پیغام خطا

Notice: Undefined offset: 4 در eval() (خط 5 از /home/civilcom/domains/civil808.com/public_html/sites/all/modules/views/plugins/views_plugin_argument_default_php.inc(66) : eval()'d code).

چسب رزینی الیاف شیشه ای یا GFRP Wrap جهت ترمیم سطوح و لوله ها

چسب رزینی الیاف شیشه ای یا GFRP Wrap جهت ترمیم سطوح و لوله ها

پلیمرهای مسلح شده با فیبرهای شیشه glass fiber یا در اصطلاح متداول تر الیاف شیشه GFRP wrap، مصالح ساخته شده از تارهای با جنس شیشه به ضخامت حدود 10 میکرون هستند.  مقاومت کششی و شیمیایی بسیار بالا باعث شده تا استفاده از این الیاف در ساخت قطعات صنایع هوا فضا، خودرو، دریایی و ساختمانی، تجهیزات مبلمان و تجهیزات ورزشی، روز به روز بیشتر شود. الیاف FRP شیشه متداولترین محصول برای مقاوم سازی، تقویت و بهسازی انواع سازه ها در صنعت ساختمان بوده، همچنین این مصالح برای حفاظت اجزای مختلف در محیطهای خورنده و شیمیایی FRP lining (ایزوله کردن لوله های فلزی و حفاظت شیمیایی در محیطهای خورنده با PH خیلی بالا یا کم)، نیز کاربرد گسترده ای دارند.

الیاف کامپوزیت شیشه در بافتهای یک جهته، دو جهته حصیری و چند جهته در وزنها و مقاومتهای مختلف توسط شرکت کلینیک فنی و تخصصی بتن یاران ، ارائه می­شوند. پلیمرهای کامپوزیتی شیشه با بسیاری از سیستم های رزینی نظیر پلی استر اشباع شده، وینیل استر، رزین های فنولیک و رزین اپوکسی سازگاری دارد و  سیستم کامپوزیتی بسیار مناسبی را شکل می‌دهند.

پکیج استثنایی 808

در دانشنامه 808 بیشتر بخوانید ...

هر آنچه در رابطه با یک موضوع تخصصی می خواهید ( فیلم، عکس، مقاله، اخبار و ... )، فقط در یک صفحه

صفحه اصلی دانشنامه

شامل این فیلم