Civil808-Admin

مدیریت محتوای سایت

امیدواریم توانسته باشیم در سیستم کنونی آموزش مهندسی کشورمان با کمک همکارانمان در گروه آموزشی 808 تغییری ایجاد کنیم.در این راه میتوانید با حمایت و همکاریتان ما را دلگرم سازید.
  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .