ایبوک ۲۳۹: نکات و اشکالات اجرایی ساختمان های فولادی به همراه پرسش و پاسخ

ایبوک ۲۳۹: نکات و اشکالات اجرایی ساختمان های فولادی به همراه پرسش و پاسخ

بعد از هر زلزله فقط به دنبال تهیه گزارشی از خرابی‌های ساختمان‌ها هستیم و بعد از چند ماه هنگام اجرای ساختمان دیگر زلزله‌های گذشته یادمان نمی‌آید.

این گزارشی از ساختمان‌های اسکلت فلزی است که باوجود مهندس ناظر دارای اشکالات فنی است و همچنین روش‌های صحیح اجرا در قالب سؤال و جواب ارائه شده است.

دانشجویان رشته عمران علاوه بر یادگیری تئوری احتیاج به دیدی اجرایی دارند تا زمان ورود به بازار کار فردی بی‌سواد از طرف کارگران و کارفرمایان تلقی نشوند.

این مجموعه حاصل تجربه کارگاهی و اجرایی بنده در زمینه سازه‌های فولادی و نکات آیین‌نامه‌ای و همچنین استفاده از علم بیکران اساتید در این زمینه است. با توجه به منابع محدود در مورد مسائل اجرایی (صد در صد کارگاهی)، این مجموعه می‌تواند کمک هرچند ناچیزی به دانشجویان، فارغ‌التحصیلان و حتی مهندسان دارای پروانه اشتغال به کار نماید و دیدی کاملاً اجرایی به آن‌ها بدهد.

PDF

برای مشاهده کامل این محتوا می بایست مبلغ مورد نیاز را از اعتبار خود پرداخت کنید

نوع فایل دریافتی :
PDF
اعتبار مورد نیاز : 30,000 تومان
با 10 درصد تخفیف برای کاربران VIP: 30,000 تومان
پرداخت 30,000 تومان و مشاهده محتوا
درباره نویسنده

حسین جنیدی

ناظر ساختمان در نظام مهندسی خراسان رضوی / کارشناسی ارشد سازه / بازرس جوش (VT & PT ) / مدرس نرم افزارهای ETABS & ABAQUS / طراحی و محاسبه سوله سبک و سنگین (حالت حدی) / طراحی ، محاسبه ، نظارت ، اجرا ، آموزش انواع سوله / تدریس سازه های فولادی (حالت حدی)1و2 ...
سوالات مرتبط
عکس کاربر
140پاسخ
خمش تیر بلند در عرض
سلام . میخواستم فرمول و علت خم نشدن تیر بلند از عرض رو بپرسم. مثال: چرا خطکش نازک معمولی از عرض نازکش سریع با فشار بسیار کمی خم میشه ولی در عرض بیشترش اصلا خم نمیشه
عکس کاربر
45پاسخ
اثبات فرمول مدول الاستیسیته ماده مرکب بتن
سلام وقتتون بخیر میخواستم بدونم این دو فرمول چطور اثبات میشود ممنون میشم راهنماییم کنید
عکس کاربر
0پاسخ
فیل مبحث 10
سلام استاد لطفا فیلم مبحث 10 ویرایش جدید و مبحث 17 ویرایش جدید رو هم بزارید ممنون
ورود به بخش پرسش و پاسخ
  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .