آخرین تغییرات در ثبت نام در تورعلمی به استانبول: سمینار طراحی عملکردی- اشرف حبیب الله، همراه با بازدید اجرایی(24 تا 27 آبان)-آخرین مهلت 10 آبان

آخرین تغییرات در ثبت نام در تورعلمی به استانبول: سمینار طراحی عملکردی- اشرف حبیب الله، همراه با بازدید اجرایی(24 تا 27 آبان)-آخرین مهلت 10 آبان
رادیو808

سمینار یک روزه طراحی براساس عملکرد - آنكارا و استانبول

سميناری براي تمامی مهندسین اجرایی-پل ارتباطی برای خلا مابین علم و صنعت

طراحی براساس عملکرد(PBD)، با طرح ظوابط استفاده از روش تغییرشکل باعث ظهور تغییرات بنیادین در روش طراحی لرزه‌ای می‌باشد. این روش‌های نو در طراحی به تضمین عملکرد ساختمان در طی زلزله طرح، به مهندس طراح کمک شایانی خواهد کرد. مدل‌سازی صریح و ارزیابی درست از شکل‌پذیری و اتلاف انرژی سیستم، تحت اثر زمین‌‌لرزه واقعی، همان مولفه بنیادین PBD در تحلیل دینامیکی غیرخطی می‌باشد. در این سمینار، آقای اشرف حبیب الله مدیر کمپانی نرم افزاری CSI به ارائه تئوری و انواع کاربردهای طراحی عملکردی و همچنین انواع مثال‌های اجرایی در این زمینه خواهد پرداخت. به طوری که حضار بعد از این سمینار دیدی کاملا متفاوت و جدید نسبت به این تکنولوژی نو پیدا خواهند کرد. همچنین آقای حبیب الله به معرفی الگوریتم جدید اتخاذ شده در نرم‌افزار Etabs2015 برای رسیدن به طراحی عملکردی کارامد و اجرائی خواهد پرداخت. (ادامه مطلب از وبسایت CSI)

 

موسسه آموزشی مهندسی 808 به عنوان مرکز تخصصی آموزش طراحی و محاسبات سازه و زلزله در کشور در ادامه برگزاری دوره های تخصصی طراحی عملکردی و همچنین انتشار محتواهای آموزشی سازه و زلزله اینبار به محض اطلاع برگزاری دوره مرتبط با طراحی عملکردی توسط یکی از با تجربه ترین اساتید این موضوع در دنیا با تهیه بلیط هایی اختصاصی از این برنامه امکان حضور مهندسان طراح عملکرد ایران در این برنامه را فراهم نموده است به طوریکه مهندسان قادر خواهند بود از طریق ثبت نام  در  همین صفحه  از این سمینار علمی برخوردار باشند. جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید از طریق ایمیل ما info@civil808.com با ما در ارتباط باشید.

 

یادداشت 75: آشنایی با اشرف حبیب الله مدیر کمپانی نرم افزاری CSI (بخش هایی ازحاشیه سمینار طراحی عملکردی 26 آبان استانبول)

 

آخرین تغییرات در ثبت نام تور سفر علمی طراحی عملکردی به استانبول (5 آبان) به اطلاع علاقه مندان میرسد:

  • حرکت: یکشنبه 24 آبان (شب)
  • دوشنبه 25 آبان: بازدید اجرایی از پروژه پل سلطان سلیم هست روی تنگه بسفر  (هماهنگی این بازدید با یکی از شرکت های ایرانی-ترکی  و مستقیما توسط سازه 808 انجام گرفت)
  • سه شنبه 26 آبان : سمینار طراحی عملکردی سخنرانی اشرف حبیب الله CSI  (خرید بلیط با مسترکارت  توسط سازه 808 انجام میگیرد)
  • برگشت: چهارشنبه 27 آبان (شب)

سایر اطلاعات مهم:

  • پرواز رفت و برگشت با قشم ایر خواهد بود
  • اقامت در هتل 4 ستاره رامدا استابول میباشد. جهت مشاهده اتاق های هتل به این آدرسramadaistanbultaksim.com مراجعه بفرمایید.
  • هزینه کل تور با قیمت 1.950.000 تومان! (درواقع علت این قیمت گذاری این بوده که سازه 808 به عنوان خدمت رسان سازه ای های کشور توانسته کمترین قیمت ممکن را برای این سفر برای علاقه مندان فراهم آورد)
  • چنانچه برای ثبت نام در این تور علمی و تکرار نشدنی تمایل دارید میتوانید حداکثر تا تاریخ 10 آبان از طریق ایمیل به info@saze808.com و یا شماره تماس های 021-88272694 به ما اطلاع دهید.
  • لازم به ذکر است تاریخ حداکثر تعیین شده برای تهیه بلیط سمینار طراحی عملکردی میباشد که امکانش هست بلیط به اتمام برسد بنابراین علاقه مندان به حضور در این سفر علمی میتوانند سریعتر اعلام آمادگی خود را به ما اطلاع دهند.
  • نمونه بلیط تهیه شده برای این سمینار:

نکات مورد توجه:

