سمینار چشم انداز پروژه های فراساحل ایران در هلند برگزار می شود

8 آبان 1394 - 19:10
سمینار چشم انداز پروژه های فراساحل ایران در هلند برگزار می شود

سمینار چشم انداز پروژه های فراساحل ایران با حضور مدیران ارشد نفتی و مدیران شرکتهای فعال خارجی در بخش فراساحل از فردا (سه شنبه، ٥ آبانماه) در هلند آغاز می شود.
به گزارش خبرنگار شانا، سمینار چشم انداز پروژه های دریایی ایران از فردا (سه شنبه، ٥ آبانماه) با حضورمدیران ارشد نفتی و نمایندگان شرکتهای خارجی و با سخنان علیرضا جهانگیری، سفیر ایران در هلند برگزار می شود.

این سمینار دو روزه که روزهای ٥ و ٦ آبانماه (٢٧ و ٢٨ نوامبر) برگزار خواهد شد به وضع پروژه های بخش دریایی ایران خواهد پرداخت؛ امیر حسین زمانی نیا، معاون امور بین الملل و بازرگانی وزیر نفت که به عنوان سخنران ویژه در این سمینار حضور دارد فرصتهای پیش روی صنعت نفت و گاز ایران در پسا تحریم و سازو کارهای آن را برای حاضران در این سمینار تشریح می کند.

غلامرضا منوچهری، مدیرعامل تاسیسات دریایی ایران نیز در این سمینار دو روزه علاوه بر معرفی این شرکت، فرصتهای سرمایه گذاری را در پروژه های فراساحل ایران معرفی می کند.

منابع و ظرفیتهای بالادستی ایران در صنعت نفت و گاز برای همکاری با شرکتهای خارجی و فرصتها از دیگر محورهای سخنرانی در این سمینار است.

چشم اندازمنافع مشترک، اکتشاف و توسعه پروژه های فراساحلی نفت و گاز و نقش بسزای نوآوری و فناوری و ... مباحثی است که از سوی شرکتهای خارجی در این سمینار مطرح خواهد شد.

منبع:+

سوالات مرتبط
عکس کاربر
1پاسخ
اطلاعات آموزشی لازم برای طراحی سکو دریایی با SAP
سلام من نیاز به فیلم اموزش طراحی سکوی دریایی با SAP رو میخواستم چطور تهیه کنم؟
ورود به بخش پرسش و پاسخ
  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .