رادیو 808: شماره 47 -مصاحبه با مهندس احمدرضا جعفری مدیر ایران سازه

  • مهندسی عمران در بستر اینترنت
  • معضلات و مشکلات پیرامون محاسبات کشور
رادیو 808: شماره 47 -مصاحبه با مهندس احمدرضا جعفری مدیر ایران سازه

در این شماره از رادیو 808 به سراغ یکی از کارآفرینان تحت وب موفق و خوشنام مهندسی عمران کشورمان رفتیم که سالها چه به عنوان وب دولاپر عمرانی و  چه مولف و مدرس دروس تخصصی رشته مهندسی عمران در کشور نامی برای خود جور کرده اند . این شماره مصاحبه اینترنتی  و با حال و هوایی متفاوت با چهره ای متفاوت از مهندسین عمران کشورمان خواهیم داشت.

مهندس احمدرضا جعفری فارغ التحصیل سال 1379 در مقطع کارشناسی ارشد زلزله از دانشگاه امیرکبیر ، دانشجوی دوره دکتری سازه، طراح و محاسب حرفه ای انواع سازه ها ، مولف کتاب راهنمای طراحی سازه های فولادی،  مدرس دانشگاه غیر انتفاعی همدان از سال 1383 تاکنون و از همه مهمتر مدیر وبسایت ایران سازه آدرس اینترنتی www.Iransaze.com از مهر ماه 1385 تاکنون میباشند.

مشاهده رزومه آنلاین جناب مهندس احمدرضا جعفری

ایران سازه یک فروم یا همان انجمن اینترنتی تخصصی مهندسی عمران با امکان سوال و جواب عمرانی میباشد که روزانه تعداد زیادی از مهندسان کشورمان در آنجا به سوال و جواب تخصصی آنلاین مشغول اند. از دو هفته قبل از ضبط این مصاحبه ، خبر ضبط آن در تاپیکی از فروم وبسایت ایران سازه مطرح شد تا کاربران فعال این وبسایت  نیز چنانچه سوالاتی از مدیر محبوب خود دارند با ما در میان بگذارند تا در این مصاحبه با ایشان مطرح شود. خوشبختانه استقبال خوبی هم از این اقدام ما صورت گرفت و کاربران این فروم تخصصی پر بازدید سوالات نسبتا زیادی در دسته بندی های مختلفی از جمله سوالات مرتبط با خود  وبسایت ایران سازه ، نظام مهندسی ساختمان ، طراحی محاسبات سازه و سوالات شخصی دیگر با ما مطرح کردند و ما هم به وعده خودمان عمل کردیم و در این مصاحبه علاوه بر سوالات خودمان ،همه سوالاتی را که کاربران برای ما ارسال نموده بودند با میهمان برنامه امان مطرح کردیم  که نتیجه آن مصاحبه ای نسبتا طولانی با زمانی بیش از 100 دقیقه شد که چون حجم فایل نهایی این برنامه بیش از اندازه شد برای آنکه برای دانلود این شماره از رادیو 808 کاربرانمان با مشکل روبرو نشوند مجبور شدیم 30 دقیقه از مصاحبه را که مربوط به بخش سوال و جواب های اختصاصی مرتبط با وبسایت ایران سازه بود از فایل اصلی کم کنیم تا در نهایت این شماره از رادیو 808 را در دو فایل مجزا تقدمتان کنیم.نسخه کامل تر آن با حدود 100 دقیقه مصاحبه و نسخه خلاصه تر با حدود 70 دقیقه مصاحبه.

این مصاحبه به جهت سکونت جناب مهندس جعفری در استان همدان همانند تعدادی دیگر از مصاحبه های رادیو 808 به صورت اینترنتی با استفاده از نرم افزار اوو توسط مهندس اصغری مدیر عامل گروه آموزشی 808 و با حال و هوایی متفاوت ضبط گردید. شما را به شنیدن این مصاحبه دعوت میکنیم:

 

دانلود فایل صوتی مصاحبه

 

مطالب مرتبط:

 

لینک خرید پستی کتاب

درباره نویسنده

مجتبی اصغری سرخی

مجتبی اصغری هستم ، پژوهشگر،محقق و نویسنده حوزه صنعت ساختمان ، دیوانه ای که فکر میکند میتواند دنیا را تغییر دهد ، علاقه عجیبی به وب و IT دارم. از درون دانشگاه متوجه به علاقه همزمان تکنولوژی و مهندسی عمران در خودم شدم و سعی کردم در حرفه آینده خودم این دو علاقه مندی رو با دو توانایی دیگرم در آموزش و کارآفرینی ادغام کنم و ماحصل اون شد 808 (از مهر ماه 86) و امروز امیدوارم تونسته باشم در صنعت ساختمان کشورمون با کمک همکارانم در شبکه اجتماعی 808 تغییری ایجاد کرده باشم.
  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .
  • در دانشنامه 808 بیشتر بخوانید ...

    هر آنچه در رابطه با یک موضوع تخصصی می خواهید ( فیلم، عکس، مقاله، اخبار و ... )، فقط در یک صفحه

    صفحه اصلی دانشنامه