مقاله تحلیلی: ساختمان سبز چیست؟

مقاله تحلیلی: ساختمان سبز چیست؟

با استناد به شورای ساختمان‌های سبز ایالات متحده آمریکا، به طور کلی خانه‌های سبز سالم‌تر، راحت‌تر، پایدارتر و دارای بهره‌وری انرژی بیشتری هستند. این ساختمان‌ها کمترین تأثیر را روی محیط زیست دارند.

ویژگی پایداری این ساختمان‌ها، اینده صنعت ساختمان سازی را تشکیل می‌دهد. تقاضای خریداران، سازندگان ساختمان‌های مسکونی، تمایلات مسئولین دولتی محلی و سیاست‌های محلی دولت از عوامل این موضوع هستند.

از آنجا که جنبش ساختمان‌های سبز در حال پیشروی است، تقاضای خریداران به سمت گزینه‌های سبزتر سوق داده شده است. به طوری که نظر دو سوم خریداران به خانه‌ها و ساختمان‌های سبز جلب شده است. دلیل این است که این افراد به رابطه بین ویژگی­های ساختمان­های سبز، صرفه جویی در هزینه‌ها و زندگی سالم پی برده‌اند.

این افراد همچنین دریافته‌اند که هرچه ساختمان‌ها سبزتر باشند، سرمایه گذاری‌های بلند مدت در این قبیل ساختمان‌ها صرفه جویی‌های بیشتری را به همراه خواهند داشت.

منبع

ترجمه شده توسط تیم مترجمین ۸۰۸

اگر دوست دارید به تیم مترجمین ۸۰۸ بپیوندید، با ما تماس بگیرید.

دریافت فایل PDF مقاله برای اعضای VIP رایگان است. سایر کاربران با پرداخت ۵۰۰ تومان می توانند اقدام به دریافت این فایل کنند.

PDF

برای مشاهده کامل این محتوا می بایست مبلغ مورد نیاز را از اعتبار خود پرداخت کنید

برای کاربران ویژه رایگان است

نوع فایل دریافتی :
PDF
اعتبار مورد نیاز : 500 تومان
دریافت فایل PDF و حمایت از ترجمه کنندگان500 تومان
پرداخت 500 تومان و مشاهده محتوا
درباره نویسنده
عکس‌های baharehbl328

بهاره بهرامی

فارغ التحصیل مهندسی مدیریت پروژه. علاقه مند به زبان انگلیسی و ترجمه به خصوص به متون تخصصی عمران و معماری. سرپرست تیم مترجمین 808 و پشتیبان محتوای سایت.
  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .