قسمتی از جزوه دوره حضوری آموزش اصول محاسبات، بهسازی لرزه ای و طراحی عملکردی سازه ها

1 تير 1397 - 19:20
قسمتی از جزوه دوره حضوری آموزش اصول محاسبات، بهسازی لرزه ای و طراحی عملکردی سازه ها

برای آشنایی بیشتر با این دوره می‌توانید بخشی از جزوه مربوطه را مطالعه کنید. 

دومین دوره جامع آموزش اصول محاسبات، بهسازی لرزه ای و طراحی عملکردی سازه ها، از روز چهارشنبه ۲۵ مهرماه ۱۳۹۷ برگزار می‌شود. جهت ثبت نام در دوره از این صفحه می‌توانید اقدام بفرمایید.

نکات مهم:

  1. این جزوه قسمتی از جزوه کامل دوره جامع طراحی عملکردی سازه‌ها شامل هر دو بخش تئوری نرم‌افزاری است که به صورت پرینت شده و همراه با خود فایل سورس مثال‌ها در نرم‌افزار به شرکت‌کنندگان دوره در قالب پکیج همراه با دوره ارائه می‌شود.
  2. این دوره زیر نظر جناب پروفسور مقدم با سرفصل و جزوات اختصاصی و انحصاری در دو بخش تئوری نرم افزاری از تاریخ ۲۵ مهرماه به صورت حضوری بدون ضبط فیلم برگزار می‌شود که مدرس بخش نرم‌افزاری این دوره جناب دکتر سید امین موسوی است.
  3. ۳۶ ساعت آموزش بخش نرم‌افزاری (سرفصل مطالب)
  4. آوردن لپتاپ در حین برگزاری دوره برای شرکت‌کنندگان الزامی است و کلیه نرم‌افزارهای مورد نیاز در دوره درون DVD و در پکیج همراه با دوره روز اول ارائه می‌شود.
  5. جزوه مفصلی نیز برای بخش تئوری این دوره توسط جناب پروفسور مقدم با حق امتیاز موسسه 808 و اختصاصی این دوره تالیف شده که در روز اول دوره درون پکیج به صورت چاپ شده تحویل شرکت‌کنندگان می‌شود.

دوره جامع طراحی عملکردی و بهسازی لرزه ای برای اولین بار در کشور و توسط پیشروهای واقعی این علم (و نه شاگردان آنها) و به صورت تماما کاربردی و عملی با هدف معرفی دانش‌آموختگان برتر به صنعت برگزار می‌شود، برنامه‌های ویژه‌ای در این دوره برای شرکت‌کنندگان تدارک دیده شده است: از جمله سخنرانی تعدادی از شرکت‌های اجرایی جهت معرفی کارهای اجرایی انجام گرفته تاکنون در کشور و نیز ارائه‌ای از محققین کشور در این زمینه با هدف ارائه آخرین دستاوردهای علمی تحقیقاتی این موضوع در سطح دنیا و ارائه نسخه رایگان نرم‌افزار های سایزموسافت با قابلیت کامل به مدت محدود به شرکت‌کنندگان دوره توسط نماینده رسمی شرکت سایزموسافت در ایران از ویژگی‌های منحصر به فرد این دوره است که باعث می‌شود مفتخر به بیان این ادعا باشیم که امروز علم طراحی عملکردی و بهسازی لرزه ای در کشور با همکاری اساتید و همکاران ما در موسسه ۸۰۸ در حال حرکت رو به جلو است.

شما نیز می‌توانید به جمع ۸۰۸ای ها بپیوندید تا با ما در لبه دانش طراحی عملکردی به صدور خدمات آموزشی و مهندسی علم طراحی عملکردی و بهسازی لرزه ای در سطح دنیا همکاری کنید:

سایت فارسی: PBD808.com

سایت لاتین: Civil808.com/en

گروه پرسمان تلگرامی

دریافت قسمتی از فایل جزوه نرم افزاری دوره اول جامع آموزش اصول محاسبات، بهسازی لرزه ای و طراحی عملکردی سازه ها: node_19300-civil808-pbd_course-_software.pdf

 

قسمتی از جزوه بخش تئوری دوره تالیف از پروفسور مقدم در ۹۵ صفحه این جزوه به صورت اختصاصی و چاپی منتشر شده که فقط به شرکت‌کنندگان دوره ارائه می‌شود :

 

سوالات مرتبط
عکس کاربر
140پاسخ
خمش تیر بلند در عرض
سلام . میخواستم فرمول و علت خم نشدن تیر بلند از عرض رو بپرسم. مثال: چرا خطکش نازک معمولی از عرض نازکش سریع با فشار بسیار کمی خم میشه ولی در عرض بیشترش اصلا خم نمیشه
عکس کاربر
0پاسخ
مشاوره در زمینه ساختن ماکت و سازه مذهبی
سلام.می خوایم برای ایام فاطمیه یه موکب تقریباً بزرگ درست کنیم و در کنارش یه سری از مکان ها و حادثه ها رو با کمترین هزینه و طبیعی بودن به تصویر بکشیم.کسی می تونه مشاوره بده در این زمینه ؟
عکس کاربر
0پاسخ
راهنمایی درخصوص کسب درامد
سلام.من دانشجوی ترم 7 عمران هستم.و شدیدا نیازدارم که درآمدشخصی داشته باشم اتوکد واکسل و ورد و طراحی فاز1 پلان معماری هم تا حدودی آشنا هستم.چه توصیه ای دارید که بتونم کارپیداکنم چه مهارتهایی یادبگیرم که درکمترین زمان بشه حداقل درامدی داشته باشم مثلا درکمتر از 3 ماه اینکه درسم داره تمام میشه وصفرهستم و شدیدا نیاز ب درامددارم منو ترسونده واسترس بدی بهم واردکرده گیجم ونمیدونم چکارکنم ازکجا شروع کنم حتی شده ماهی1تومنم دربیارم خوبه برای شروع
ورود به بخش پرسش و پاسخ
  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .
  • در دانشنامه 808 بیشتر بخوانید ...