  • شرکت کنندگان در این سمینار از گواهینامه رسمی و معتبر شرکت CSI برخوردار خواهند بود و به علاوه از موضوعات روز طراحی عملکردی در دنیا از زبان یکی از حرفه ای های این موضوع در دنیا آموزش خواهند دید.
  • حداکثر مهلت ثبت نام در این دوره آموزشی 10 آبان ماه میباشد و به علت ظرفیت محدود تعداد بلیط خریداری شده (10 عدد) اولویت حضور برای افرادیست که سریعتر ثبت نام کرده باشند.
  • هزینه درنظر گرفته شده صرفا شامل هزینه های بلیط هواپیما ، بلیط هتل و بلیط سمینار میباشد و 808 از اینکه امکان حضور هموطنان ایرانی علاقه مند به موضوع طراحی عملکردی را در این سمینار علمی فراهم میکند برای خود سودی مجزا در نظر نگرفته است تا همگان بتوانند با حداقل هزینه از این سمینار علمی  در تور علمی آموزشی 808 بهرهمند شوند. 
  • افرادی هم که مایل به تنها تهیه بلیط این برنامه هستند میتوانند به طور مجزا بلیط این سمینار علمی را تهیه بفرمایند.

 

معرفی اشرف حبیب الله،مهندس سازه

اشرف حبیب الله فارع التحصیل عمران و مهندسی سازه، مشاور اجرایی در برنامه‌های نرم‌افزاری و سازه‌ها است. شرکت CSI (تولید کننده نرم افزار های قدرتمند و پر کاربرد SAP-ETABS-SAFE-PERFORM-CSIBridge) را در سال1975 تاسیس کرد. هم اکنون، CSI درسرتاسر جهان شناخته شده است و در مدّت کوتاهی به عنوان پیشرو در توسعه نرم افزارهاي مهندسي زلزله و سازه قرار گرفت. این نرم‌افزار توسط هزاران مهندس در شرکت‌های بيش از 160 کشور استفاده می‌شود. محصولات CSI نیز به عنوان ابزاری استاندارد برای پژوهش و آموزش در سرتاسر دنيا شناخته شده است و همچنین CSIاین نرم‌افزار را به هزاران نفر از دانشگاهیان برای مقاصد تدريس اهداء کرده است. از طریق این هدایا، CSIجهت تضمین فناوری لازم برای تولیدات لرزه نگاری کمک کرد – و صدای سازه ی هر کسی را دریافت میکند.(منظور تشخیص عملکرد و لرزه‌ی سازه‌ها توسط نرم‌افزار، در برابر زلزله است). اشرف باعث توسعه و گسترش محصولات شرکت برای نزدیک به چهار دهه شد و بعنوان یک مشاور، محقق و مربی بسیار فعال عمل کرده است، اجرای دوره های بين‌المللی و سمينارهای مربوط به فناوری تحلیلی و روش‌هاي عددي تحليلي استفاده شده در این نرم افزار برای مهندسی زلزله و سازه است.

 

 

ثبت نام در تور سه روزه سفر علمی به استانبول

کد دورهنام دورهاستاد دورهمدت دورهزمان برگزاریشهریه (تومان)توضیحات
PBD-0 ticket+tourسمینار یک روزه طراحی براساس عملکرد - اشرف حبیب الله(مدیر CSI)، استانبول، 26 آبانسه روزدوشنبه -سه شنبه و چهارشنبه 24 تا 27 آبان1,950,000
سوالات مرتبط
عکس کاربر
140پاسخ
خمش تیر بلند در عرض
سلام . میخواستم فرمول و علت خم نشدن تیر بلند از عرض رو بپرسم. مثال: چرا خطکش نازک معمولی از عرض نازکش سریع با فشار بسیار کمی خم میشه ولی در عرض بیشترش اصلا خم نمیشه
عکس کاربر
0پاسخ
مشاوره در زمینه ساختن ماکت و سازه مذهبی
سلام.می خوایم برای ایام فاطمیه یه موکب تقریباً بزرگ درست کنیم و در کنارش یه سری از مکان ها و حادثه ها رو با کمترین هزینه و طبیعی بودن به تصویر بکشیم.کسی می تونه مشاوره بده در این زمینه ؟
عکس کاربر
0پاسخ
راهنمایی درخصوص کسب درامد
سلام.من دانشجوی ترم 7 عمران هستم.و شدیدا نیازدارم که درآمدشخصی داشته باشم اتوکد واکسل و ورد و طراحی فاز1 پلان معماری هم تا حدودی آشنا هستم.چه توصیه ای دارید که بتونم کارپیداکنم چه مهارتهایی یادبگیرم که درکمترین زمان بشه حداقل درامدی داشته باشم مثلا درکمتر از 3 ماه اینکه درسم داره تمام میشه وصفرهستم و شدیدا نیاز ب درامددارم منو ترسونده واسترس بدی بهم واردکرده گیجم ونمیدونم چکارکنم ازکجا شروع کنم حتی شده ماهی1تومنم دربیارم خوبه برای شروع
ورود به بخش پرسش و پاسخ
  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .