دومین کنفرانس بین المللی عمران، معماری و شهرسازی کشورهای جهان اسلام

13 تير 1398 - 13:00
دومین کنفرانس بین المللی عمران، معماری و شهرسازی کشورهای جهان اسلام

برگزار کننده: دبیرخانه دائمی کنفرانس

تاریخ برگزاری: ۲۹ مهر ۹۸

محل برگزاری: تبریز، دانشگاه تبریز

محورها: 

  • مهندسی عمران
  • مهندسی سازه، زلزله و بهسازي لرزه اي
  • شهرسازی و بازآفرینی شهری
  • مهندسی معماری و توسعه پایدار
  • مهندسی حمل و نقل و زیرساخت‎های شهری
  • اقتصاد و مدیریت شهری
  • مدیریت و برنامه ریزی شهری
  • مهندسی شهرسازی و توسعه شهري پايدار
  • معماری و گرافیک
  • مهندسی محیط ‎زیست و محیط ‎زیست شهری
  • منظر شهري پايدار و توسعه
  • روانشناسی و جامعه شناسی شهری
  • نانو تکنولوژی و توسعه پایدار
  • مرمت بافت ها و آثار تاریخی
  • مهندسی مکانیک و تاسیسات
  • مدیریت بحران
  • یافنه های نو در معماری منظر
  • تاریخ و معماری

با حضوراساتید دانشگاه های معتبر ملی و بین المللی از جمله : دانشگاه تبریز، دانشگاه علم و صنعت، دانشگاه صنعتی سهند،‌ دانشگاه شهید مدنی آذربایجان، دانشگاه EMU ، دانشگاه ناپل ایتالیا، دانشگاه پلی تکنیک مالزی،‌ دانشگاه دبی و سایر دانشگاه های معتبر ایران و جهان

 دبیرخانه کنفرانس با همکاری  دانشگاه تبریز، دانشگاه شهید مدنی، دانشگاه صنعتیسهند، در نظر دارد با بهره گیری از تجارب گذشته، اساتید بزرگوار دانشگاه های معتبر ایران و جهان و نهادهای علمی پژوهشی، کنفرانس  عمران، معماری و شهرسازی کشور های جهان اسلام-دانشگاه تبریزرا برگزار نماید. اين کنفرانس به دنبال آن است كه با گردهم آوردن صاحب نظران، انديشمندان، دانشگاهيان، سياستگذاران و مديران، سازمان هاي ذي ربط و علاقه مند، و متخصصان و علاقه مندان موضوع عمران، معماری و شهرسازی، به تبيين مفاهيم و اهداف آن بپردازد و فرصتی مناسب برای تبادل اطلاعات و ارائه ی یافته های پژوهشی نوین در زمینه ی مذکور باشد. اين کنفرانس فرصتي براي گردهمايي صاحبنظران، متخصصان وانديشمندان در حوزه عمران، معماری و شهرسازی است.

بر اين اساس با افتخار از تمامي متخصصان، كارشناسان، دانشجویان، پژوهشگران و دانشمندان مراكز علمي، تحقيقاتي و صنعتی دعوت مي نماید. با شرکت در برنامه های متنوع اين کنفرانس در اين رويداد مهم بين المللی مشارکت نموده و با ارائه آخرين دستاوردهاي علمي و اجرايي خود، زمينه دستيابي به اهداف فوق را فراهم سازند.

طبق قوانین جدید و مصوبه وزارت علوم تحقیقات و فناوری و همچنین دستورالعمل برگزاری همایش های علمی پژوهشي دانشگاه آزاد اسلامی از این پس تنها کنفرانسهایی که در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام به ثبت رسیده باشند دارای اعتبار از  نظر وزارت علوم هستند و تنها مقالات ارائه شده در کنفرانس های نمایه شده در ISC دارای امتیاز پژوهشی و نمره پایان نامه می باشند.

