نسخه اصلی اپلیکیشن 808پلاس با 5% شارژ هدیه برای پرداخت از درون برنامه، منتشر شد

نسخه اصلی اپلیکیشن 808پلاس با 5% شارژ هدیه برای پرداخت از درون برنامه، منتشر شد
نسخه اصلی اپلیکیشن 808پلاس با 5% شارژ هدیه برای پرداخت از درون برنامه، منتشر شد

با گذشت بیش از یک دهه از فعالیت وبسایت 808 همواره این سوال از سوی مخاطبان 808 از مابود که چرا وبسایت 808 برای خود اپلیکیشنی روی گوشی های هوشمند ندارد

البته اینجا جا دارد تشکر کنم از زحمات جناب مهندس طاها اشراقی یکی از کاربران سایت که در سال 1390 زحمت کشیده اند و اپلیکیشن فیدخوان مطالب سایت را داوطلبانه تهیه کردند که تا مدت ها مورد توجه و استفاده مخاطبان سایت هم قرار گرفت، از این صفحه میتوانید این اپلیکیشن را مشاهده کنید.

طی این سال ها با ریسپانسیو کردن صفحات سایت عملا نیاز به محیطی کاربر پسند برای مشاهده اطلاعات قبلا منتشر شده در سایت از طریق صفحات مرورگر روی گوشی تلفن های هوشمند را سعی کردیم کاهش بدهیم و بعد از گذشت 6 سال از اپلیکیشن قبلی اینبار نه برای صرفا فیدخوان شدن اخبار و اطلاعات قبلا منتشر شده در سایت بلکه به هدف خاصی که فقط به کاربرد های گوشی تلفن های همراه مربوط میشده است طرح اپلیکیشن اختصاصی چیده شد با نام 808 پلاس که همانطور که از اسم آن پیداست این اپ آمده که تکمیل کننده اهداف و کارکرد های سایت باشد و نه دقیقا عین آن بر روی گوشی!

جهت حل مساله اصلی مخاطبان 808 که همان نیاز دسترسی راحت تر به اخبار اموزشی و سوال و جواب با مشاوران معتبر و متخصص در حوزه کاری اشان بوده است و از آنجا که تلفن های هوشمند قابلیت های خوبی برای طرح سوال به صورت صوتی voice یا ارسال راحت تر فیلم و عکس را به مخاطبان ما میداد بر آن شدیم این قسمت جدید از وبسایت 808 را دو منظوره هم در سایت  و هم بر روی اپلیکیشن پیاده کنیم. اما در این بین نیاز بود افراد قبل از طرح سوال حتما اطلاعات مختصری از موضوعات تخصصی که در آن زمینه سوال دارند را دریافت کنند بنابراین مطالعه دانشنامه های تخصصی سایت را از طریق گوشی هم برای مخاطبان قابل استفاده کردیم. 

به علاوه از ویژگی های بارز دیگر  اپلیکیشن 808 پلاس سینک بودن پروفایل کاربران در سایت با قسمت login در اپ هست به نحویکه چنانچه برای اولین بار در اپ عضو شوید در سایت هم با اطلاعات اپ خود میتوانید وارد حساب کاربری اتان شوید  و بلعکس، به این شکل میتوانید از ویژگی های بخش پروفایل خود در اپ و سایت جهت تکمیل اطلاعات رزومه آموزشی خود به طور همزمان بهرهمند شوید.

به طور خلاصه عملکرد اپلیکیشن به تسهیل دسترسی برای پنج دسته زیر از امکانات فعلی سایت اختصاص دارد که شما میتوانید عملکرد فعلی این پنج قسمت را با کلیک روی عناوین آنها از روی سایت دنبال کنید :

اینک امیدواریم بتوانیم دسترسی به این امکانات را از طریق ویژگی های متمایز گوشی های تلفن همراه نسبت به مرورگر های دستکتاپی برای مخاطبان 808 تسهیل کنیم . 

