نرم افزار اتوماتیک طراحی سوله ،سوله پرداز به فروشگاه سایت اضافه شد

10 مهر 1393 - 16:30

این نرم افزار برای طراحی مهندسی کلیه اجزای یک قاب صنعتی (سوله) طراحی شده است. اصولاً تا چند سال قبل بسیاری از قابهای صنعتی (خصوصاً در بخش خصوصی) بدون تهیه نقشه مهندسی و کاملاً به شکل تجربی ساخته میشد که مشکلات زیادی از نظر فنی ، ایمنی ، اقتصادی و ... به وجود می آورد.گرچه هنوز هم در بسیاری موارد سوله ها به طور تجربی ساخته میشوند ولی در برخی شهرها یا شهرکهای صنعتی تهیه نقشه های اجرایی مهندسی پیش از ساخت الزامی شده است. متاسفانه از آن زمان اختلاف فاحشی بین سازه های مهندسی با تجربی پیدا شده که بی اعتمادی هایی را نسبت به جامعه مهندسی خصوصاً بدلیل سنگین بودن سازه های مهندسی ساز حاصل نموده است که علت را باید در ناآشنا بودن بسیاری مهندسان با طرح سازه های صنعتی ، نداشتن تجربه اجرایی و محاسباتی کافی و اتکاء صرف به مباحث تئوری جستجو کرد.

 

 

برای مشاهده توضیحات بیشتر وخرید پستی این محصول اینجا را کلیک نمایید

مطالب پیشنهادی برای ادامه

مطلب پیشنهادی موجود نمی باشد.
سوالات مرتبط
عکس کاربر
0پاسخ
طراحی معماری ویلا

اگر بخواهیم ویلایی در شمال در فاصله 500متری از ساحل دریا طراحی کنیم،این فاصله از نظر اقلیمی چه تاثیری بر طراحی ویلا ما میگذارد؟

عکس کاربر
2پاسخ
فایل اکسل سوله
سلام سوله ای رو بر اساس فایل اکسل بار باد بارگذاری و طراحی کردم ولی کارفرما به دلیل اینکه اکسل قفل دارد نمی پذیرد و اذعان می دارد که نتایج درست نیست . و به محاسبات آنلاین سایت جاباکوس ارجاع می دهد
ورود به بخش پرسش و پاسخ
  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .
  • در دانشنامه 808 بیشتر بخوانید ...