انجام خدمات AR و VR در 808 با همکاری گروه مهندسی کارا

انجام خدمات AR و VR در 808 با همکاری گروه مهندسی کارا

واقعیت مجازی( VR) تکنولوژی جدیدی است که به زندگی ما وارد شده و تنها به بازی‌های ویدئویی محدود نمی‌شود. مهندسی واقعیت مجازی شامل استفاده از ابزار مدل‌سازی سه‌بعدی و تکنیک های تجسم به عنوان بخشی از فرایند طراحی است. این تکنولوژی، مهندسان را قادر می‌سازد تا پروژه خود را در حالت سه‌بعدی مشاهده کنند و درک بیشتری از نحوه کار آنها داشته باشند. به علاوه آنها می‌توانند هرگونه نقص یا خطرات بالقوه را قبل از اجرای  پروژه مشخص کنند.واقعیت مجازی یا VR همچنین به تیم طراحی اجازه می‌دهد که پروژه خود را در یک محیط امن نگهداری کنند و تغییرات را در صورت لزوم انجام دهند که موجب صرفه‌جویی در زمان و هزینه می‌شود. آنچه که مهم است، توانایی واقعیت مجازی برای نشان دادن جزئیات دقیق یک محصول مهندسی با حفظ تصویرسازی تخیلی است. این به معنی گرافیک بالا، ویدئو با سرعت بازخوانی سریع و صدای واقعی و حرکت است.

واقعیت افزوده (AR) فناوری است که به شما اجازه می‌دهد، تصاویر کامپیوتری ایجاد شده در CAD یا نرم‌افزار مدل‌سازی اطلاعات (BIM) را روی دید کاربر از دنیای واقعی قرار دهید که یک نمای کامپوزیت یا افزوده ایجاد می‌کند.واقعیت افزوده تا حدودی شبیه به واقعیت مجازی است که توسط یک شبیه‌ساز، دنیای واقعی را کاملاً شبیه‌سازی می‌کند. در واقع وجه تمایز بین واقعیت مجازی و واقعیت افزوده این است که در واقعیت مجازی کلیه عناصر درک شده توسط کاربر، ساخته شده توسط کامپیوتر هستند. اما در واقعیت افزوده بخشی از اطلاعاتی را که کاربر درک می‌کند، در دنیای واقعی وجود دارند و بخشی توسط کامپیوتر ساخته شده‌اند.

وبسایت 808، شبکه اجتماعی مهندسان عمران و معماری کشور با افتخار میزبان برترین شرکت های طراحی، دفاتر خدمات طرح و مشاور در وبسایت خود است. از این رو با همکاری شرکت کارا دیزاینر به عنوان یک آتلیه معماری آماده ارائه خدمات در زمینه AR , VR می باشد.فعالیت 808 با همکاری استودیو معماری کارا دیزاینر با هدف کیفیت ، دقت ، سرعت در 3 دپارتمان طراحی معماری، دپارتمان ساخت معماری و دپارتمان بازرسازی و نوسازی قابل بررسی و ارائه می باشد.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید (021-88272604): 

اگر عضو سایت هستید برای پیگیری بهتر پیغام خود از طریق لینک روبرو ارسال کنید.پیام به مدیریت

برای پشتیبانی تلگرامی با ID روبرو تماس برقرار کنید.پیام به مدیریت  

مطالب مرتبط:

بروشور اطلاعات تکمیلی VR , AR 

پلی لیست مجموعه ویدئو های آشنایی با کاربرد VR و AR در مدل سازی اطلاعات ساختمان در گالری سایت

 

 

مشاهده فیلم وبینار شماره 3: برگزار شده در تاریخ دوشنبه 15 اردیبهشت 

 

با موضوع:

کاربرد واقعیت افزوده و مجازی در شاخه های مختلف ساختمانی (معماری و دکوراسیون داخلی_عمران _مکانیک) و میزان تاثیرگذاری این تکنولوژی بروی فروش محصولات و خدمات مرتبط

میهمان این قسمت:   خشایار اصغریان

مدیر توسعه بازار شرکت کارا 

 

 

 

 

کارا دیزاینر

کارا دیزاینر

کارا دیزاینر به عنوان یک آتلیه معماری با بهره مندی از نظر و دانش متخصصان این رشته از سال 1384 فعالیت خود را آغار کرده است.
فعالیت استودیو معماری کارا دیزاینر با هدف کیفیت ، دقت ، سرعت در 3 دپارتمان ذیل قابل بررسی و ارائه میباشد:
دپارتمان طراحی معماری
صحیح و علمی اندیشیدن و طراحی یک اثر ایده آل از مهمترین مراحل ایجاد یک اثر معماری زیبا و ماندگار می باشد که از اهمیت فراوان برخوردار است.
دپارتمان ساخت معماری
ساخت صحیح یک اثر معماری به روش های نوین و کارآمد ، علاوه بر این که بر کیفیت اثر می افزاید و هزینه ها را تعدیل می بخشد ، نمایش هر چه بهتر وچشمگیرتر فضا را فراهم مینماید.
دپارتمان بازسازی و نوسازی
بازسازی و نوسازی یکی از مهمترین و تخصصی ترین خدماتی هست که میتوان در واحدهای تجاری ، اداری و مسکونی قدیمی در راستای شخصیت دادن و جذاب کردن فضای معماری به کار برد. کارا دیزاینر در این پروسه که از حساس ترین امور بخش ساختمان است ، پس از تعیین میزان بودجه و همچنین تهیه لیستی از نیازمندی های کاربردی و بصری فضایی ، میتواند در راستای ایجاد یک فضای دلبخش و ایده آل گام بردارد.

تماس با ما