تحقیقات دانشگاه وسترن درباره مقاومت در برابر گردبادها

7 بهمن 1397 - 18:02
تحقیقات دانشگاه وسترن درباره مقاومت در برابر گردبادها

مقامات شهر مور در ایالت اوکلاهما پس از پشت سر گذاشتن دو گردباد با 27 کشته و 3 میلیارد دلار خسارت، استانداردهای سخت گیرانه ای برای مقابله با این دسته از حوادث طبیعی تدوین کردند. Greg Kopp پروفسور دانشگاه وسترن بخشی از یک مطالعه بود که نشان داد، اگر  از تعداد خانه ها در کل اوکلاهما کاسته شود، نسبت سود به هزینه 3:1 خواهد شد.

وی معتقد است پیشرفت در مهندسی و استفاده از تجهیزات بهتر در ساخت بام باعث می شود تا 95 درصد از خانه ها در کانادا بتوانند در مقابل گردبادهای نوع EF-2 مقاومت کنند.

Greg Kopp که اصالتا اهل وینیپگ است، از سال 1997 در دانشگاه وسترن شروع به تحقیق درباره اثر تندبادها بر ساختمان ها کرد. وی اخیرا مسئولیت انجام مطالعه ای در خصوص گردبادها در مناطق دور افتاده کانادا را بر عهده گرفته است. در همین راستا تیم تحقیقاتی به شناسایی روش هایی برای بهبود انعطاف پذیری خانه ها و جوامع در مناطقی با احتمال وقوع تندبادها خواهد پرداخت.

منبع

سوالات مرتبط
عکس کاربر
1پاسخ
چگونگی دانلود رایگان برای اعضای vip
چگونگی دانلود رایگان برای اعضای vip را لطفا توضییح دهید هر کار میکنم دانلود نمیشه
عکس کاربر
0پاسخ
نقشه کشی با ایتبس میت
سلام دوستان دوره یا موسسه ایو برای تهیه نقشه های بتنی با ایتبس میت کسی شرکت کرده جایی؟ میخوام مو به مو با ایین نامه خودمون نقشه ها کنترل بشه! کسی هست اموزش بده؟
عکس کاربر
1پاسخ
درخواست آمورش کامل در خصوص صورت وضعبت نویسی برای پروژه های راهسازی و تونل سازی
با سلام بنده آمورش کامل در خصوص صورت وضعبت نویسی و بررسی آن میخواهم کتاب ،نرم افزار و هر گونه آموزش در خصوص بررسی و نوشتن صورت وضعیت پروژه های راهسازی و تونل سازی
ورود به بخش پرسش و پاسخ
  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .
  • در دانشنامه 808 بیشتر بخوانید ...