افتتاح امکانات پیشرفته فاز دوم Civil808 همزمان با اولین سال تاسیس وبسایت!

3 آبان 1391 - 19:44

با به سرانجام رساندن فاز 1 پروژه وبسایت آموزش مجازی Civil808 ، امکانات پیشرفته فاز 2 که از قبل از تاسیس وبسایت در پلان اولیه سایت جانمایی شده بود و از ابتدای مهر ماه 1391 در حال گذراندن تست نهایی خود بوذه و مراحل آزمایشی خود را میگذارند، همزمان با اولین سال تاسیس وبسایت آموزش مجازی Civil808 (اواسط آذر ماه) به بهره برداری نهایی خواهد رسید.

این امکانات جدید که چند وقتی بود در صفحه اصلی سایت و اطلاع رسانی های آن نیز ذکر شده بود شامل سه پروژه پیشرفته میباشد که طراحی و برنامه نویسی آن از ابتدای سال 1391 توسط تیم فنی وبسایت Civil808 استارت خورده بود. این سه امکانات که از ابتدای تاسیس وبسایت جای آن در صفحه اول و منو های سایت قرار داده شده بود شامل سه دسته تیم طراحی مشاوره ، شبکه اجتماعی آموزشگاه مجازی 808 و همخرید عمرانی میباشد:

  • تیم طراحی و مشاوره

تیم طراحی مشاوره سازه808 که به صورت کاملا مجازی به زودی شروع به فعالیت خواهد کرد  و در همین راستا افدام به دریافت و برونسپاری پروژه های طراحی مشاوره مهندسی سازه توسط کاربران سایتی که رزومه طراحی و محاسبات خودشان را برایمان ارسال کرده اند خواهد پرداخت. این فراآیند به صورت کاملا ابتکاری و آنلاین برای مهندسین عمران در سطح دنیا و با همکاری دو مجموعه سازه808 و وبسایت پونیشا میباشد که در حال حاضر نسخه تست آن در حال انجام است و به زودی از طریق این صفحه برای عموم کاربران سایت در دسترس قرار خواهد گرفت.

در این پروژه با استفاده از قابلیت های فریلنسر ها (استخدام پاره وقت) اقدام به دریافت انواع پروژه های طراحی محاسبات از طریق سایت می شود.این خدمات به زودی از روی دامین Design.Saze808.com جهت استفاده عموم قابل استفاده خواهد بود.

  • همخرید عمرانی

پروژه خرید گروهی سازه 808 شامل دریافت نرم افزار های تخصصی ، شرکت در دوره های آموزشگاه های فیزیکی مختلف ، ثبت نام در کنفرانس ها و کارگاه های آموزشی و به طور کل دریافت محصولات با قیمت بالاست که در صورت به حد نصاب رسیدن افراد جهت خرید گروهی این مجموعه ها شامل تخفیف  قابل توجه (بالای 20%) خواهد شد، این امکان از  روی قابلیت فضای مجازی و یکچنین وبسایت هایی برای امکان متمرکز کردن خدمات تخصصی جهت استفاده کاربران سایت پیشبینی شده است و به زودی از روی دامین store.Saze808.com قابل دسترسی خواهد بود.

  • شبکه اجتماعی آموزش مجازی مهندسین عمران

همانطور که اطلاع دارید بخشی از پروژه آموزشگاه مجازی 808 مدتیست از طریق سایت به بهره برداری رسیده است ، بخش شبکه اجتماعی آموزشگاه مجازی 808 که همان قسمت از شعارمان به عنوان اولین آموزشگاه مجازی تخصصی با قابلیت شبکه اجتماعی اختصاصی است به زودی به بهره برداری خواهد رسید:

شبکه اجتماعی آموزشگاه مجازی 808

برنامه نویسی این شبکه اجتماعی که از دی ماه 1390 شروع شده، هم اکنون روز های پایانی تست خود را پشت سر میگذراند. برای مشاهده و تست این سیستم میتوانید هم اکنون وارد نسخه آزمایشی این شبکه اجتماعی پیشرفته شوید. لطفا پس از مشاهده نسخه دمو این سرویس نظرات و پیشنهادات خودتان را نیز برایمان ارسال کنید:

College.Civil808.com


 

هنوز نیمی از ایده آل های از نوع 808 برای تبدیل به تحولی در دنیای آموزش مجازی بین المللی مانده است، در این راه ما را با ارسال نظرات و پیشنهادات خودتان یاری رسانید.

گروه آموزشی 808

مطالب پیشنهادی برای ادامه

مطلب پیشنهادی موجود نمی باشد.
سوالات مرتبط
عکس کاربر
4پاسخ
چطوری از روی خروجی خام تیر و ستون، نقشه اجرایی رسم کنم؟
با سلام من یه پلان معماری دارم و فایل های اتوکد مربوط به خروجی خام ستون ها و تیر ها که با نرم افزار ETABS mate رسم شده اند به همراه فایل اتوکد میلگرد های تقویتی. الان از من خواسته شده که نقشه های اجرایی فاز 2 را رسم کنم ولی توی این فایل ها همه چیز رسم شده من دقیقا نمیدونم باید چی رو دیگه رسم کنم و چجوری از روی خروجی خام تیر و ستون نقشه اجرایی رسم کنم؟ ممنون میشم یه توضیحی بدید
عکس کاربر
2پاسخ
پيشنهاد آموزش برای تهیه نقشه های شاپ درایینگ؟
سلام.بنده دانشجو کارشناسی عمران اجرایی هستم،علاقه مند به تهیه نقشه های شاپ سازه بتنی هستم. برای آموزش صفر تا صد و پروژه محور چی پیشنهاد میکنید؟
ورود به بخش پرسش و پاسخ
  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .
  • در دانشنامه 808 بیشتر بخوانید ...