پادکست مقاله تحلیلی: مشارکت یک دانشجوی مهندسی در ساخت یک سازه ۵۰ میلیون دلاری

  • ساخت دپارتمان علوم مهندسی و هوافضا در دانشگاه دنور
  • کارآموز مهندس پروژه
پادکست مقاله تحلیلی: مشارکت یک دانشجوی مهندسی در ساخت یک سازه ۵۰ میلیون دلاری
پادکست مقاله تحلیلی: مشارکت یک دانشجوی مهندسی در ساخت یک سازه ۵۰ میلیون دلاری

 

کارآموزی یکی از مهم‌ترین مراحلی است که یک مهندس در راه کسب تجربه پشت سر می‌گذارد. مهندسی یک رشته عملی بوده و تجربه بهترین ابزار یادگیری برای هر مهندس جوانی است. اغلب به دانشجویان گفته می‌شود چیزهایی که در کلاس‌ها یاد می‌گیرند با ورود به کارگاه برای آن‌ها معنا پیدا می‌کند؛ و هیچ‌چیز برای یک مهندس رضایت‌بخش‌تر از این نیست که ببیند تفکرات و آموزه‌هایش تحقق پیدا کرده‌اند. در مورد آلیسون کاسیان، دانش دانشگاهی‌اش به‌صورت ساخت یک ساختمان 50 میلیون دلاری برای دانشکده علوم مهندسی و هوافضای دانشگاه نمود پیدا کرد. کاسیان توسط شرکت GH Phipps به‌عنوان کارآموز پروژه استخدام شد و بیش از یک سال روی پروژه ساختمانی کار کرد. برای دنبال کردن این موضوع شما را به شنیدن فایل صوتی این مقاله دعوت می کنیم.

 این پادکست به گویندگی  مهندس سعیده پور نور علی تهیه و ضبط شده است.

دانلود پادکست مقاله تحلیلی: مشارکت یک دانشجوی مهندسی در ساخت یک سازه ۵۰ میلیون دلاری

مطالب مرتبط:

 

برای آشنایی با نحوه استفاده از اپلیکیشن 808 پلاس و همچنین شنیدن پادکست صوتی مقالات تحلیلی، فیلم زیر را مشاهده کنید:

درباره نویسنده

سعیده پورنورعلی

کارشناس ارشد معماری عضو تیم دوبلور های اختصاصی موسسه 808
سوالات مرتبط
عکس کاربر
3پاسخ
کارآموزی کجا بریم بهتره ؟؟
سلام به مهندسین متخصص .من دانشجوی رشته عمران کارشناسی هستم و حدود ۷۰ واحد پاس کردم.اتو کد و اکسل بلدم ونرم افزار sapرو خیلی کم تازه دارم یاد میگیرم به نظر شما برای کار آموزی کجا برم بهتره به کدوم ارگان دولتی برم بهتره یا برم دفتر های مهندسی کدوم بهتره ممنون میشم از راهنماییتون و تشکر بابت سایت خودتون.
عکس کاربر
2پاسخ
پیشنهاد و کمک برای داشتن آینده شغلی خوب در مهندسی ساختمان به یک دانشجو
با سلام خدمت دوستان من ترم اول کارشناسی عمران هستم و گرایشم به مهندسی ساختمان هست. میخام از همین الان شروع کنم تا آینده شغلی خوبی داشته باشم از شما دوستان درخواست دارم تا من رو در روش هایی درس خوندن موثر ، برنامه های لازم و کاربردی ، مهارت های لازم و کاربردی ، سایت ها و ارگان های مربوطه ، مقالات و اطلاعات پایه و مورد نیاز و هر چیزی که بنظرتون برای من مفید و به درد بخور هست رو ممنون میشم مشوره بدید. خیلی ممنون.
عکس کاربر
2پاسخ
درخواست راهنمایی جهت یادگیری آموزش مناسب برای کاریابی در مهندس عمران
سلام دوستان وقتتون بخیر من فارغ التحصیل امسال عمران هستم و با توجه به این که فعلا کاری ندارم؛ در این مورد یه سوال دارم به ایتبس و سیف آشناهستم خیلی بیشتر از حد پروژه دانشجویی.. مثلا هم پایه سازی برش ها و تحلیل دینامیکی بلدم یعنی ب طراحی سازه علاقه دارم اما با توجه به اینکه فعلا نمیشه کارکرد و مطمئنا کار طراحی سازه رو به من نمیدن باید تا ازمون محاسبات صبر کنم در این مدت، دوستان پیشنهاد میکنید متره و براورد یادبگیرم و وقتی به حد قابل قبول رسیدم، بتونم کار کنم . یا پیشنهاد نمیدین؟ باتوجه ب این ک کار متره و کار طراحی از هم جداهست
ورود به بخش پرسش و پاسخ
  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .