ایبوک ۲۲۸: روش پوش اور مبتنی بر جابجایی (مروری بر پوش اور و روش های آن)

ایبوک ۲۲۸: روش پوش اور مبتنی بر جابجایی (مروری بر پوش اور و روش های آن)

از آنجا که سازه ها در هنگام زلزله وارد مرحله غیر خطی می شوند، به نظر می رسد آنالیز دینامیکی غیر خطی بهترین روش برآورد رفتار سازه باشد، اما یکی از مشکلات آنالیزهای دینامیکی پیچیدگی آنها می باشد. به این دلیل روشهای آنالیز استاتیکی غیر خطی(پوش آور) برای تعیین رفتار سازه در ناحیه غیر خطی بکار گرفته شده اند. برای تحلیل استاتیکی غیرخطی با ملاحظه اثر مودهای بالاتر روش بار افزون بهنگام شونده (APA)، پیشنهاد شده است که خود شامل روش تحلیل پوش آوربهنگام شونده بر اساس نیرو (FAP) و جابجایی (DAP) می باشد. دراین روش الگوی بار جانبی ثابت نبوده و بر اساس اشکال مودی و ضریب مشارکت مودال، بهنگام می شود. این ایبوک به بررسی روش تحلیل پوش آور بهنگام شونده بر اساس جابجایی DAP بر اساس مقاله پینهو و آنتونیو پرداخته است.

مطالب مرتبط:

PDF

برای مشاهده کامل این محتوا می بایست مبلغ مورد نیاز را از اعتبار خود پرداخت کنید

نوع فایل دریافتی :
PDF
اعتبار مورد نیاز : 15,000 تومان
با 10 درصد تخفیف برای کاربران VIP: 15,000 تومان
پرداخت 15,000 تومان و مشاهده محتوا
درباره نویسنده

زهرا طحانی

دانشجو مقطع ارشد سازه
سوالات مرتبط
عکس کاربر
1پاسخ
پوش اور پل
سلام دوستان بنده رو پایان نامه با موضوع پوش اور پل کار میکنم میخواستم ببینم از دوستان کسی هست تو پوش اور پل تجربه داشته باشه؟
عکس کاربر
0پاسخ
بارگذاری خرابی پیش رونده
با سلام خدمت مهندسین عزیز من سازم رو در سپ مدلسازی کردم و تحلیل پوش آور رو هم روش انجام دادم. حالا برای خرابی پیش رونده می خوام طبق آیین نامه های خرابی پیش رونده به روش مسیر بار جایگزین بارگذاریش رو انجام و ترکیب بار رو وارد کنم. در این زمینه یک سوال برام پیش اومده سوال من اینه که در آیین نامه ی خرابی پی رونده اومده که باید یک ترکیب بار ثقلی برای بخش هایی که ستون درش حذف شده اختصاص داده بشه و یک ترکیب بار ثقلی برای سایر بخش. حالا من چطور به نرم افزار سپ بگم طی این ترکیب بار بیا این بار ها رو فرضا به این دهانه های مجاور ستون حذف شده اختصاص بده و به اون دهانه ها یک بار دیگه بده؟؟؟ اگر کسی در این زمینه من رو راهنمایی کنه ممنون میشم
عکس کاربر
1پاسخ
مشکل در تحلیل پوش اور
با سلام خدمت شما دوستان من در ایتبس سازم رو به صورت خطی تحلیل و طراحی کردم و الآن قصد دارم اون رو به صورت غیرخطی و پوش اور تحلیل کنم. مفصل پلاستیک ها رو اختصاص دادم. الگو های بار ثقلی و جانبی رو هم تعریف کردم. اما وقتی ران آنالایز می کنم تا نیمه ی مسیر میره و بعدا متوقف میشه و فقط زمانش میگذره ولی Analyze Complete نمیده. کسی میدونه مشکلش چیه؟؟؟
ورود به بخش پرسش و پاسخ
  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .