رادیو 808: شماره 45- مصاحبه با هیئت مدیره انجمن ایرانی مهندسان محاسب ساختمان

  • بررسی عملکرد و برنامه های انجمن ایرانی مهندسان محاسب ساختمان
رادیو 808: شماره 45- مصاحبه با هیئت مدیره انجمن ایرانی مهندسان محاسب ساختمان

وبسایت انجمن ایرانی مهندسان محاسب ساختمان

در رادیو 808 تصمیم گرفیتم از این پس هر چند شماره به سراغ یکی از انجمن های علمی عمرانی مطرح در کشور برویم و شما را با برنامه های در پیش روی این انجمن ها آشنا کنیم و برای سوالاتی که در ذهنتان در ارتباط با عملکرد این انجمن ها در بخش های مختلف از قبیل نحوه عضویت ، چاپ مقالات ، اطلاع رسانی شرکت در همایش های برگزار شده توسط این انجمن ها  و... دارید جواب بگیریم.

به عنوان اولین انجمن این هفته در رادیو 808 میهمان یکی از انجمن های مهندسی عمران کشورمان بودیم که مختص مهندسان محاسب است.

انجمن ایرانی مهندسان محاسب بیش از چهل سال از عمر آن میگذرد و از قدیمی ترین انجمن های علمی مهندسی در کشورمان محسوب میشود. اکثر شما شنوندگان گرامی اگر حتی مهندس محاسب ساختمان هم نبوده باشید حتما تابحال با سمینار ها برگزار شده یا مجلات منتشر شده این انجمن آشنایی دارید.

 این هفته میهمان هیئت مدیره انجمن ایرانی مهندسان محاسب  ساختمان بودیم که ضمن تشکر از اینکه به ما وقت دادند تا بتوانیم شما را بیشتر با اهداف و برنامه های این انجمن آشنا سازیم و سوالاتی در ارتباط با نحوه عضویت و مواردی مرتبط با مجله فصلنامه انجمن و غیره را که احیانا در ذهن مهندسان ما میباشد را از هیئت مدیره بیستم انجمن ایرانی مهندسان محاسب بپرسیم. برای کسب اطلاعات از همایش های قبل و بعد انجمن و نیز دانلود شماره های پیشین انجمن می توانید به وبسایت انجمن ایرانی مهندسان محاسب به نشانی www.iraniansse.org  مراجعه فرمایید.

از یک هفته قبل از ضبط این شماره از رادیو با مطرح کردن خبر ضبط این مصاحبه از شما شنوندگان و مخاطبان وبسایت Civil808 خواسته بودیم تا در صورت اینکه هر گونه سوالی که از انجمن ایرانی مهندسان محاسب دارید را مطرح کنید تا در این شماره ضمن مطرح کردن سوالات شما جواب این سوالات از هیئت مدیره این انجمن ها دریافت کنیم.

تصاویر کامل مصاحبه رادیو 808 با اعضای هیئت مدیره بیستم انجمن ایرانی مهندسان محاسب ساختمان

ابتدا از جناب مهندس امیر پیمان زندی رئیس هیئت مدیره و دبیر کمیته علمی پژوهشی انجمن مصاحبه ای در ارتباط با عمده فعالیت های صورت گرفته و در پیش روی انجمن ترتیب دادیم و از ایشان در این ارتباط سوالاتی پرسیدیم.

سپس در خدمت جناب مهندس تیمور هنربخش دبیر کمیته پذیرش انجمن بودیم و از ایشان در ارتباط با نحوه پذیرش و عضویت در انجمن مهندسان محاسب ساختمان سوالاتی پرسیدیم.

در ادامه با جناب مهندس علی امین پور دبیر کمیته انتشارات انجمن مصاحبه ای داشتیم و از ایشان در ارتباط با نحوه چاپ مجله و چگونگی پذیرش  مقالات تخصصی مهندسان در مجله انجمن سوالاتی مطرح کردیم.

 و در انتها از جناب مهندس بیژن ایرانی دبیر کمیته IT  انجمن در ارتباط با نحوه اطلاع رسانی و دسترسی سریعتر مهندسان به اخبار انجمن سوالاتی مطرح کردیم. شما را به شنیدن  این مصاحبه دعوت میکنیم.

دانلود فایل صوتی مصاحبه


مطالب مرتبط:

درباره نویسنده

مجتبی اصغری سرخی

مجتبی اصغری هستم ، پژوهشگر،محقق و نویسنده حوزه صنعت ساختمان ، دیوانه ای که فکر میکند میتواند دنیا را تغییر دهد ، علاقه عجیبی به وب و IT دارم. از درون دانشگاه متوجه به علاقه همزمان تکنولوژی و مهندسی عمران در خودم شدم و سعی کردم در حرفه آینده خودم این دو علاقه مندی رو با دو توانایی دیگرم در آموزش و کارآفرینی ادغام کنم و ماحصل اون شد 808 (از مهر ماه 86) و امروز امیدوارم تونسته باشم در صنعت ساختمان کشورمون با کمک همکارانم در شبکه اجتماعی 808 تغییری ایجاد کرده باشم.
  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .
  • در دانشنامه 808 بیشتر بخوانید ...

    هر آنچه در رابطه با یک موضوع تخصصی می خواهید ( فیلم، عکس، مقاله، اخبار و ... )، فقط در یک صفحه

    صفحه اصلی دانشنامه