حضور شرکت کیسون در جمع 100 پیمانکار برتر بین المللی

22 شهريور 1394 - 18:21
حضور شرکت کیسون در جمع 100 پیمانکار برتر بین المللی

 برای نخستین بار در تاریخ صنعت ساخت و ساز کشور، یک شرکت ایرانی سهامی عام از بخش خصوصی در جمع 100 پیمانکار برتر بین المللی این صنعت در جهان قرار گرفت.
شرکت کیسون در رقابت با 250 پیمانکار برتر جهان در سال 2015 (بر اساس عملکرد سال 2014)، با 19 رتبه بهبود نسبت به سال قبل، رتبه 99 را در فعالیت های برون مرزی در بازارهای بین المللی و با 5 رتبه بهبود نسبت به سال قبل، رتبه 207 را در مجموع فعالیت های درون مرزی و برون مرزی کسب نموده است. این شرکت همچنین بر اساس آخرین رتبه بندی اعلام شده، رتبه 7 انبو‌ه سازان برتر جهان را کسب نمود.
این موفقیت ها در شرایطی حاصل شده است که در سال های اخیر، محدودیت های زیادی در اثر تحریم های بین المللی برای فعالیت های شرکت های ایرانی در خارج از ایران ایجاد شده بود.
موسسه ENR با بيش از 130 سال سابقه در این زمینه، از چند دهه پيش اقدام به رتبه بندي شركت ها در زمينه هاي پيمانكاري،‌ طراحي و ... نموده است. اکثر قریب به اتفاق بزرگان صنعت ساخت و ساز دنیا در این رتبه بندی ها شرکت دارند. مجموع درآمد 250 شرکت برتر دنیا در سال 2014 با حدود 3.4 درصد افزایش نسبت به سال پیشین به بیش از 909 میلیارد دلار رسیده است که در این میان سهم شرکت کیسون حدود 909 میلیون دلار بوده است.

منبع:+

سوالات مرتبط
عکس کاربر
0پاسخ
در اجرای پریمکت اگر پیمانکار از حد مجاز کمتر قیر بپاشد چکار می شود انجام داد؟

در خصوص اجرای پریمکت اگر پیمانکار از حد مجاز کمتر قیر بپاشد چکار می شود انجام داد ؟جریمه یا اصلاح کار

ورود به بخش پرسش و پاسخ
  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .
  • در دانشنامه 808 بیشتر بخوانید ...