پیشنویس نهایی ویرایش چهارم استاندارد 2800 منتشر شد (لینک دانلود)

26 آذر 1392 - 20:26

اطلاعیه مرکز تحقیقات ساختمان و مسکن در ارتباط با انتشار پیش نویس ویرایش چهارم آیین نامه طراحی ساختمانها در برابر زلزله(استاندارد 92-2800) :

مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی با هدف کاهش مخاطرات ناشی از زلزله و با همکاری جمعی از اساتید و متخصصان صاحب نظر در مهندسی زلزله و زلزله‌شناسی ویرایش‌های اول، دوم و سوم آیین‌نامه طراحی ساختمان‌ها در برابر زلزله (استاندارد 2800 ایران) را تهیه و منتشر کرده است.
اکنون پس از قریب به 4 سال تلاش مداوم و مستمر و کارشناسی توسط 67 استاد دانشگاه، صاحبنظر و همکاران این مرکز در قالب کمیته‌های دائمی، اجرایی و هماهنگی و نیز کارگروه‌های تخصصی، پیش‌نویس نهایی آیین‌نامه تهیه و تدوین گردیده است.
در همین راستا، مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی از صاحب نظران، اساتید و دانشگاهیان، جامعه مهندسین و ادارات و سازمان‌های مرتبط دعوت می‌نماید تا پس از ثبت نام و عضویت در سایت فایل مربوط به پیش نویس نهائی آیین نامه طراحی ساختمانها در برابر زلزله (استاندارد 92-2800) را از سایت دریافت نموده و نظرات و پیشنهادات خویش را از طریق وب سایت مذکور و یا پست الکترونیکی به آدرس std2800@bhrc.ac.ir و یا به نشانی تهران، بزرگراه شیخ فضل ا... نوری، جنب شهرک فرهنگیان، خیابان نارگل، خیابان شهید مروی، خیابان حکمت- مرکز تحقیقات راه،مسکن و شهرسازی، دفتر تدوین ضوابط و مقررات ارسال نمایند.

متن اصلی اطلاعیه:

با مراجعه به وبسایت مربوطه یا از طریق لینک مستقیم زیر می توانید پیشنویس نهایی آیین نامه 2800 را دانلود بفرمایید:

دانلود

 

 


مطالب مرتبط:

» رادیو808 ، نظرات جناب دکتر سروقد مقدم در خصوص ویرایش چهارم استاندارد 2800

» رادیو808 ، نظرات جناب مهندس معین فر در خصوص ویرایش چهارم استاندراد 2800

مطالب پیشنهادی برای ادامه

مطلب پیشنهادی موجود نمی باشد.
  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .
  • در دانشنامه 808 بیشتر بخوانید ...

    هر آنچه در رابطه با یک موضوع تخصصی می خواهید ( فیلم، عکس، مقاله، اخبار و ... )، فقط در یک صفحه

    صفحه اصلی دانشنامه