رادیو ۸۰۸: شماره ۲۷- مصاحبه با دکتر نادر فنائی، مدرس کنکور کارشناسی ارشد عمران

رادیو ۸۰۸: شماره ۲۷- مصاحبه با دکتر نادر فنائی، مدرس کنکور کارشناسی ارشد عمران

این مصاحبه در شهریور 91 با دکتر نادر فنائی، مدرس کنکور کارشناسی ارشد عمران، عضو هیات علمی عمران دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی، مدرس و مولف کتب آمادگی کنکور کارشناسی ارشد عمران و آزمون ورود به حرفه نظام مهندسی تهیه و تنظیم گردیده است.

 

آشنایی با دکتر نادر فنائی

چنانچه دانشجوی کارشناسی ارشد هستید یا اگر در سال های گذشته در آزمون ورود به حرفه نظام مهندسی کشور شرکت داشته‌اید قطعا با نام جناب دکتر نادر فنائی بر روی کتب و جزوات کنکوری خود برخورده داشته‌اید. فردی که می توان گفت از شناخته شده ترین مدرسین و مولفین کتب کنکوری آزمون کارشناسی ارشد مهندسی عمران میباشند. در این مصاحبه نظر ایشان را در ارتباط با آزمون کارشناسی ارشد عمران پرسیده ایم و راه‌های آماده‌سازی دانشجویان عمران برای این آزمون را از نظر ایشان دریافت کرده‌ایم.

همانطور که می دانید در چند سال اخیر همواره دو مقوله مهم کنکور کارشناسی ارشد و آزمون نظام مهندسی در کشور از مسائلی بوده که سوالاتی را برای مهندسانی که به نحوی با این مقوله ها در ارتباطند پیش آورده است. سوالاتی از این قبیل که از چه منابعی مطالعه کنیم، از کی شروع کنیم به خواندن و از کی تست زدن را شروع کنیم، آیا شرکت در کلاس‌های کنکوری کمکی به ما می‌کند و از این دست سوالات. و با توجه به اینکه کمتر از یک ماه به آزمون ورود به حرفه شهریور ماه نظام مهندسی کشور باقیمانده است و همچنین در دوران طلایی آماده‌سازی برای کنکور کارشناسی ارشد به سر می‌بریم مناسب دیدیم این شماره از رادیو ۸۰۸ را به این بحث و بررسی پیرامون این دو آزمون مهم عمرانی کشورمان اختصاص دهیم.

در این مصاحبه جواب سوالاتی که در ذهن شماست را از جناب دکتر فنائی گرفته‌ایم، پس با ما همراه باشید...

دانلود فایل صوتی مصاحبه

درباره نویسنده

مجتبی اصغری سرخی

مجتبی اصغری هستم ، پژوهشگر،محقق و نویسنده حوزه صنعت ساختمان ، دیوانه ای که فکر میکند میتواند دنیا را تغییر دهد ، علاقه عجیبی به وب و IT دارم. از درون دانشگاه متوجه به علاقه همزمان تکنولوژی و مهندسی عمران در خودم شدم و سعی کردم در حرفه آینده خودم این دو علاقه مندی رو با دو توانایی دیگرم در آموزش و کارآفرینی ادغام کنم و ماحصل اون شد 808 (از مهر ماه 86) و امروز امیدوارم تونسته باشم در صنعت ساختمان کشورمون با کمک همکارانم در شبکه اجتماعی 808 تغییری ایجاد کرده باشم.
  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .