مجموعه فیلم های آموزشی دوبله فارسی CSI (رایگان ویژه اعضای VIP سایت)

در این صفحه مجموعه ای از فیلم های آموزشی دوبله فارسی CSI گردآوری شده که در ادامه می توانید هر یک از آنها را به صورت جداگانه خریداری کنید.

مجموعه نرم افزارهای کاربردی مهندسی عمران تحت اکسل (رایگان ویژه اعضای VIP سایت)

در این صفحه مجموعه ای از نرم افزارهای کاربردی مهندسی عمران تحت اکسل گردآوری شده که در ادامه می توانید هر یک از آنها را به صورت جداگانه خریداری کنید.

مقاله تحلیلی: 7 راه افزایش بهره‌وری در صنعت ساخت و ساز

طبق مطالعه ای که اخیراً روی بیش از 12000 هزار پروژه انجام شده، بیش از 35 درصد از تمام پروژه‌های ساختمانی تغییرات عمده را تجربه می‌کنند. تقریباً هر تغییری در ساخت و ساز اثر منفی بر بهره‌وری خواهد داشت: 25 درصد از پروژه‌ها با افزایش 20 تا 25 درصدی هزینه‌ها روبرو می‌شوند که در عمل تا 30 درصد هم افزایش پیدا می‌کند.

فیلم آموزش تحلیل و طراحی ساختمانها با استفاده از نرم افزارهای  ETABS 2015 , SAFE 2014
فروشگاه
تخفیفات دوره ای
تخفیف 20 درصد
temp
قیمت: 480,000 تومان
480,000 تومان
کاتالوگ: 
فیلم های آموزشی
عمران
سازه
زلزله
سایر
موسسه آموزشی 808
آموزش نرم افزار

لیست تصویری منابع آزمون نظام مهندسی بهمن ۹۴

لیست تصویری منابع آزمون نظام مهندسی بهمن ۹۴

دانلود فیلم جلسه اول رایگان از دوره آنلاین آمادگی ورود به حرفه (پی سازی) دوشنبه 2 آذر

جلسه اول دوره آنلاین آمادگی ورود به حرفه محاسبات شامل درس پی سازی دوشنبه 2 آذر ساعت 19:30 به رایگان برای علاقه مندان از این صفحه برگزارگردید

دانلود فیلم جلسات اول دوره آنلاین ورود به حرفه محاسبات (فولادی و بارگذاری)+ لینک ورود به سایر جلسات

جلسه اول دوره آنلاین آمادگی ورود به حرفه محاسبات شامل دروس سازه های فولادی و بارگذاری یکشنبه 17 آبان به رایگان برای علاقه مندان برگزار گردید ، جلسه دوم از این دوره یکشنبه 24 آبان در زمان های قید شده در جدول برنامه ریزی دوره ها به طور آنلاین برگزار میگردد.

آمار قبولی 70 درصدی شرکت کنندگان دوره های ورود به حرفه در آزمون مرداد 94 (مصاحبه با افراد موفق کلاس های موسسه 808)

در این مقاله مصاحبه ای با یکی از شرکت کنندگان موفق دور های آموزش آنلاین آمادگی ورود به حرفه ترم مرداد 94 تدارک دیدیم تا شما را با فیدبک دوره های آموزش آنلاین 808 آشنا کنیم.

مشاهده آنلاین فیلم همایش طراحی عملکردی سازه ها + بخش دوم گزارش تصویری-تهران 15 اسفند

روز پنجشنبه برابر با 15 اسفندماه 92 ؛ "اولین همایش طراحی عملکردی سازه ها" توسط گروه آموزشی 808 در سالن همایش مجتمع فنی تهران واقع در سعادت آباد ؛ برگزار شد. از بارزترین ویژگیهای این گردهمایی ؛ حضور پر رنگ اکثر فعالان عرصه نت و مهندسی عمران بود. در این خبر ضمن ارائه بخش دوم از این گزارش تصویری امکان مشاهده آنلاین فیلم های همایش را برای همه مهندسان فراهم آوردیم:

کنفرانس ملی معماری، شهرسازی، هنر، طراحی صنعتی، ساخت و فناوری حکمت بنیان

کنفرانس ملی معماری، شهرسازی، هنر، طراحی صنعتی، ساخت و فناوری حکمت بنیان در تاریخ ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ توسط دانشگاه هنر اسلامی تبریز برگزار می شود. 

نهمین کنفرانس بین المللی پژوهش در علوم و مهندسی و ششمین کنگره بین المللی عمران، معماری و شهرسازی آسیا

نهمین کنفرانس بین المللی پژوهش در علوم و مهندسی و ششمین کنگره بین المللی عمران، معماری و شهرسازی آسیا در تاریخ ۸ شهریور ۱۴۰۳ توسط دبیرخانه دائمی کنفرانس برگزار می شود. 

عکس کاربر
0 پاسخ
درخواست راهنمایی در خصوص رشته کارشناسی شهرسازی و طراحی شهری
سلام من تازه در تاریخ ۱۴۰۲/۱۱ فارغ اتحصیل شدم یعنی دفاع کردم ارشد طراحی شهری و کارشناسی شهرسازی بودم برای ادامه مسیر واقعا گیج شدم و نمیدونم چ راهی رو برم ک درست باشه متولد ۷۵ هستم سربازی هم نرفتم ممنون میشم راهنماییم کنید

ششمین کنفرانس بین المللی و هفتمین کنفرانس ملی عمران، معماری، هنر و طراحی شهری

 ششمین کنفرانس بین المللی و هفتمین کنفرانس ملی عمران، معماری، هنر و طراحی شهری در تاریخ ۱۳ تا ۱۴ تیر ۱۴۰۳ توسط دبیرخانه دائمی کنفرانس با همکاری دانشگاه خوارزمی، دانشگاه شهرکرد، دانشگاه هنر اسلامی تبریز و سایر دانشگاه های برجسته کشور برگزار می شود. 

سومین کنگره بین المللی مدیریت، اقتصاد، علوم انسانی و توسعه کسب و کار

سومین کنگره بین المللی مدیریت، اقتصاد، علوم انسانی و توسعه کسب و کار در تاریخ ۱۳ تا ۱۴ تیر ۱۴۰۳ برگزار می شود.

عکس کاربر
0 پاسخ
خمش تیر بلند در عرض
سلام . میخواستم فرمول و علت خم نشدن تیر بلند از عرض رو بپرسم. مثال: چرا خطکش نازک معمولی از عرض نازکش سریع با فشار بسیار کمی خم میشه ولی در عرض بیشترش اصلا خم نمیشه

صفحه‌ها

اشتراک در 808 شبکه اجتماعی مهندسان RSS