رپورتاژ آگهی: معرفی سایت ترجمه تخصصی مکعب

6 شهريور 1397 - 07:55
رپورتاژ آگهی: معرفی سایت ترجمه تخصصی مکعب

شاید بتوان با آشنایی متوسط با زبان انگلیسی و یا گذراندن دوره‌های آموزشی، در زمینه ترجمه متون عمومی موفق بود، اما  ترجمه متون علمی و تخصصی،  نیازمند دانش و تسلط علمی بسیار بالایی در آن رشته خواهد بود.

 اصطلاحات علمی، معنایی دقیق دارند که توسط مترجمینی که تخصصی در آن رشته نداشته باشد قابل بازگردانی دقیق نیست. حتی برای کلمات مشترک نیزمعانی واژه‌ها در زبان علم با کاربردهای روزمره متفاوت است. از این رو، کسی که بخواهد ترجمه تخصصی انجام دهد، بایستی تخصص دانشگاهی در آن رشته تخصصی داشته باشد. به عنوان مثال ترجمه مقاله تخصصی حقوق، با ترجمه مقاله تخصصی مهندسی یا ترجمه تخصصی پزشکی بسیار متفاوت است.

این مسئله در مورد مقالاتی که قرار است در مجلات تخصصی علمی بین‌المللی و ژورنال‌ها چاپ شود،  اهمیت دوچندان می‌باشد.

در مکعب ما به خوبی با این دغدغه آشنا هستیم. تیم مترجمین مکعب علاوه بر داشتن تخصص در زمینه‌ی علمی مربوط به خود و به ویژه ترجمه مقالات و کتاب‌های تخصصی، با خواسته‌های جامعه آکادمیک نیز آشنا هستند. بر این اساس سفارش ترجمه مقاله در مکعب، با بهترین کیفیت و توسط حرفه ای ترین ها انجام می‌شود.

دپارتمان عمران و معماری

مرکز ترجمه مکعب در زمینه همه رشته های مهندسی فعالیت می کند، اما دپارتمان عمران و معماری مکعب اصلی ترین و قدیمی ترین رشته تخصصی این مجموعه با بیش از 7 سال سابقه کار تخصصی است.

 برای اطلاعات بیشتر در خصوص خدمات این سایت، اینجا را کلیک کنید.

  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .
  • در دانشنامه 808 بیشتر بخوانید ...