آزمون رایگان آنلاین نظام مهندسی معماری (نظارت و اجرا) + فیلم رفع اشکال رایگان

آزمون رایگان آنلاین نظام مهندسی معماری (نظارت و اجرا) + فیلم رفع اشکال رایگان

این آزمون آزمایشی ورود به حرفه معماری به صورت آنلاین در روز دو شنبه ۸ شهریور ماه ۱۳۹۵ در دو بخش نظارت و و اجرا برگزار شد که از این صفحه می‌توانید به آزمون آنلاین و فیلم رفع اشکال آن دسترسی داشته باشید.

 

لینک آزمون نظارت

 

لینک آزمون اجرا

 مطالب مرتبط:

سوالات این آزمون ها تماما به صورت تالیفی موسسه معماری 808 میباشد.  بعد از اتمام آزمون کارنامه خود را می توانید به صورت آنلاین دریافت نمایید .  رفع اشکال آزمون  توسط مهندس مسیح تهرانی مدرس دوره های نظارت و اجرا در موسسات معتبر معماری ، برگزار  گردید:

ز لینک زیر میتوانید فیلم دوره قبل رفع اشکال آزمون را دانلود بفرمایید:

فیلم رفع اشکال آزمون نظارت و اجرا

 

  توضیح: نحوه استفاده از این آزمون ها وابسته به زمان و مکان نمیباشد به این معنی که کلیه آزمون ها و کلاس های رفع اشکال به صورت تماما آنلاین میباشد و از طرفی محدودیت زمان را هم در استفاده از هریک از آزمون ها برداشته ایم به گونه ای که اگر در روز و ساعت مدنظر نتوانسته اید در آزمون شرکت کنید لینک آزمون تا تاریخ 13 شهریور قابل استفاده میباشد و هر زمان از آن میتوانید جهت آزمون استفاده بفرمایید ضمنا از هریک از آزمون ها بیش از یکبار نیز میتوانید جهت سنجش اطلاعات خود استفاده بفرمایید. 

مطالب مرتبط:

 

سوالات مرتبط
عکس کاربر
0پاسخ
پارکینگ مجتمع تجاری
سلام وقت بخیر در مجتمع تجاری طبقه پارکینگ جزو زیربنای مجتمع محسوب میشود ممنون میشوم اگر اطلاعات دقیقی دارین راهنمائی بفرمائید با تشکر از مدیریت سایت
عکس کاربر
1پاسخ
تفاوت دفتر مهندسی و شرکت مهندسی
با سلام تفاوت دفتر مهندسی و شرکت مهندسی در امور اجرایی و حقوقی ،بخصوص در بحث اجرا در چیست؟ و آیا ممکن است دفتر را زیرمجموعه‌ی شرکت به حساب اورد یا خیر
عکس کاربر
1پاسخ
معماری -احتیاج به همکاری دریک پروژه تحقیقاتی
کسی در خصوص نحو فضا یا نرم افزارش اشنای دارد احتیاج به همکاری دریک پروژه تحقیقاتی داریم
ورود به بخش پرسش و پاسخ