لذا با توجه به اهمیت فراوان و سطح علمی بسیار بالای دومین کنفرانس عمران، معماری و شهرسازی کشور های جهان اسلام به عنوان بزرگترین و معتبرترین گردهمایی سالانه علمی، پژوهشی و اجرایی حوزه عمران، معماری و شهرسازی درمجامع علمی کشور ایران، این کنفرانس در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام ثبت و نمایه گردیده است و کلیه مقالات پذیرش شده در این کنفرانس از امتیاز فوق بهره مند خواهند شد و در آن نمایه می گردند.

همچنین از آنجا که معیارهای سنجش علم بر اساس قوانین علمی پایه‌گذاری شده‌اند، آن دسته از فرآورده‌های علمی که توسط ISC نمایه‌سازی می‌شوند، با فرآورده‌های تولید شده توسط ISI برابری می‌کنند لذا ثبت یک کنفرانس علمی در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام، از دیدگاه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ایران و سایر دانشگاههای معتبر جهان از جهت درجه ارزیابی علمی آن کنفرانس، حائز اهمیت خاصی است. و تمامی مقالات ارائه شده در این کنفرانس ها دارای امتیاز علمی در تمام کشور های جهان می باشد. و کلیه مقالات پذیرش شده  و گواهینامه های ارائه شده در این کنفرانس  مورد تایید تمام سازمان های وابسته به وزارت علوم در ایران و سایر مراکز علمی جهان می باشد و پژوهشگران عزیزمی توانند از امتیاز فوق بهره مند گردند.

تلفن: 04135690413   

 ایمیل: info@Cau2019.ir

سایت رویداد

سوالات مرتبط
عکس کاربر
261پاسخ
درخواست راهنمایی در خصوص رشته کارشناسی شهرسازی و طراحی شهری
سلام من تازه در تاریخ ۱۴۰۲/۱۱ فارغ اتحصیل شدم یعنی دفاع کردم ارشد طراحی شهری و کارشناسی شهرسازی بودم برای ادامه مسیر واقعا گیج شدم و نمیدونم چ راهی رو برم ک درست باشه متولد ۷۵ هستم سربازی هم نرفتم ممنون میشم راهنماییم کنید
عکس کاربر
0پاسخ
پارکینگ مجتمع تجاری
سلام وقت بخیر در مجتمع تجاری طبقه پارکینگ جزو زیربنای مجتمع محسوب میشود ممنون میشوم اگر اطلاعات دقیقی دارین راهنمائی بفرمائید با تشکر از مدیریت سایت
عکس کاربر
79پاسخ
مهندسی بیکارم، چه کنم؟
سلام وقت بخیر خدمت مهندسین و اساتید گرامی بنده 30 سالم هستش ، فارغ التحصیل عمران اجرایی از دانشکده ثامن الحجج مشهد . متاسفانه بنا به شرایط و کم کاری که داشتم تابحال نتونستم بصورت حرفه ای وارد بازار کار بشم، یک مدت هم از کار فاصله گرفتم و کار دیگه ای انجام میدادم. متاسفانه سابقه ی کاری زیادی هم ندارم ، مجموعا یکسال سابقه ی کار دارم که حدود 4 ماهش مربوط به یک شرکت بتن بوده که نمونه میگرفتم فقط و 8 ماهم سرپرست کارگاه و اجرا بودم که اونم مربوط به شرکت بتن و کارهای ترمیمی بوده . بعد از اون دیگه فعالیتی نداشتم . نرم افزاری به شدت ضعیفم ، و بدلیل فاصله ای که مدتی گرفتم خیلی از مباحث و فرمولا و من الحیث المجموع کلا باعث شده صفر صفر باشم و اعتماد به نفس ورود به بازار کار ازم گرفته بشه . حتی چندین جا هم برای مصاحبه رفتم ولی متاسفانه اکثرا بدلیل سابقه کم و .. قبول نمیکنن یا میگن باید رایگان بیای وایسی که برام مقدور نیست . خواستم خواهش کنم اگر امکانش هست بنده رو راهنمایی کنید چه کاری انجام بدم و با این شرایط از کجا شروع کنم تا خودمو برسونم و کم کاری و خلاء که هست رو جبران کنم.
ورود به بخش پرسش و پاسخ
  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .
  • در دانشنامه 808 بیشتر بخوانید ...