محصولات جدید فروشگاه 808 : نرم افزار های ترسیم دتایل بتنی ETABS MATE وECD با 10% از تخفیف از فروشگاه سایت

4 خرداد 1394 - 20:42

محصولات زیر از هم اکنون در فروشگاه 808:

   ETABS MATEنرم افزار حرفه‌ای، قدرتمند و بسیار سریع طراحی جزئیات آرماتوربندی، متره و ترسیم خودکار نقشه‌های اجرایی سازه‌های بتنی

نرم افزار ETABS MATE با دارا بودن محیط گرافیکی بسیار کاربر پسند، مستقل و منحصر به فرد خود، جزئیات آرماتوربندی سازه های بتنی را بسرعت و دقت طراحی نموده و تیرها، ستونها و دیوارهای برشی سازه را بصورت خودکار تیپ بندی مینماید. سپس نرم افزار این جزئیات را در محیط گرافیکی نرم افزار بصورتی قابل ویرایش بنمایش میگذارد. همچنین نرم افزار این قابلیت را دارد که کلیه نقشه های اجرایی سازه را تنها در کسری از ثانیه ترسیم و در قالب ترسیمات معمول نرم افزار AutoCAD ذخیره نماید. علاوه بر آن شما میتوانید گزارشهای مختلفی از جمله لیست وزن آرماتورها، حجم بتن مصرفی، لیست مقاطع تیر، ستون، دیوارهای برشی و ... را توسط این نرم افزار براحتی تهیه و یا باکیفتی مطلوب چاپ نمایید.

 

 

 

 

لینک خرید اینترنتی

 

Easy Concrete Detailing – ECD نرم افزار ترسیم نقشه های اجرایی سازه های بتنی

نرم افزار ECD نرم افزاری جهت ترسیم جزئیات سازه های بتنی میباشد که با استفاده از خروجی های نرم افزار Etabs  و SAP2000  به صورت خودکار تمامی جزئیات میلگرد گذاری و خاموت گذاری و مقاطع تیرها و ستون ها و دیوار های برشی را درون محیط برنامه ترسیم نموده و فایل های خروجی را با مقیاس مورد نظر و با فرمت دلخواه dwg یا dxf آماده می نماید .

Easy Concrete Detailing – ECD نرم افزار ترسیم نقشه های اجرایی سازه های بتنی

لینک خرید اینترنتی

 

سایر نرم افزارهای موحود در فروشگاه 808 از اینجا قابل مشاهده است.

 

فروش ویژه نرم افزار های عمرانی با 10 در صد تخفیف ویژه 808

مطالب پیشنهادی برای ادامه

مطلب پیشنهادی موجود نمی باشد.
  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .
  • در دانشنامه 808 بیشتر بخوانید ...