اما چرا اپلیکیشن 808 پلاس را نصب کنیم؟

در نسخه ی جدید اپلیکیشن، دسترسی به تمامی اطلاعات دوره های برگزار شده، در حال برگزاری و دوره های آینده امکان پذیر شده است. از این طریق کاربر می تواند به راحتی به جزئیات سرفصل ها و مطالب ارائه شده در هر یک از دوره ها دسترسی داشته و نمونه فیلم دوره را مشاهده کند. با اضافه شدن تقویم آموزشی، کلیه ی رویدادهای حوزه صنعت عمران و معماری از طریق اپلیکیشن قابل رویت است و کاربر می تواند به سرعت از آخرین اخبار رویدادهای مهم در حال برگزاری، مطلع شود. امکان دسترسی به مقالات تحلیلی منتشر شده در وبسایت 808 از طریق اپلیکیشن، به کاربر این اجازه را میدهد که تنها به وسیله ی تلفن همراه، به آخرین مقالات و یادداشت های روز مهندسی عمران در سراسر جهان، که توسط تیم 808 تهیه یا ترجمه شده است، دسترسی پیدا کند. کلیه ی ایبوک های منتشر شده در وبسایت 808، از طریق اپلیکیشن در دسترس کاربر قرار میگیرد. با کلیک روی گزینه ی ایبوک، لیستی از کلیه ی کتاب ها نمایش داده می شود، که کاربر می تواند ایبوک مورد نظر خود را انتخاب و فایل نمونه آن را مطالعه کند و در صورت نیاز به خریداری ایبوک، با شارژ حساب کاربری خود از طریق پرداخت درون برنامه، ایبوک مورد نظر را خریداری کند. پادکست های تهیه شده توسط تیم رادیو 808، از طریق اپلیکیشن 808 پلاس، در دسترس کاربر قرار گرفته است. کاربر می تواند با پلیر اختصاصی 808 پلاس به شنیدن آخرین مصاحبه های رادیو 808 بپردازد. سرویس پرسش و پاسخ وبسایت 808، امکان دیگری است که از طریق اپلیکیشن 808پلاس، در دسترس کاربر قرار گرفته است. کاربر می تواند لیست کاملی از سوالات و پاسخ های ارسالی به آن ها را مشاهده نموده و از طریق اپلیکیشن، پاسخ خود را به هر سوالی در زمینه تخصص خود، درج کند. همچنین ایجاد سوال جدید در هر زمینه تخصصی عمران و معماری، امکان دیگری است که در اختیار کاربر قرار گرفته است.

در بخش کتابخانه ی من، دسترسی به کلیه ی ایبوک های خریداری شده، دانلود شده یا مورد علاقه کاربر و همچنین پادکست های دانلود شده امکان پذیر شده است و کاربر می تواند از این قسمت به صورت آفلاین، به محتوای دریافت شده، دسترسی داشته باشد. دانشنامه وبسایت 808، یکی از بزرگترین دانشنامه های فارسی زبان حوزه عمران و معماری است که کاربر می تواند با جستجو در آن دانشنامه مد نظر خود و مشاوران آن را مشاهده کند. در نهایت، کاربر می تواند کلیه اطلاعات حساب کاربری خود در وبسایت 808 را مشاهده کرده و یا حساب کاربری خود را از طریق اپلیکیشن شارژ کند.

مطالب مرتبط: 

 

پیشنهاد ویژه موسسه 808، 5% شارژ هدیه برای کاربرانی است که از طریق اپلیکیشن اقدام به پرداخت وجه می کنند.

اطلاعات بیشتر

به علاوه 5% شارژ مازاد مختص کاربران VIP

اطلاعات بیشتر

قابلیت های نسخه جدید:

  • اضافه شدن گالری فیلم مخصوص کاربران ویژه ۸۰۸ به همراه جزییات آن
  • امکان دانلود و پخش فیلم های گالری

 ادامه مطلب از ویژگی های نسخه جدید

آموزش نحوه استفاده از امکان 5% شارژ اضافه درون برنامه ای از طریق اپلیکیشن 808 پلاس

مشاهده فیلم معرفی اپلیکیشن

درباره نویسنده
عکس‌های mojtaba808

مجتبی اصغری سرخی

مجتبی اصغری هستم ، پژوهشگر،محقق و نویسنده حوزه صنعت ساختمان ، دیوانه ای که فکر میکند میتواند دنیا را تغییر دهد ، علاقه عجیبی به وب و IT دارم. از درون دانشگاه متوجه به علاقه همزمان تکنولوژی و مهندسی عمران در خودم شدم و سعی کردم در حرفه آینده خودم این دو علاقه مندی رو با دو توانایی دیگرم در آموزش و کارآفرینی ادغام کنم و ماحصل اون شد 808 (از مهر ماه 86) و امروز امیدوارم تونسته باشم در صنعت ساختمان کشورمون با کمک همکارانم در شبکه اجتماعی 808 تغییری ایجاد کرده باشم.
  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .